אילו סוגים של טיולים מאורגנים ניתן לעשות בדובאי

טיולים מאורגנים לדובאי קיימים במגוון רחב של מאפיינים.

אפשר למצוא טיול מאורגן לדובאי מיוחד לגיל השלישי, או טיול שאופיו מותאם במיוחד לשומרי כשרות ואף טיול בדגש על החיבור המיוחד בין מסורת עתיקת יומין לבין מרכז פיננסי מהחשובים בעולם.

אבל כל טיול מאורגן לדובאי יפגיש אתכם עם אחת התרבויות המרתקות בעולם, אשר רק לאחרונה נפתחה גם בפני התייר הישראלי.

 

למה כדאי לטייל בדובאי?

מדינות המפרץ ידועות בעושרן המופלג, אבל רק טיול מאורגן למקומות קסומים הללו, אשר כאילו נלקחו ישירות מסיפורי אלף לילה ולילה, יכול לחשוף בפניכם את התמונה האמיתית.

איחוד האמירויות היא מדינה מדברית ערבית, על כל המשתמע מכך, בה דרים בכפיפה אחת גורדי שחקים מפוארים ועצומים לצד מסגדים, קניונים מפוארים ומסעדות יוקרה, בהם מבלים אורח קבע שליטי הנפט, עם נשותיהם המטופחות, אך חסרות זכויות אשר במדינות המערב נראות מובנות מאליהן.

לצד מרכזי קניות מפוארים ועצומים בגודלם, דובאי מציעה גם שווקים צבעוניים ומרתקים:

  1. שוק הזהב נחשב לאחת מהאטרקציות המפורסמות בעיר
  2. שוק התבלינים – אלפי שקי יוטה מלאים אבקות צבעוניות, גרגרים והמון ריח, מספק את הביקוש העצום לתבלינים אופייניים לאזור ומאפשר לכם לקחת הביתה מזכרת שימושית.
  3. שוק הטקסטיל – בדי כותנה, סאטן ומשי משובחים, בגדים מקומיים, אביזרים ועוד
  4. שוק הפשפשים – שוק למכירת פריטים משומשים, נפתח בסופ"ש בלבד
  5. שוק הבשמים – שוכן על גדת נהר, שוק זה מכיל אינספור ריחות, בקבוקים וצנצנות של ריחות מכל הסוגים ואף מציע אפשרות לבחור ריחות בהתאמה אישית.

 

עושר בלתי נתפס

טיול בדובאי ואבו דאבי חושף בני המטיילים את הפאר והעושר הבלתי נתפסים, הבאים לידי ביטוי במבנים בעלי ארכיטקטורה מרשימה כמו בורג' חליפה המפורסם, על פניו חולפות מכוניות פאר ויוקרה, שלא נצפות במחוזותינו לעיתים כל כך קרובות.

מרכזי קניות עצומים, כמו קניון דובאי מספקים מקום בילוי ופנאי, שופינג שלוח רסן ומינגלינג בקרב אוכלוסיה מגוונת, צבעונית וייחודית, אשר נפתחת בפני ישראלים רק לאחרונה.

מלונות פאר של 7 כוכבים (בישראל יש רק עד 5 כוכבים…), כבישים של 6 נתיבי נסיעה לכל כיוון, הרכבת התחתית הארוכה בעולם, שנוסעת ללא נהג, כל אלה חוברים לאטרקציות שעד היום ראיתם רק בתמונות, כמו האי המלאכותי הגדול בעולם, מגרש הטניס הגבוה בעולם ועוד.

 

דובאי ואבו דאבי

גם אבו דאבי, הנכללת בחלק מהטיולים המאורגנים לאזור, מציעה שפע של אטרקציות ייחודיות, זאת לצד היותה עיר הבירה הרשמית של אמירויות המפרץ:

  1. העיר העשירה ביותר באזור
  2. העיר בעלת השטח הגדול ביותר במדינה
  3. מסגד שייח זאיד המפואר (המסגד הגדול ביותר במדינה)
  4. מגדלי איתיחאד
  5. ארמון המלך הנשיאותי – קאסר אל ווטן (ארמון העם)

 

לסיכום

ביקור מלא קסם ואופי במדינה בעלת עושר נתפס לצד תרבות מסורתית הנשענת על מסורות עתיקות, בליווי הקסם הייחודי של מדינה ערבית שרק לאחרונה נפתחה בפני ישראל.

טיול מאורגן בדובאי לוקח אתכם לכל האתרים המעניינים ביותר בעיר המדהימה הזאת ומבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת.

 

טיילת דובאי

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם