שירי ברק מגלה לכם את הטריקים להזמנת טיסות בזול

הרשת מלאה במדריכים שמציגים שלבים שונים שמבטיחים הזמנה של טיסות בזול ליעדים נבחרים. אנו יודעים זאת כי ערכנו חיפוש מעמיק בנושא ועברנו מעל לעשרה מדריכים כאלה. בסופו של דבר, גילינו שכולם מציגים מידע מוטעה שהוביל אותנו לקנות כרטיס באתר פיקטיבי.

הדבר גרם לנו לשוחח עם המומחית בתחום, שירי ברק, כדי לשמוע ממנה את הטריקים המהימנים ביותר שיאפשרו להזמין טיסות זולות על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו את כל האינפורמציה החיונית בנושא שתחסוך לכם הרבה כסף.

 

טריק מספר 1 – תהיו גמישים

מי שרוצים לקנות כרטיס טיסה בזול (גם ליעדים רחוקים) צריכים לגלות גמישות. שירי גילתה לנו שיש אפשרות לערוך חיפוש גמיש. כלומר, ללחוץ על כפתור שיאפשר לאתר הנבחר להציג בפניכם את מחירי הטיסות ליום שבו תכננתם לטוס וגם ל – 3 ימים לפני או אחרי הטיסה. ברגע שתיישמו את הטריק הזה, אתם תגלו שמחירי הטיסות משתנים באופן משמעותי מיום ליום.

טריק מספר 1 – תהיו גמישים

טריק מספר 2 – תערכו חיפוש בכמה אתרים

הטריק השני נוגע לחיפוש מקיף. יש מי שבוחרים להיכנס לאתר אחד של חברת תעופה מוכרת. שירי ממליצה להיכנס אל אתרים כמו סקייסקנר שיאפשרו לכם לגלות בלחיצה אחת את כלל חברות התופעה שמגיעות אל היעד שבחרתם. ראוי לציין כי ההמלצה היא לא לסגור את הטיסות דרך אתרים אלה. אלא רק לבדוק את הפרטים הבאים אודות כל טיסה:

  • התאריך
  • העלות
  • סוג הכבודה

רק לאחר שתגיעו אל האפשרות המתאימה לכם ביותר, תוכלו להיכנס לאתר של חברת התעופה (בחלון נפרד) ולחפש את הטיסה הנבחרת.

טריק מספר 3 – לקרוא פרטים בבלוגים מקצועיים טרם רכישת הכרטיס

רבים מאתנו רוצים לסגור טיסה זולה במהירות וללא כאב ראש. העניין הוא שביצוע רכישה שכזו עלולה להיות מורכבת. שכן, לעיתים יש מידע שלא מופיע באתרי הטיסות. מידע שניתן להשיג רק בבלוגים מקצועיים כמו בלוג על המראות ונחיתות ומה שביניהם – מאת שירי ברק. שם תוכלו לקבל למשל אינפורמציה חיונית אודות חברות תעופה שמבטלות טיסות בימים האחרונים, כולל הסבר לתופעה. היכרות עם מידע שכזה, צפויה לחסוך לכם הרבה כסף.

 

תעבירו את זה הלאה

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו מזמינים אתכם להעביר את המידע שנכתב לעיל לחברים, מכרים או קרובי משפחה שצפויים לטוס בקרוב. כך תוכלו להקל עליהם בחיפוש ולאפשר להם לדעת איך לקנות כרטיס טיסה בזול מבלי לשלם ביוקר.

 

השורה התחתונה –צאו להזמין כרטיס טיסה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הטריקים החיוניים שיאפשרו לכם להזמין כרטיסי טיסה בזול ליעדים שונים ברחבי העולם. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים, כך שעליכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים כי בחרתם נכון. נאחל לכם בהזדמנות זו טיסה נעימה ושתמיד תדעו לעקוב אחר השינויים בעולם התעופה.

שירי ברק מגלה לכם את הטריקים להזמנת טיסות בזול

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם