עוד מעט הקיץ – כל האטרקציות שאסור לפספס!

הקיץ קרב ובא וזה הזמן הטוב ביותר להכיר באטרקציות הטובות ביותר שיאפשרו לכם להעביר את הימים החמים עם הילדים במקסימום הנאה. יצאנו לבדוק מה הן האטרקציות הכי טובות שיש, כדי להקל עליכם בחיפושים וחזרנו עם 4 הצעות שאסור לכם לפספס. הישארו אתנו ותגלו איך תצטרכו לבנות את מסלול הטיול שלכם לקיץ הקרוב.

 

תכירו את האטרקציה מספר 1: קייאקים בסוואנה

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שיציג בפניכם את האטרקציות הטובות ביותר שיש בישראל מבלי לומר מילה על הקייאקים. שכן, מדובר באטרקציה שנחשבת למובילה ולא רק בגלל שהיא מרעננת וכוללת מים. זו אטרקציה שמתאימה למגוון רחב של גילאים, החל מילדים צעירים ועד מבוגרים, כך שהיא נחשבת לנבחרת ביותר על ידי המטיילים בישראל.

שייט קיאקים בסוואנה

תכירו את האטרקציה מספר 2: פעילות יצירה חווייתית על שפת הכנרת

האטרקציה הזו התגלתה לנו לראשונה בקיץ האחרון. הגענו בזמנו ממש במקרה לאתר שהציג כל מיני אטרקציות בצפון והבנו שזו האטרקציה שחיפשנו זמן רב ולא מצאנו. מדובר באטרקציה שמתאימה להורים שרוצים קצת לנוח ולאפשר לילדים שלהם ליהנות מיום כיף רגוע. המקום נקרא "הבית בנמל" והוא נמצא בעין גב.

שם הילדים יכולים להכין יצירות מסוגים שונים וליהנות ממשחקיה פעילה שתהיה זמינה עבורם. ההמלצה שלנו היא לשלב את האטרקציה הזו בטיול שלכם, לאחר יום שבו תבחרו לקחת חלק באטרקציה תזזיתית יותר. כך תוכלו לנוח בין לבין ולהיות בטוחים בכך שלילדים לא יהיה משעמם לרגע.

 

תכירו את האטרקציה מספר 3: משחק פיינטבול בנהר הירדן

כל הורה מכיר את הרגע הזה שבו הילד שלו מבקש לשחק בפיינטבול ככה סתם. אנחנו נתקלנו בבקשה הזו מעל ל – 4 פעמים במהלך השנה הנוכחית. לכן, בחרנו להציג בפניכם את האטרקציה שתשתלב היטב עם הטיול הקיצי שלכם. אם אינכם מכירים במשחק הנחשב, נציין בקצרה כי מדובר במשחק לוחמה שכולל שימוש בנשקים עם כדורי צבע. המשחק מתאים למגוון רחב של גילאים, כך שגם אתם יכולים לקחת בו חלק.

משחק פיינטבול

תכירו את האטרקציה מספר 4: סיור ומסע ביער אודם

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים להציג בפניכם אטרקציה "רגועה" נוספת. כזו שלא תצריך מכם לרוץ אחר הילדים ולהוציא הרבה אנרגיה. מדובר בחוות חופש שכוללת מגוון עצום של חיות, למשל:

  • ברווזים
  • תרנגולים
  • עיזים ועוד

הרשמה מראש אל החווה תאפשר לכם ליהנות מסיור מרתק שיכיר לכם את עולמם של בעלי החיים מקרוב.

 

זה הכול – צאו לדרך!

עכשיו אתם יודעים מה הן האטרקציות שיסגרו לכם את הפינה בקיץ, כך שנותר לכם רק לבחור את אלה המתאימות ביותר לכם ולילדכם. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מכל רגע בחופשה המשפחתית ושתמיד תדעו לערוך חיפוש מעמיק אחר אטרקציות מומלצות שיאפשר לכם לבחור נכון.

קַיִץ

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם