לעשות טיול בארה"ב ועל הדרך להקים חברה

הקמת חברה בארה"ב הפכה לפעולה אטרקטיבית עבור ישראלים רבים, המבקשים ליהנות מרפורמת המס שהביא איתו הנשיא טראמפ. אבל הקמת חברה בארה"ב היא פעולה קצת שונה מטיול בארה"ב, אם כי אפשר למצוא גם קווי דמיון אם ממש מנסים. אז מה אתם יכולים לעשות אם באמצע טיול בארה"ב החלטתם שאתם רוצים להקים שם עסק?

 

פתיחת חברה בארה"ב – מה צריך לעשות?

פתיחת חברה בארה"ב היא קודם כל פעולה פורמלית של רישום החברה אצל רשם החברות, פתיחה של חשבון בנק אמריקאי ובחירה בין חברה בע"מ, הידועה באמריקה בתור LLC, או תאגיד, הנקרא באנגלית Corporation. למעשה, שני הצעדים החשובים ביותר שכדאי לעשות לפני כל דבר אחר הם בחירה של סוג החברה, לפי חוקי המיסוי המתאימים לכם, צרכים ספציפיים של החברה ועוד. הצעד החשוב השני שצריך לעשות ואולי יהיה לכם קל יותר אם אתם כבר מכירים היטב את ארה"ב, הוא לבחור את המדינה בה תקימו את החברה. ארה"ב מחייבת את בעלי העסקים שלה לדווח ולשלם מיסים ברמה הפדרלית, כלומר הארצית, אבל גם ברמה המקומית, כלומר במדינה שבה הוקמה החברה. במילים אחרות, לכל מדינה בארה"ב יש חוקי מיסוי שונים מעט ואתם תצטרכו לבחור את אלה המתאימים לכם ביותר ולפעול לפיהם.

יכול להיות שהיכרות טובה עם מדינות ארה"ב תוך כדי טיול תאפשר לכם לבחור את המקום המתאים ביותר עבור הקמת החברה שלכם, אבל למען האמת, הידע הדרוש לצורך בחירה נבונה נמצא בדרך כלל אצל רואה חשבון אמריקאי ולא סביר להניח כי תתקלו בו כאשר תבקרו באתר קמפינג או פארק לאומי מרהיב בארץ הגדולה הזאת.

 

רואה חשבון אמריקאי – מה הוא יכול לעשות עבורכם?

כפי שכבר קראתם בתחילת המאמר, פתיחת חברה בארה"ב היא צעד פשוט ברמה הפורמלית, אבל כדי להבטיח את עתיד החברה, לממש את מלוא פוטנציאל ההצלחה שלכם ולהגדיל את הסיכוי שלכם להצליח, חשוב לעשות את המהלכים השונים באופן מחושב ושקול, אשר יבטיח לכם בחירה נכונה לאורך כל הדרך. זאת ניתן לעשות רק בעזרת בעל מקצוע שיש לו את הידע הדרוש ומספיק ניסיון כדי לכוון אתכם לדרך הנכונה. רואה חשבון אמריקאי הוא רואה חשבון שיש לו היכרות טובה עם חוקי המיסוי האמריקאים והבנה טובה של הצרכים המיוחדים של ישראלים המבקשים להקים חברה בארה"ב.

 

לסיכום

הקמה של חברה בארה"ב גם אם אתם באמצע טיול וממש רוצים להיות ספונטניים, אינה עניין של מה בכך וכדאי להקדיש מחשבה לנושא לפני שמתחייבים. לכן, גם אם אתם בטוחים שיש לכם רעיון מנצח, נסו ליישם אותו באופן שמגדיל את הסיכוי שלכם להצליח, גם אם זה קצת מסיט אתכם מהמסלול המקורי שתכננתם.

ארה"ב

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם