ירח דבש בקפריסין: כך תתכננו אותו נכון

אם אתם מתכוונים להתחתן רק פעם אחת בחיים – כדאי שתבחרו בקפידה את היעד שלכם לירח דבש. אמנם מדובר כיום בכמה ימים ולא בחודש (ירח) שלם כמו בעבר, אבל אין שום סיבה שלא תתכננו את הזמן ותנצלו כל רגע בצורה מקסימלית.

אנחנו ממליצים על קפריסין -אי שנקרא "אי האהבה" כי בו נולדה על פי המיתולוגיה היוונית אלת האהבה אפרודיטה. עם זאת, האי השכן הוא הרבה יותר מכך. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא כדי לגלות איך מתכננים בהצלחה ירח דבש בקפריסין.

ירח דבש בקפריסין

למה לבחור בקפריסין כיעד לירח דבש?

בשנים האחרונות האי מהווה מוקד משיכה לישראלים שמעוניינים להינשא בנישואים אזרחיים (שאסורים על פי חוק בישראל), כך שבילוי ירח הדבש בקפריסין הוא ההמשך הטבעי וההגיוני של החתונה האזרחית.

קפריסין מושלמת לירח דבש גם עבור שאר הזוגות כי היא פשוט רומנטית להפליא. בקפריסין יש שפע של אפשרויות בילוי שבטוח לפחות אחת מהן תתאים לכם – מה שאומר שכל תכנון בהתאמה אישית וזוגית של ירח דבש בקפריסין הוא אפשרי לגמרי. למעשה, זה תלוי אך ורק ברצונות, בהעדפות ובצרכים שלכם.

למשל, בקפריסין ניתן לשוטט ברגל בין הכפרים הציוריים, להתפנק על חוף הים, לבקר בחמאם וליהנות מעיסויים ומטיפולים, לצאת לשיט ומעל הכל – להרגיש בבית הודות למזג האוויר הדומה ולעובדה שהגעה אליה מצריכה פחות משעה טיסה.

ורק שתדעו – בקפריסין יש מסורת ארוכת שנים של הכנת יין, כך שבסופו של כל יום תוכלו להתענג על כוס יין משובחת, לצפות בשקיעה ולהתאהב בבן/בת הזוג מחדש. הבעיה היחידה היא שהאוכל בקפריסין אינו כשר.

 

הפתרונות לחופשה המושלמת

אם אתם חושבים שירח דבש בקפריסין התורכית יכול לפתור את הבעיה – אתם לצערנו טועים ומטעים. אמנם החלק הזה של קפריסין פחות ידוע לקהל הישראלי ולכן נחשב לאטרקציה תיירותית בתולית, אבל הוא מאוכלס בעיקר במוסלמים שמקפידים על חוקי החלאל – ההכשר המוסלמי. המשמעות היא שהם אמנם לא אוכלים חזיר, אבל בהחלט מערבבים בשר וחלב.

למזלכם יש פתרון בשם קושר בוקינג שהוא הדרך שלכם להבטיח אוכל כשר גם הרחק מהבית. כל שעליכם לעשות הוא להזמין מנות בהתאם למספר הארוחות שתאכלו באי וזהו – האוכל נמצא בדרך למלון שלכם בקפריסין, כך שדי בחימום קצר בתנור ואתם נהנים מאוכל משובח וכשר ברמה של מסעדה לפחות.

באמצעות שימוש בפתרון הזה אתם חוסכים לעצמכם הרבה כאבי ראש ומבטיחים ירח דבש שקט. למשל,  אתם לא צריכים לחפש מסעדות כשרות או בתי חב"ד (יש רק 3 ברחבי האי), אתם לא צריכים לסחוב איתכם אוכל כשר מהבית ובעיקר – אתם לא צריכים לדאוג איפה תאכלו ומה תכלול הארוחה.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם