4 – המקומות שאף אחד לא סיפר לכם עליהם בדובאי

דובאי הופכת עם השנים להיות יעד אטרקטיבי יותר ויותר למטיילים, הן מבחינת הנופים המרהיבים שיש למקום להציע והן בעושר החוויות שניתן לחוות בה. דובאי הינה מקום מדברי ומטרופולין גם יחד, טומנת בחובה שלל מראות מרהיבים ואטרקציות אפשריות. במאמר זה נציג – 4 מקומות שאף אחד לא סיפר לכם עליהם בדובאי, שכדאי מאוד שתכירו..

 

מאיפה מתחילים?

האפשרות לביקור באיחוד האמירויות מאפשרת גישה למקום חדש, מפתיע ומגוון בשם דובאי. לפני ההגעה אל מקום חדש ומפתיע כמו דובאי, כדאי לקרוא מעט מדריכי תיירות שימקדו את ביקורכם ויאפשרו לכם להינות מהעושר הרחב שיש למקום להציע : https://www.metailimbaolam.com. לצד נופים מרהיבים ושפע של מראות, דובאי מציעה למטייל מגוון פעילויות ואתרי תיירות מעניינים. כדאי לבדוק לפני הגעתכם למדינה אטרקציות בדובאי, כדי שבעת הביקור תוכלו להיות ממוקדים ויעילים בבחירת המקומות המועדפים.

 

  1. חוף אל ממזר

תחושת חול לבן, ים כחול וחופש. נשמע לכם נחשק? חוף אל ממזר הוא המקום אליו אתם רוצים להגיע. חוף אל ממזר הינו חוף יפיפה וקסום, שמשום מה פחות מוכר ומבוקר בקרב התיירים. תוכלו למצוא בו מקומות לאכול בהם, מקום לשחק משחקי חוף ומים נקיים. מומלץ לבקר בו ולהעביר את היום בנעימים או להגיע בשעות אחר הצהריים ולהנות ממראה השקיעה.

 

  1. שוק "Ripe market"

ישנם שווקים רבים בדובאי העשויים למשוך אתכם לבקר בהם. השווקים עשירים, צבעוניים, מרשימים ולרוב גם המחירים שתמצאו בהם ביחס למקומות אחרים – יהיו זולים. שוק "Ripe market"  הינו מקום פחות מוכר בקרב השווקים המסורתיים. בשוק זה תוכלו לפגוש את מרכולתם של האיכרים, ירקות ופירות טריים בגידול מקומי. כל אלו, תחת מקום סגור וממוזג. שוק זה מוכר בקרב האנשים המקומיים ותוכלו להתחדש ולהתרשם מחקלאות טרייה ואף ארוחת בוקר טעימה.

 

  1. בוקספארק

לצד מרכזי המזון המהיר והמקומות המהוגנים יותר, תוכלו לבחור גם להגיע למקום יותר חבוי ונסתר הכולל בתוכו רשתות אוכל מהיר (מקדולנדס, סטארבאקס, פיצה האט וכו') לצד מסעדות משובחות. מבנה זה נמצא בשכונת ג'ומרה, על דרך אל וואסל. תוכלו להגיע ולהנות מארוחה טובה וחנויות בגדים ואביזרים מפתיעות.

 

  1. שדרות אל סרקל

שדרות אלו הינן המקום האידיאלי לחובבי האומנות שבכם, החובבים אומנות ותרבות מקומית. שדרות אל סרקל אמנם לא המקום הסודי ביותר אך ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של גלריות, בתי קפה, סדנאות אומנים ומקומות נוספים שימצאו חן בעיניכם ויהיו אותנטיים ומיוחדים להפליא.

 

לסיכום

דובאי הינו שווה לבילויים, קניות, נופים ועוד הרבה דברים אחרים שכדאי לכם לבקר עבורם. השילוב של מגוון הדברים האלו במקום אחד והקצב הייחודי לדובאי – אלו מה שהופכים אותה לכה מיוחדת ונחשקת. אל תשכחו לקרוא ולבדוק לפני שאתם מגיעים, כדי להבטיח חוויה מדויקת ומנצחת.

מגדלים

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם