היעד החם הבא למסיבות רווקים

אם אתם מתכננים את מסיבת הרווקים שלכם, דבר ראשון – מזל טוב! עכשיו, לפני שאתם מתחילים לשבור את הראש בחיפושים אחרי היעד בו תבלו את הרגעים האחרונים שלכם כרווקים, מצאנו בשבילכם את היעד החם והאידיאלי באירופה למסיבות רווקים – קייב.

 

למה לעשות את מסיבת הרווקים שלך בקייב?

כשחושבים על מה מקום צריך בשביל מסיבת רווקים, הדברים הראשונים שקופצים לראש הם מקום תוסס עם חיי לילה מטורפים, אוכל טוב והרבה אלכוהול. קייב מציעה את כל אלה ברמות הגבוהות באירופה ואף יותר, וכל זה במחירים שיגרמו ללסת שלכם ליפול! בירת אוקראינה היא לא רק אחת מהערים הזולות באירופה, אלא גם נמצאת במרחק של כ- 3 שעות טיסה מישראל, מה שהופך אותה לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר עבור מסיבות רווקים.

 

אז איך מתחילים לארגן?

יש כמה דברים שהם בגדר חובה עבור מסיבת רווקים מוצלחת מעבר למלון טוב וטיסות: נסיעות, לימוזינות, שולחנות ו- VIP במועדונים, אוכל, שתייה ועוד. גם אם אתם או החברים שלכם לא אלופי העולם בסדר וארגון, אל חשש! ישנם מספר רב של סוכנויות וחברות הפקה שיעשו את העבודה השחורה בשבילכם ללא כל מאמץ, ואפילו יוכלו למצוא עבורכם דילים שיוזילו לכם את העלויות.

 

חיי לילה בקייב

אמרתם מסיבת רווקים בקייב – אמרתם חיי לילה. הבילויים וחיי הלילה של קייב הם בין המפורסמים באירופה, ולא נעצרים גם בחורף כשהטמפרטורות מתחילות לצנוח אל מתחת לאפס. הרחוב הראשי "קרישטי" מרכז את רוב מתחמי הבילוי הפופולריים ביותר בעיר. בשביל לא לעשות לכם חיים קשים, הכנו רשימה של כמה מהמועדונים המומלצים ביותר בקייב:

 

Sky Bar:

אחד המועדונים המפורסמים בעיר הנמצא במרכז הבילויים "ארנה", ואחד ממועדוני הטכנו הטובים באירופה! המקום מושך אליו את מיטב המי ומי בברנז'ה האוקראינית, כך שחובה להתלבש באלגנטיות ואף מומלץ לסגור מקומות מראש.

 

Chi Club:

אחד מהמועדונים היוקרתיים והאקסקלוסיביים ביותר בעיר! הצ'י קלאב, שכולל גם מסעדה יוקרתית בקומה הראשונה, הוא אחד ממועדוני הטכנו המפורסמים והמבוקשים בקייב. חשוב לדאוג לשולחנות מראש, אקסקלוסיבי כבר אמרנו?

 

Fleur Kiev:

מועדון היפ-הופ ומיינסטרים מעוצב ויוקרתי עם קהל מדהים וצעיר. גם כאן האווירה היא יוקרתית וחדשנית, לכן מומלץ להתלבש יפה ולשריין מקומות.

 

Disco Radio Hall:

מועדון יותר קליל ופחות "שופוני" מהקודמים. הרבה סטודנטים ואנשים יפים שבאים לרקוד ולהנות.

 

סיכום

קייב היא הרבה יותר מרק חיי לילה, כך שאם אתם רוצים מסיבת רווקים מיוחדת שלא סובבת רק סביב אלכוהול ומסיבות, הגעתם למקום הנכון. בעיר מספר רב של מכוני ספא ובילויי יום נוספים, ואם אתם מגיעים בקיץ, תוכלו לקרוע את אחד האגמים הקרובים עם אופנועי ים. בקיצור, זה לא מפתיע למה קייב הפכה לאחד היעדים החמים ביותר לחתנים לעתיד.

 

רחבת ריקודים

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם