5 מקומות שווים באילת

קיץ 2021.

חשבנו שמשבר הקורונה יהיה מאחורינו ונוכל להתקדם הלאה להתרעננות שכולנו היינו כה צריכים.

כמו שאומרת אמא – אין רגע דל.

התחלואה בארץ עולה וגם התחלואה בחו"ל.

עלינו שוב פעם להפעים גמישות ופשרה בקביעת החופשה שלנו לקיץ הזה.

אבל למה להתפשר מלכתחילה? עיר הנופש הכי דרומית בישראל מציעה אטרקציות ואפשרויות נופש לא פחות מכל עיר אחרת.

אז כדי להקל עליכם בקביעת החופשה הבאה, הנה 5 מקומות שווים באילת שפשוט אסור לפספס.

 

החוף של מוש

רק מהשם אתם יכולים לנחש מה מחכה לכם בחוף הזה. הכניסה לחוף שנמצא ממש נגיעה דרומית לחוף דקל מציע חוף רביצה ומנוחה ממש בהשראת סיני שמעבר לגבול. בחוף של מוש יש ארוחות בוקר מ9 בבוקר ועד 9 בערב. המנות הן ביתיות, המוזיקה מרגיעה ונעה מהז'אנר האפריקאי עד לרגאיי. החוף דוגל בשמירה על הסביבה ולא תמצאו בכלי ההגשה כלי פלסטיק. מחיר ממוצא לאדם על ארוחה מלאת כל טוב נע באזור ה- 70 ₪.

 

האגם הנעלם בתמנע

האגם נמצא צפונית לאילת. בסמוך לפארק תמנע, אתר זה הוא אחד מפלאי הטבע של הדרום. בין מחצבות הנחושת הנטושות בבקעת תמנע חבוי אגם גדול, שנחשף רק כאשר מתקרבים אליו ומגלים אותו. מה שמייחד את המקום מעבר להתגלותו הוא הניגוד המרשים בין המים בגוונים כחול וטורקיז למצוקים האדומים המקיפים אותו, שיחד יוצרים נוף מהמם באמצע המדבר. מקור מי האגם מי תהום אשר עולים ומציפים את מחצבות הנחושת באזור.

 

צלילה באילת

אם אנחנו מחדשים לכם שבאילת אפשר לצלול, אתם צריכים לבטל את כל התוכניות שלכם ומיד לנסוע לשם ולנסות. חופי אילת על הים האדום מהווים שער גישה לעולם החיים מתחת לפני המים. סיבת הים ייחודית ומלאה באלמוגים, שוניות ודגים שונים ומגוונים. סביבת הבר ייחודית לאזור מאחר ומי הים מתוקים ובהתאמה מושכים אליה דגים אשר מתקיימים במים אלו. תוכלו למצוא בזמן הצלילה מורנות (צלופחים מסוכנים), תמנונים, דולפינים, זהרונים, דגי ליצן ועוד רבים ומיוחדים. הדרך המומלצת ביותר להנות מאטרקציה זו היא לפנות לאנשי מקצוע כמו מועדון צלילה באילת טרם הגעתכם ולשריין מראש את אטרקציית הצלילה שמעניינת אתכם.

 

ריף הדולפינים

הריף באילת הינו אתר ייחודי מסוגו בארץ, אשר מאפשר לקהל המבקרים לתצפת ולהתבונן באורח החיים של דולפינים מזן "אף בקבוק" שחיים באזור מבלי להפריע להם, בזמן מנוחה בפינות "הסתלבט" של המקום. מטרת המקום היא להעמיק את הקשר בין האדם לטבע. הדולפינים אינם קלועים ובהתאם לרצונם יכולים, הם יהיו בקרבת המבקרים או שיתמקדו בחיי הלהקה.

 

טיולי ג'יפים באילת

הכותרת מדברת בעד עצמה. המדבר האדום מציע מסלולי שטח מושלמים לסיורים מדבריים. כל מה שצריך הוא ליצור קשר עם חברת טיולי ג'יפים, לארוז קרם הגנה ומים ולהנות מהמדבר.

 

בעלי חיים

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם