בדיקת קורונה לפני טיסה לחו”ל – מה המחירים והיכן מבצעים?

חולמים לנפוש באירופה? אולי אתם דווקא טיפוסים שמעדיפים בטן גב בחופים המטריפים של אפריקה?

למה לחלום כשאפשר להגשים חלומות?

התקופה הקרובה זו העונה הטובה ביותר לצאת מהארץ, כך שאתם רק צריכים להוציא את הדרכון מהמגרה, לארגן מזוודה ולבדוק איפה אתם יכולים לבצע בדיקות קורונה ומה המחירים.

כדי לחסוך לכם את השיטוט המתיש ברחבי הרשת, בדקנו עבורכם את כל הפרטים וריכזנו אותם במדריך הבא.

 

להלן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על בדיקות קורונה רגע לפני שאתם יוצאים מהארץ:

ניתן לבצע בדיקת קורונה במעבדות פרטיות

את הבדיקות במעבדות הפרטיות ניתן לבצע בשני אופנים:

  • במעבדות הפרטיות של בתי החולים הממשלתיים שפרוסים ברחבי הארץ. העלות משתנה ממרכז אחד לשני, הממוצע עומד על 290 ₪ והתוצאה תישלח אליכם תוך 24 שעות.
  • בדיקה בשדה התעופה בן גוריון. אם אתם מתכננים להגיע לשדה התעופה ולהיבדק במקום, כדאי שתשימו לב שהתוצאות של הבדיקה מתקבלות לאחר 14 שעות והעלות היא 45 ש"ח. שימו לב שאתם צריכים להגיע לשדה הרבה זמן לפני הטיסה המיוחלת.
    בכל אופן, אם אתם מעדיפים שלא להגיע פעמיים לשדה, אתם יכולים לפתוח את הארנק ולשלם יותר (הרבה יותר, כ-135 ש"ח) ולערוך בדיקה בשדה שהתוצאה שלה מגיעה תוך 4 שעות.

 

שימו לב – בדיקות קורונה ביתיות אינן מתקבלות עבור הטסים לחו"ל

אנחנו כאן כדי למנוע מכם מצב של עוגמת נפש. ישנם לא מעט אנשים שלא קוראים את המדריך שלנו ומגיעים לשדה התעופה עם תוצאה של בדיקת קורונה ביתית. אם אתם מעודכנים, סביר להניח שאתם יודעים כי בדיקת קורונה של רניום לא תספיק. כך שיש לבצע בדיקת קורונה במקום מסודר (באחד המקומות שנכתבו לעיל או באפשרות הנוספת שתוצע לכם בפסקה הבאה).
חשוב לנו לציין זאת בפניכם כעת, באמצע המדריך כדי שלא תפספסו את המידע החשוב הזה ותגיעו לשדה עם בדיקה שאינה מספקת. מצב שכזה עלול לגרום לכם להפסיד את הטיסה החלומית שלכם.
רגע לפני שנציע לכם אפשרות נוספת לקיום בדיקת קורונה לפני הטיסה, אנו מבקשים מכם שתעבירו את המידע החשוב הזה לחברים שלכם ולמכרים שמתכננים לטוס בקרוב לחו"ל.
מי יודע? אולי תצילו אתם מעוגמת נפש.

 

ניתן לבצע בדיקות קורונה באחד מסניפי מד"א

אם מסיבה כלשהי, אתם מעדיפים שלא להגיע אל אחד מבתי החולים הממשלתיים, אתם יכולים להגיע אל אחד מסניפי מד"א שקרובים למקום מגוריכם. שימו לב שעלות הבדיקה שם תעלה לכם 135 ₪ לאדם.
אם אתם מבוטחים בחברת ביטוח כלשהי או שאתם לקוחות של סוכנות נסיעות, אתם עשויים לקבל הנחות, כך שכדאי שתבדקו זאת בעת ההגעה למקום.

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנוגע לבדיקת קורונה לפני הטיסה.
אנו מאחלים לכם טיסה וחופשה נעימה.

 

בדיקה רפואית

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם