המשפחה שומרת שבת? כך תתכננו נופש משפחתי בסופ"ש

שומרי שבת וכשרות צריכים לתכנן את הנופשים המשפחתיים שלהם בקפידה. שכן, אלה צריכים לבוא לידי ביטוי תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, שיאפשרו ליהנות מאירוח שתואם לאורח החיים שלהם. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפניכם את 4 השלבים שיובילו לתכנון של נופש מושלם. הישארו כאן ותצאו עם האינפורמציה החיונית עבורכם.

 

השלב הראשון: תבררו פרטים על צימרים שמתאימים לשומרי שבת

כידוע, נופש משפחתי לשומרי שבת מחייב בירור אודות הצביון של הצימר הנבחר. אנו ממליצים להימנע מהגעה לצימר שאינו מותאם לדתיים. שכן, יש לא מעט מתחמים שעשויים להתגלות כ"מעורבים". כך שהצימר שלכם עלול להיות צמוד לצימר של משפחה אחרת שחיה אורח חיים חילוני ומתארחת במקום. זו עשויה לשמוע מוזיקה בקולי קולות במהלך השבת ו\או לעשות על האש, בזמן שאתם נמצאים במרחק מה מהם. בחירה בצימר שתואם לקהל הדתי תמנע את עוגמת הנפש ותאפשר לכם להגיע לנופש בסביבה שמתאימה לכם מכל הבחינות.

השלב הראשון_ תבררו פרטים על צימרים שמתאימים לשומרי שבת

 

השלב השני: תבדקו אם יש בית כנסת בקרבת מקום

אי אפשר לכתוב על נופש לחרדים ודתיים, מבלי להציע לכם לבדוק את קיומו של בית כנסת בקרבת מקום הלינה. חשוב לציין שתצטרכו לברר כמה פרטים נוספים מלבד הימצאותו של בית הכנסת. מדובר לצורך הדוגמא בקבלת מידע אודות נוסח התפילה (ספרדי או אשכנזי) והאם מדובר במקום פעיל שמתקיימות בו תפילות באופן יומי. תוכלו לקבל מידע רלוונטי בנושא תוך יצירת קשר עם הצימר הנבחר או באמצעות גלישה באפליקציית גוגל מפס שתעשה לכם סדר.

 

השלב השלישי: תחפשו אטרקציות לילדים

משחקי קופסא, חבל וקלפים ישמשו את הילדים במהלך השהות בדירת הנופש, אך אין זה מספיק. שכן, עליכם לחפש אטרקציות שנמצאות במרחבים פתוחים. נציין שיש לא מעט אפשרויות שנמצאות במרחק הליכה מכל מיני דירות נופש לחרדים, משום שבעלי הצימרים מכירים בצורך זה והם עושים כל שביכולתם, כדי שיהיו פתרונות מסוג זה בקרבת מקום.

 

השלב הרביעי: תבדקו אפשרות להזמנת קייטרינג

תימנעו מסחיבת סירים, מחבתות וקופסאות אוכל. שכן, יש לא מעט דירות נופש שיציעו לכם חופשה "הכל כלול". כך שתוכלו לגשת לחדר אוכל סמוך וליהנות מארוחת שבת מפנקת וכשרה. דעו שיש גם אפשרות להזמין קייטרינג שיגיע לדירת הנופש עצמה, כך שתוכלו לשבת סביב השולחן וליהנות מארוחה משפחתית – אינטימית. נדגיש שמוטלת עליכם האחריות בבירור אודות הכשרות שמוצעת מצד הקייטרינג הנבחר, כדי שתוכלו להיות בטוחים שזו מתאימה לכם.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לנופש כשר!

לא צריך לשבור את הראש כדי להתכונן לנופש משפחתי שמתאים לשומרי שבת. בשלב זה אתם יודעים שתצטרכו ליישם את 4 השלבים הקלים שהוצגו במדריך זה, משום שאלה יובילו אתכם למקום הלינה המתאים ביותר מכל הבחינות. נאחל בהזדמנות זו שתבצעו בחירה נכונה ושתיהנו משהות נעימה במקום הנבחר.

השורה התחתונה – הגיע הזמן לנופש כשר!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם