המתנה הישראלית המושלמת למשפחה בחו"ל

אם אתם מטיילים בישראל או עשיתם עלייה והמשפחה נשארה בחו"ל, בטח תרצו לשלוח להם משהו מהארץ.

בין אם זו תקופת החגים או סתם מחווה ממכם, הנה כמה אפשרויות למתנות ישראליות מושלמות.

נפוץ מאוד שאנשים בכל הגילאים מרגישים את הרצון לעשות עלייה, או לפחות לשהות תקופה בארץ, כשהמשפחה נשארת בחו"ל. בתקופה הזו חווים את הייחוד והקסם בישראל והרצון לחלוק את החוויה עם המשפחה עולה, אז כשמחפשים מתנות מישראל לחו"ל, איך כדאי לבחור?

 

4 סוגי מתנות ישראליות

  1. לאוהבים לאכול

ארץ ישראל ידועה במוצרי האוכל שלה, ובמיוחד בשמן זית וביין המקומי. שני אלו בעלי מסורת של אלפי שנים בארץ ישראל וניתן למצוא מקומות שעדיין משתמשים בדרכי הייצור העתיקות.

אם המשפחה בחו"ל מעריכים מוצרי בישול באיכות גבוהה ויינות ייחודים שקשה למצוא מחוץ לארץ, בקבוק יין או שמן זית יכולים להיות המתנה המושלמת לתקופת החגים או חיזוק הקשר לישראל.

 

  1. מוצרי יודאיקה ותשמישי קדושה

בארץ ניתן למצוא מגוון סוגי מזוזות, חנוכיות, שופרים, פמוטים, ועוד הרבה. בגלל הרוב היהודי בארץ ניתן למצוא מוצרי יודאיקה בכל מקום בארץ, והן בשימוש רב בקרב ישראלים, יהודים שגרים בחו"ל, וגם לא יהודים בגלל ערכם האסתטי.

ניתן למצוא גם קמעות כמו חמסות, צמידים נגד עין הרע, ברכות, ועוד. למשפחה דתייה שגרה בחו"ל מתנה כזו תהיה בעלת משמעות גדולה ותהיה מרגשת לכל מאורע.

 

  1. תכשיטים

תעשיית התכשיטים בארץ מוכרת ומוערכת בעולם. תכשיטים הם בין המזכרות הפופולאריות ביותר בקרב תיירים, בזכות השימוש בחומרי גלם מיוחדים ונדירים ושיטת הצריפה המיוחדת לאזור.

ניתן למצוא מגוון רחב של תכשיטים בעבודת יד בארץ, בין אם מדובר ביהלומים מלוטשים רבי ערך או תכשיטי חרוזים וקמעות ייחודיים. אפשר למצוא פריטים יפים לגברים ולנשים ולשמח את בני המשפחה בחו"ל בתכשיטים מקוריים שלא ניתן למצוא מחוץ לארץ.

 

  1. אלבומי תמונות

דבר נוסף שישראל ידועה בזכותו זה יופייה הייחודי. נדירים המקומות עם גיוון גאוגרפי כה רחב על פני שטח יחסית קטן, שלא לדבר על אינספור אתרים עתיקים בני אלפי שנים שנשמרו ומושכים מאות אלפי תיירים מכל רחבי העולם.

תוכלו לבחור מתוך מגוון אלבומים את הסוג שהכי מתאים למשפחה שלכם, כמו גם אלבומים עם הסברים היסטוריים ומידע על התמונות ובכך לשלוח את ישראל לתוך ביתם של המשפחה בחו"ל.

השתמשו בארבעת הסוגים האלו אם אתם מתלבטים מה לקנות למשפחה. תבחרו מה שהכי יתאים להם או מתנה כלשהי מכל אחד מהסוגים.

לסיכום, כשהמשפחה רחוקה הגעגועים חזקים משני הצדדים, ומתנה תמיד יכולה לקרב בין לבבות. ישראל היא מדינה מיוחדת, רוחנית, טעימה, ויפה. תוכלו לחלוק חלק ממה שמייחד את ישראל כל כך עם המשפחה שלכם מחוץ לארץ בעזרת בחירת מתנה מיוחדת וישראלית במהותה.

 

שורה של מתנות

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם