חופשת שייט ביוון עם גל ונעמה השכרת יאכטות

מי לא רוצה חופשה מפנקת? יוון זו המדינה המושלמת לחופשה כזו! לא רחוקה מידי, אווירה ים תיכונית שמצד אחד מוכרת אך מצד שני אותנטית ושונה. האיים המטריפים, החופים והנופים המלהיבים, והאטרקציות הרבות שיוון מציעה.

 

אבל יש בעיה אחת, שטחה של יוון למעשה מורכב מהרבה איים קטנים הפזורים בים התיכון, בים האגאי, ובים היוני, לכל אי יש את הפולקלור וההווי התרבותי שלו, אפילו האוכל משנה את טעמו בין אי לאי, כמו למשל מוסקה שתאכלו באתונה לעולם לא תהיה דומה למוסקה שתאכלו באי לפקדה.

כדי לחוות את יוון האותנטית צריך לבקר באיים, וכפי שאנחנו הישראלים אוהבים כמה שיותר להספיק בטיול יותר טוב. אבל זו בדיוק הבעיה! הרי דברנו על חופשה מפנקת, וכשרצים מאי לאי זה כבר לא פינוק.

 

אז בכל זאת איך אפשר להספיק בטיול אחד גם להגיע לאיים הכי יפים וגם לקבל חופשה מפנקת?

ובכן בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות, אנחנו מציעים מסלול שייט מרתק, הכולל השכרת יאכטות ביוון ושייט בין האיים היפים ביותר.

אנחנו מציעים לכם חוויה של חופשה אקסקלוסיבית בת שבוע ימים, שתיזכר לדורות קדימה, שתיהנו מפרטיות ופינוק על יאכטה מפוארת וגם תעברו את כל החוויות הנפלאות שיוון מציעה.

 

אתם מוזמנים לדמיין איך תראה החופשה אם תלכו על השכרת יאכטות ביוון:

יאכטה מפוארת רק עבורכם, ששטה בין האיים הקטנים והכי מרשימים ביופיים. חופשה שבה מתחילים באי לפקדה וביום השני קפלוניה, בשלישי לאיתקה ברביעי מגניסי וכ"ו. תוכלו לגלות פיסות גן עדן נסתרות, את הים הצלול והדגה העשירה של יוון, בזמן שאתם שוחים בחוף פרטי ומשתזפים במפרץ נחבא שרק הסקיפר המקצועי שלנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות יודע להגיע אליו.

בין אם זה ירח הדבש שלכם, חופשה משפחתית, או חופשה עם כל החברים הכי טובים השכרת יאכטות ביוון תיחקק בזיכרון, כי במהלך השייט אתם יוצרים לעצמכם חוויה אישית וייחודית רק לכם, בלי לוותר על הארוחה בטברנה המקומית, בשוק התוסס, בהשכרת טיול ג'יפים כשיורדים לחוף, ולחזור לחיק היאכטה, בלי להתערבב עם כל התיירים האחרים ממש כמו בועה ששייכת רק לכם הרחק מההמולה, כי מגיע לכם חופשה מפנקת.

השכרת יאכטות ביוון מתאימה לזוגות, משפחה או חברים עד עשרה איש, שרוצים לשדרג את חווית החופשה שלהם לרמה גבוהה, בטוב טעם, ולחוות הרפתקנות שמקדשת את הים והטבע במלואם. אפשר לשלב שלל אטרקציות נוספות שאנו מספקים כמו משחקי מים, דייג, התנסות בניווט היאכטה ועוד.

הסקיפר המקצועי שלנו ישיט עבורכם את היאכטה במהלך כל השבוע ויכווין אתכם לכל המקומות הנסתרים והיפים שהוא מכיר באיים שבמסלול השייט, אתם תקבלו שירות איכותי גבוהה ומסלול מתוכנן המציע חוויה שלמה ואותנטית שרק אנחנו יכולים להציע.

בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות אנחנו מציעים שירות איכותי, מקצועי, ובטיחותי, ולכן כמה שבועות לפני ההפלגה אתם תוזמנו ליאכטה שלנו במרינה הרצליה שם תעברו מספר מפגשי הדרכה לפני החופשה כדי שבהפלגה על היאכטה ביוון כבר תגיעו מוכנים ובעלי ידע והכרות עם יאכטות ומהם כללי הבטיחות בהן.

הגיע הזמן שתשקיעו בעצמכם ותזמינו את חופשת החלומות, חופשת שייט ביוון עם גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם