איזה אישורים ומסמכים צריך לפני טיול בקובה

קובה היא מדינה נפלאה לטייל בה! מזג אוויר מעולה, חופים, אוכל פנטסטי, מולדתו של הסיגר הקובני ועוד נפלאות שלא תרצו לפספס! לפני שממריאים יש אישור לא מסובך שיש לקבל

על מנת להגיע ליעד בבטחה, המשיכו לקרוא ודעו שלב אחריי שלב איך מתארגנים לפני הטיול.

 

איזה אישור צריך לקבל עבור הטיסה לקובה?

האישור המדובר הוא בעצם ויזת תיירים קובנית, בדומה למדינות רבות אחרות שמחזיקות בחובה לאזרחים ממדינות רבות להחזיק באישור כזה בזמן שהייתם במדינה וכמו כן הגבלת זמן הביקור לכל תייר.
ב – https://evisa.co.il/cuba תוכלו למצוא הכל אודות ויזה לקובה וכמו כן לעוד מדינות כמו קנדה, סרי לנקה ועוד, בנוסף תוכלו להיעזר בשירותי תמיכה לתהליך הוצאת הויזה.

 

מהי ויזה לקובה? איך מקבלים אותה שלב אחריי שלב –

ויזה לקובה נקראת גם Tarjeta de Turista  היא מסמך פיזי שמאשר את כניסתכם למדינה. בשונה ממדינות רבות אין עותק אלקטרוני ועליכם לשמור על הכרטיס עצמו מכל משמר.

  1. הגשת הבקשה – יש למלא טופס מקוון עם פרטים אישיים וכתובת למשלוח הכרטיס עצמו.
  2. דרישות הוויזה לאזרחים ישראלים –
  • דרכון בתוקף לעוד שישה חודשים לפחות.
  • כרטיסי טיסה לקובה והחוצה ממנה.
  • אישור הזמנה של מקום הלינה הראשון.
  1. תשלום – כרטיס תיירות רגיל עולה 25 ליש"ט כולל דמי המשלוח, תוכלו לשלם בכל אמצע חיוב.
  2. לקבוצות הטסות ביחד ניתן להגיש בקשה אחת הכוללת עד 10 בקשות.
  3. קבלת הויזה – בדרך כלל הויזה תגיע בשירותי דואר רגילים בין 7 ל – 14 ימים. אם נדרש תהליך מזורז ניתן להשתמש בשירותי אקספרס ולקבל את הויזה יום אחריי ההזמנה.
  4. שימוש בויזה – את הכרטיס חשוב מאוד מאוד לא לשכוח לקחת לשדה התעופה יש להתייחס אליו כמו הדרכון – אי אפשר לטוס בלעדיו. בהגעתכם לקובה תתבקשו למסור חלק של הכרטיס לרשויות ההגירה ואת החלק השני תמסרו ביציאה מהמדינה לכן חשוב לשמור עליו גם בשהותכם במדינה.

 

מה משך התוקף של הויזה לקובה?

אשרת תייר בסיסית המתאימה לרוב המטיילים מאפשרת עד 30 ימים במדינה עם כניסה ויציאה אחת. אם ברצונכם להאריך את החופשה יש לגשת למשרד שירות ההגירה הקרוב למיקומכם ולבקש הארכה, תוכלו לקבל הארכה לעוד 30 ימים נוספים.

 

אזרח ישראלי שמגיע ממדינה אחרת חייב באותו התהליך?

ישנן אופציות נוספות אם הינכם מגיעים ממקומות אחרים כמו ארצות הברית, איי קיימן, מקסיקו או קנדה. בהגעה ממדינות אלו תוכלו לקבל מחברת התעופה כרטיס תייר ורוד או ירוק בהתאמה ליעד ממנו מגיעים. כרטיסים אלו מסופקים בדרך כלל על ידי חברות התעופה, מומלץ לבדוק לפני כן כמובן.

 

לסיכום

כרטיס תיירות לקובה לא מהווה בעיה בטיסה לשם, כמובן כדאי לבצע את התהליך מראש ולהיות בראש שקט עד הטיסה, תהנו!

מסמך חתום

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם