המדריך המלא לחופשה כשרה בדובאי

עם הסכם השלום הטרי בין ישראל לאיחוד האמירויות, המדינה והעיר דובאי באופן ספציפי, פתאום מהווים יעד נסיעות חדש ומלהיב.

מלאה במלונות מפוארים, אטרקציות בלתי נתפסות, ובמרחק של דקות ספורות מהמדבר הערבי עוצר הנשימה, דובאי תהפוך למקום חופשה פופולרי עבור יהודים.

כעת נשאר רק לגלות איך הופכים חופשה בדובאי לכשרה.

נפרט כאן מסלול של מספר ימים בעיר.

 

יום #1

הגעה בערב לדובאי. תעשו צ'ק אין במלון ואכלו ארוחת ערב שתזמינו מ- Eli's Kosher Kitchen. מבחינת בחירת המלון, כל מלון במתחם מאדינת ג'ומיירה יהיה מעולה, מכיוון שתוכלו ליהנות מהבריכה והחוף בכל אחד מבתי המלון במתחם. הוא גם קרוב לקהילה היהודית של האמירויות אליה תרצו להגיע בשבת או ערב שישי.

 

יום #2

הקדישו את הבוקר ללמוד על דובאי העתיקה, הדובאי של לפני גילוי הנפט. דובאי הייתה עיר נמל ותיקה, והקהילה המקורית נבנתה לאורך נחל דובאי. חקרו את שוק הזהב של דיירה, הממוקם לאורך הנחל. עברו אל שוק התבלינים, שם תוכל לרכוש תבלינים ותערובות מהמזרח התיכון. קחו סירה מעבר לנחל לתחנת אל ג'ובאיבה, ובקרו בשוק אל פאחידי בדרך למוזיאון דובאי, בו תלמדו את ההיסטוריה של דובאי. תיהנו מארוחת צהריים ארוזה ברחבה מחוץ למוזיאון, וקחו חטיפים מהסופרמרקט הסמוך.

אחרי הצהריים וערב – בקרו בגן הנס של דובאי, מלא בפרחים יפיפיים. עבור הילדים יש פארק טרמפולינה בתוך הגן. יש גם הופעות חיות מדי שבוע. לאחר מכן, פנו לקניון האמירויות, המפורסם במדרון הסקי המקורה הענק שבתוכו. בקניון יש גם שופינג ומרכז בידור משפחתי, עם ארקייד, באולינג ואולם קולנוע.

 

יום #3

בלו את היום באחד מפארקי המים הפופולאריים של דובאי – Atlantis Aquaventure או וויילד וואדי. השני כלול לאורחי מלונות מאדינת ג'ומיירה, והראשון חינם לאורחי מלון האטלנטיס. השני נחשב גדול יותר ויפה יותר, והוא ממוקם על האי פאלם ג'ומיירה היפה. אך המתקנים של הראשון, לעומת זאת, ידועים כמרתקים יותר מאלה של Aquaventure.

ערב שישי – תפילה וארוחת ערב עם הקהילה היהודית של האמירויות (JCE). לחילופין, לקהילה היהודית של איחוד האמירויות יש גם אפשרויות שבת.

 

יום #4

לכו אל הקהילה היהודית של איחוד האמירויות הערביות לארוחת צהריים. צאו לאחר צהריים רגוע על שפת הבריכה או טיילו לאורך החוף.

שבת בערב – בקרו בכפר הגלובלי, תערוכה ענקית מלאה בקניות ובידור ממעל 90 מדינות. העונה השנה היא מאוקטובר 2020 – אפריל 2021.

 

יום #5

צאו אל עולמות ההרפתקאות של IMG – פארק שעשועים מקורה ענק עם מתקנים על בסיס דמויות של קארטון נטוורק ומארוול. לאחר מכן, סעו לסיור הספארי המדברי. הספארי כולל פעילויות כמו גלישת דיונות, טיולי גמלים וחווית ערב בדואית מדהימה. סוכנויות טיולים רבות מציעות את הספארי המדברי.

 

צילום מגדל

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם