מה ניתן לעשות בטיול לחיטהורן

חיטהורן, הולנד היא עיירה יפהפייה שנמצאת בקרבה יחסית לאמסטרדם ויכולה להשתלב נהדר כטיול יום מחוץ לעיר. מדובר באחת העיירות היפות והמיוחדות באירופה, ששימרה בתים מהמאה ה-18 וה-19 על גבי תעלות מים ונוף קסום. אם אתם מתכננים חופשה באמסטרדם אנחנו ממליצים בחום לשלב את חיטהורן בטיול שלכם ולהיחשף לנוף הולנדי אמיתי ומקסים.

 

איך מגיעים לחיטהורן?

חיטהורן, הולנד ממוקמת בקרבה יחסית לעריה הגדולות של הולנד – כשעה וחצי מאמסטרדם ורוטרדם וכשעה מרוטרדם ברכב פרטי. תחבורה ציבורית תאריך מעט את המסלול, וכמובן שנסיעה בתחבורה ציבורית תולה אתכם בלו"ז שלה. דרך נוספת להגיע לחיטהורן היא באמצעות טיולי היום שמוציאה חברת We Are Amsterdam בעברית לחיטהורן וזאנסה סכאנס – נרחיב עליהם בהמשך.

 

אטרקציות בחיטהורן

מגיעים לחיטהורן? אלו הן האטרקציות המומלצות בעיירה:

  1. שיט בתעלות חיטהורן

שיט בחיטהורן היא האטרקציה המרכזית בעיירה, שכן בסופו של דבר מה שהופך אותה לכה מיוחדת הן התעלות. ניתן לשכור סירה חשמלית, לשוט לאורך התעלות ולעצור כשתרצו באחד המזחים הפזורים לאורך התעלות לבירה או נשנושים. רשת התעלות של חיטהורן מאוד פשוטה להבנה ואין צורך לחשוש שתלכו לאיבוד. כמו כן, השיט מתאים גם לילדים שכן התעלות הן רדודות ואין סכנת טביעה.

 

  1. רכיבה על אופניים

עוד דרך נהדרת לחוות את חיטהורן היא באמצעות רכיבה על אופניים. חיטהורן כל כך יפה ופסטורלית ונוחה לרכיבה, כך שזה פשוט מתבקש. תוכלו לרכב בין הבתים היפים עם גגות החציר, החצרות המקסימות והגשרים מעל לתעלות. שימו לב לפריחה היפה סביב האגמים הקטנים.

 

  1. מוזיאונים

חיטהורן מציעה מספר מוזיאונים מעניינים כגון מוזיאון Olde Maat Uus המציג את החיים בחיטהורן לפני כ-100 שנה, הכולל מיצגים של האורוות, בקתה מעוצבת כאילו עוד חיים בה, סככת דייגים ועוד, מוזיאון De Oude Aarde לחובבי גיאולוגיה עם מוצגי קריסטלים, אבנים מיוחדות ומאובנים וכן מוזיאון היסטומוביל בו תוכלו לראות תערוכת כלי רכב מרשימה עם אוסף כלי רכב ששימשו בעבר את חיטהורן.

 

טיול יום מאורגן לחיטהורן וזאנסה סכאנס

כפי שאמרנו, חברת We Are Amsterdam מארגנת טיולי יום לחיטהורן וזאנסה סכאנס עם הסעה מאמסטרדם וחזרה אליה והדרכה בעברית. טיול היום מאפשר לכם להנות מרובד נוסף ומשלב את המיטב שיש לחיטהורן להציע ביום אחד.

אנחנו ממליצים מאוד על הטיול ממספר סיבות:

ראשית כל, ההסעה המאורגנת הופכת את ההגעה לנוחה הרבה יותר. אתם לא צריכים לנהוג ולא צריכים להסתבך עם ווייז או גוגל – נהג עושה זאת במקומכם. למי שמתנייד בתחבורה ציבורית ההסעה הופכת את ההגעה לקלה יותר ומשחררת אתכם מהלו"ז של תחבורה ציבורית. כמו כן, בנוסף לחיטהורן תגיעו עם לעיירה המקסימה זאנסה סכאנס ותוכלו לראות אורח חיים הולנדי אותנטי: זהו כפר דייגים עתיק עם אותן טחנות רוח שהיו בעבר. כמו כן כולל הטיול ביקור במפעל גבינות ומפעל קבקבי עץ.

נהר

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם