טיול ימי הביניים בספרד

ספרד הנהדרת, המדינה השניה בגודלה במערב אירופה, היא מדינה עם היסטוריה מפוארת, ועם חלקים בה שלא חשבתם שקיימים. מעבר לתרבות הספרדית והאוכל – תוכלו למצוא בה עושר של מבנים וסמטאות לא פחות מעניינים מהאטרקציות המודרניות והמקובלות בטיולים בדרך כלל. קבלו את ההמלצות שלנו לטיול ימי הביניים בספרד.

איזורים לטיול ימי הביניים בספרד

קיימים מספר מוקדים שמהווים חלק בלתי נפרד מטיול ימי הביניים בספרד. חלקם שימרו את האווירה של ימי הביניים, וחלקם מכילים בתוכם חלקים שלמים מאותה התקופה. 

טיול ימי הביניים בספרד

טיול ימי הביניים בספרד – אוביידו

אוביידו – אחת הערים המרכזיות בצפון ספרד, קיימת מראשית המאה העשירית. בעיר תוכלו למצוא כנסיות ומבנים שנשארו בה עוד מימי הביניים, והם נחשבים לנכס יקר כל כך, עד שארגון אונסק"ו הכריז על חלקם בתור חלק בלתי נפרד מהמורשת העולמית. בעיר תוכלו למצוא גם את מזרקת foncalada המפורסמת מתקופת ימי הביניים, כמו גם את כנסית סאן מיגל, בזיליקת סאן חוליאן ועוד.

באוביידו נמצא המלון הנהדר Gran Hotel España, בו תוכלו ללון במשך 5 לילות תמורת מחיר של כ-6,000 ש"ח, והוא קרוב לאטרקציות המומלצות בטיול ימי הביניים בספרד.

טיול ימי הביניים בספרד – ז'ירונה

ז'ירונה ממוקמת באיזור החופים קוסטה בראווה, בחבל קטלוניה. לעיר רובע יהודי שנחשב לאחד הרובעים המרכזיים ביהדות ספרד עוד מתקופת ימי הביניים, והוא מכיל בתוכו כנסיות, קתדרלות ומוזיאון יהודי. העיר העתיקה מכילה גם סמטאות בהן כדאי לטייל, האווירה היא אווירת ימי הביניים ותוכלו להרגיש ממש כאילו קניתם כרטיס טיסה לעבר.

בז'ירונה תוכלו לבקר במסעדת Nibble הנחמדה, המציעה מגוון רחב של מאכלים במחירים שנעים בין 30 ל-70 שקלים לאדם.

טיול ימי הביניים בספרד – בסלו

בסלו היא חלק בלתי נפרד מטיול ימי הביניים בספרד. העיר, שממוקמת בצפון מזרח ספרד, מוקפת חומה, ומשמרת עד היום מבנים מימי הביניים. ברובע היהודי בעיר קיים מקווה מהעתיקים שבספרד. מבסלו נשקף נוף מדהים לכיוון הרי הפירנאים המרהיבים.

את ארוחת הערב שלכם תוכלו לקיים במסעדת El Claustre de Palera, עם סלטים, פוקאצ'ות ואנטי פסטי מהממים, במחירים של בין 50-100 ש"ח לאדם.

התעייפתם? הישארו לישון בבסלו. העיר מציעה מגוון רחב של מלונות, דירות ובתי נופש בנוף המהמם של העיר, ובמחירים שנעים בין 5,000-7,000 ש"ח לשהייה של 5 לילות.

את ספרד מרכיבות ערים נוספות, כמו קטלוניה ומדריד המפורסמות, ויש בה חופי ים מדהימים, שווקים, מוזיאונים וככרות. אבל אם החלטתם על טיול ימי הביניים בספרד – נסו להתמקד ולטייל באיזורים המזוהים עם ימי הביניים – בין אם במבנים והקתדרלות, ובין אם באווירה. טיול ימי הביניים בספרד אולי נשמע כמו שם של טיול לימודי ומשעמם, אך מדובר במדינה שמכילה בתוכה תרבויות עתיקות כל כך, ששווה לקפוץ ולטעום מההיצע המדהים שקיים במדינה הזו. תהנו!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם