על אילו כללים חשוב לשמור בחופשה לחרדים?

ציבור שומרי התורה והמצוות הינו ציבור האמון על שמירה קפדנית מכל חשש גזל וכן על התנהגות נאותה המקדשת שם שמים בכל מקום. עם זאת, מומלץ לחדד מספר נקודות שאנו עלולים לפספס בהגיענו לצימר לחופשה נטולת עול: הכללים שחשוב לשמור בתור נופשים הגונים בכלל ובתור ציבור יראי השם בפרט.

 

זהירות מגזל ומחשש גזל

כנופשים בני תורה מצופה מאיתנו התנהגות המקדשת שם השם ומצביעה על עדינות, הימנעות מגזל ושמירה על רכוש הזולת. מובן שכולנו מעוניינים להימנע מכל חשש של גזל, עם זאת, לעיתים בחוסר תשומת לב ניתן לשגות בתחומים הקשורים ל"בין אדם לחברו": שימו לב שכשאתם יוצאים מהמתחם, חשוב לנעול אתה מקום היטב ולא לשכוח לכבות את המיזוג והתאורה. זה נכון ששילמתם טבין ותקילין על החופשה, אולם אין זה ראוי לנצל את המארחים בנושאים שבהם אין לכם כל הנאה והם מהווים בזבוז כסף נטו.

בנוסף, בקבלת מגבות או כל ציוד אחר לשימוש אישי, במידה ויצאתם איתם ממתחם הצימר (נניח, נסיעה לבריכה), חשוב מאוד לזכור להחזיר את הציוד למקום. הקפידו על ספירת הציוד לפני היציאה כדי במקרה של אובדן, תוכלו לפצות את בעל הצימר.שימוש סביר בציוד ובמתקני הצימר הוא חלק מתנאי אירוח מקובלים. בכל שימוש מעבר לסביר ממנו נגרם נזק לבעלי המקום – יש לעשות שאלת חכם על מנת לבדוק האם יש לשלם את שווי הנזק למארחים.

היזהרו משוד וחשש לשוד

שמירה על גדרי ההלכה

חשוב מאוד לבחור את מקום החופשה ותנאי האירוח מבעוד מאוד. ניתן לתכנן את מסלולי הטיול כך שיתאימו עבור טיולים לחרדים המעוניינים בהקפדה מלאה על גדרי הצניעות, כשרות המאכלים ותפילות במניין.

 

מקפידים על גנרטור בשבת? תוכלו לעשות זאת בקלות גם בחופשה בצפון

קיימות משפחות רבות שלהן חומרות שונות עליהן ירצו לשמור גם בזמן החופשה. כיום, באמצעות האתר של כוכב הנופש, ניתן בקלות לאתר צימרים לחרדים עם גנרטור, מה שיאפשר לנפוש בשבת בצורה מהודרת ללא שאלות וספקות.

 

חופשה מהודרת עם כוכב הנופש

אתר כוכב הנופש, מהווה אתר ייעודי עבור נופשים חרדיים מעוניינים לאתר צימרים ברמה גבוהה במיוחד לנופש כשר למהדרין. באמצעות מנוע חיפוש מתוחכם, ניתן להגדיר את החופשה הרצויה לכם בקלות רבה ולבחור מבין האופציות השונות את האופציה המתאימה לכם מכל בחינה: תוכלו להגדיר טווח מחיר, מיקום בארץ, מספר חדרים, מספר מיטות, בריכה, ג'קוזי וגנרטור.

בהתאם לבחירה שלכם המערכת תאתר תוך זמן קצר את האתרים המתאימים לכם, מתוכם תוכלו לסנן בקלי קלות את הצימר שלכם לחופשה הבאה לפי ההגדרות אותן תבחרו בעצמכם. מוזמנים להיכנס כבר עכשיו לבחור את הצימר המושלם עבורכם לחופש כשר ברמה הגבוהה ביותר מכל בחינה.

חופשה לחרדים

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם