מלונות בצפון שאסור לפספס

כולנו יודעים שמי שרוצה לנפוש ולחזור מוטען, צריך לחפש מלון מפנק ומזמין. מלון שמציע שלל פינוקים, אך גם כזה שלא נמצא בתוך רעש של המולה עירונית תוססת יותר מידי. זו גם הסיבבה שמרבית תושבי ישראל מעדיפים לנפוש דווקא בצפון ישראל. הם מוצאים מלון נוח, מזמין ומפנק.

וכך, כשהם רוצים שקט ושלווה, הם נופשים במלון, וכשהם רוצים קצת יותר, הם יוצאים לבילויים משותפים במגוון האטרקציות הפזורות בצפון. משנה לשנה כמות המלונות בצפון עולה, וככל שהמספר עולה, גם הבלבול והקושי לבחור, עולה. כאן ריכזנו עבורכם מספר מלונות בצפון שפשוט אסור לכם לפספס! אז בואו נתחיל.

 

ראש פינה – מלון אחוזת יסמין

מלון אחוזת יסמין בראש פינה הוא מלון בוטיק מפנק ומזמין. הוא מתאים לנופש זוגי או לנופש משפחות. המלון מקצה תאריכים ייעעודיים לנופש זוגות ולנופש משפחות כך שהמרוויחים העיקריים הם דווקא הנופשים שנהנים מפרטיות והנאה מוגברת, ללא הפרעות. המלון מציע ארוחת בוקר מפנקת מידי יום, הארוחה מפנקת ומשביעה ובשעות הצהריים נופשים שרוצים מעמידים בשר על הגרילר המפנק שנמצא בחצר. יש במלון מספר סוויטות וכולן מציעות פינוקים שונים ומגוונים כמו בריכה, ג'קוזי, סאונה וספא, אינטרנט חופשי זמין ועוד. לא פלא שמלון אחוזת יסמין זכה לדירוג גולשים גבוה.

 

צפת – מלון רות צפת

מלון רות צפת הוא מלון הממוקם בעיר העתיקה. הנוף במלון משקיף על מירון הסמוכה, יש הרבה מה לראות במלון עצמו ומסביב לו. המלון מציע ארוחת בוקר מפנקת במזנון עשיר ומפנק. צוות המלון אמון על שירות אדיב והוא יציע לכם מידע שיסייע לכם במציאת אטרקציות סמוכות. אם אתם מכירים את קריית האומנים, אתם כבר יודעים עד כמה המקום הוא היסטורי ומרתק חובבי אומנות והיסטוריה. הדירוג של המלון הוא גבוה ואם אתם מחפשים מלון בצפת, אתם כבר לא צריכים לחפש.

 

טבריה – פרימה גליל

טבריה היא עיר נופש פופולארית  ומבוקשת. הכינרת הנמצאת בה יחד עם מגוון האטרקציות הסמוכות לה, הופכות אותה ליעד מבוקש. אחיד המלונות המבוקשים בעיר טבריה הוא מלון פרימה גליל. המלון הוא מלון גדול ומאובזר הצופה לנוף הטברייני. לצד חוויית האירוח, אורחי המלון נהנים מכרטיסי הנחה לפעילויות המתקיימות בעיר, בריכת שחייה חופשית ועוד.

 

עכו – האפנדי

מלון האפנדי ממוקם בעכו העתיקה והוא משלב עבר, הווה ומודרניזציה. כל חדר מעוצב בו בסגנון עיצוב אחר והחוויית אירוח במלון היא גבוהה במיוחד. גולשים מדרגים את המלון כמלון הטוב ביותר בעכו, גם מבחינת ניקיון, גם מבחינת שירות, קולינריה ועוד מגוון פינוקים.

 

לסיכום

ערי הצפון מלאים במלונות יפים ומפנקים. אם אתם רוצים לצאת למלון מפנק, אתם יכולים להיעזר במלונות שסיכמנו כאן. ההמלצה היא תמיד לשאול חברים על מלונות מוצעים וכך לדייק את התאמת המלון לחופשה שלכם.

מיטות שיזוף

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם