איך תעשו נופש בארץ אבל בסטייל

מגפת הקורונה לימדה את כולנו שאין כמו לנפוש בארץ.

יש כל כך הרבה רעיונות לנופש בארץ, ששווה להכיר, וחבל שאנשים עוד לא יודעים עליהם.

בדיוק בגלל הבעיה הזאת, אספנו בעבורכם מספר רעיונות לנופש שווה בארץ, נופש שתראו תמונות שלכם לחברים והם מיד ירצו לעשות נופש כזה בדיוק!

 

חסכו על דירה כדי להשקיע במסביב

נופש שווה זה נופש שמתמקד ביום ולא בשינה. לפעמים, עדיף לישון בדירה, בה אפשר לבשל, במגדל שעושה לך חבילות טיול שוות, מאשר לישון במלון עם ארוחת בוקר (שאפילו לא תמיד טעימה לך).

מקום טוב לעשות זאת הוא מגדל הים – בניין אלמוג חיפה. האפשרות לישון בבניין מסוג זה, שעוזר לך לתכנן את הנופש מצד אחד, ומאפשר לך לחסוך בכסף מצד שני, משדרג את החופשה פלאים. בנוסף, גם אם אתם מעדיפים ללכת על דירת יוקרה, יש אפשרות, זאת משום שיש את כל סוגי הדירות במגדל.

חופשה בחיפה, במקום כמו מגדל הים מאפשר להינות מכל העולמות. אפשר ביום ללכת לים, להרגע ולנוח, ולבלילה לצאת לבר ולבלות.

 

נופש בעיר השוכנת ליד טבע

נופש בעיר ליד טבע תיצור את השילוב של הנופש המושלם. מצד אחד, כל היתרונות של העיר לידכם. תוכלו ללכת לבתי קפה, לברים, ולמוזיאונים. בנוסף תוכלו לישון במלון יפה או בדירה מפוארת. מן הצד השני תוכלו להיות קרובים בטבע ולבלות את יומכם בטיולים מעניינים.

ניקח שוב את חיפה כדוגמה. ליד חיפה יש את מסלולי הטיול היפים בישראל. יום נופש בחיפה יכול להתחיל בבית קפה נעים, להמשיך למסלול טיול מאתגר, ולהסתיים בשתיית בירה בבר. חופשה מסוג זה מאפשרת לכם להנות מכל העולמות אפילו מבלי להתאמץ.

 

ימים מגוונים

חופשה טובה היא חופשה במגוונת בבילויים בימים. בחרו ימים מסוימים בחופשה שבהם תהיו פעלתנים, תטיילו, תצאו, ותעשו ספורט ימי. אך, בימים אחרים תנוחו, זאת כל המהות של חופשה. תוכלו ללכת לספא, ללכת לים ולקרוא ספר, או לעשות פיקניק רגוע כל המשפחה. זכרו שחופשה אינה מרוץ, ולא צריך להספיק לראות הכל.

 

בחירה בקרוואן

אופציה נוספת היא שכירת קרוואן וטיול איתו ברחבי ישראל. האופציה מאפשרת להיות במספר מקומות באותה החופשה. בנוסף, הקרוואן חוסך רבה כסף, זאת משום שלא משלמים על מסעדת ועל שינה יותר מדי כסף.

עם זאת, ידוע לנו שאופציה זו לא מתאימה לכולם. הרבה אנשים מדמיינים את החופשה שלהם בדרך אחת ומסוימת והיא בדרך כלל כוללת דירה או חדר מפנק במלון. אבל, ישנם אנשים שזו החופשה המושלמת בשבילם ולכן חשוב שיישקלו את האפשרות.

לסיכום, בישראל אופציות רבות לחופשה, כדי לנפוש בסטייל חשבו מה הלוקיישן שהכי מתאים לכם, ומהי צורת הנופש שהכי נעימה לכם. בסופו של יום המטרה היא שתהנו.

חדר שינה

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם