3 טיולים בארץ עם קרוואנים

אתם שייכים לאותם האנשים שאוהבים לטייל בישראל? מחפשים דרך אחרת ושונה לטייל באזורים יפים בארץ? אם כך, כדאי שתדעו: טיול בקרוואן עם כל המשפחה זו אופציה נפלאה שכדאי להכיר מקרוב. אם אתם תוהים לאן כדאי לנסוע – עיינו במאמר שלפניכם וקבלו רעיונות לטיולים מקסימים.

 

מטיילים עם קרוואן באזור בכנרת

אין ספק שאחד מהיעדים הכי יפים שיש בישראל שאליהם תוכלו לנסוע בהנאה גדולה, זו הכנרת, ובמיוחד השנה. הכנרת השנה מלאה והבילוי מה יפה במיוחד, אז למה אתם מחכים? בעוד שכאשר אתם נוסעים עם הרכב הפרטי עליכם לבחור מלון שבו תישנו, הרי שעם קרוואן הכול יותר פשוט. כדאי לדעת שיש היום חניונים מסודרים ומקסימים שבהם תוכלו לעצור את הקרוואן ולישון, כך שאין ספק שזה נוח. יש בנקודות האלה גם חשמל ולא מעט אבזור אחר שיוכל להפוך את החופשה שלכם לעוד יותר נעימה כך ששווה לבדוק את האופציה הזאת בטיול הבא שלכם.

 

כל העניין הוא לשתות משהו קר בלב מדבר

אתם אנשים שאוהבים את המדבר? חיפשתם לכם בזמנו קרוואן למכירה כדי לנסוע למקום מרוחק עם נוף מיוחד? אם כך, אין ספק שעבורכם היעד הכי טוב שיש הוא המדבר. אומנם זה נכון שאתם לא חייבים לעצור את הקרוואן שלכם ממש בלבד המדבר, אך החדשות הטובות הן שגם באזור זה של ישראל יש חניונים מאוד מסודרים. לכן, אם תעשו עבודת הכנה מראש ותבדקו באיזה חניון מחכים לכם התנאים הכי טובים, אתם תראו שגם את הטיול הזה תסיימו עם טעם של עוד. זה לא משנה אם אתם נוסעים רק שניכם לשבוע במדבר או שאתם נוסעים גם עם הילדים לחופשה משפחתית. מה שבטוח זה שהקרוואן עצמו חייב להיות כמה שיותר נוח וכך גם החניון שבו אתם מתכוונים לעצור.

 

רמת הגולן ואבני הבזלת

לעומת מי שאוהב את המדבר, אם אתם אוהבים את אזור רמת הגולן ולא ממש רוצים ללון על הכנרת עצמה, כדאי לדעת שגם באזור זה תמצאו לא מעט חניונים לעצירה לילית. תוכלו לשלב בטיול כזה נופים יפים, אווירה מקסימה והכול תוך כדי נסיעה בקרוואן שלכם, הממוזג והנוח. אם חשבתם לרגע לעצור את הקרוואן ככה סתם בצד הדרך וללון בו, אנחנו מאוד ממליצים לכם לא לעשות זאת. יש משמעות ללינה בחניון, שכן בחניון אתם נהנים מתנאים מאוד נוחים וגם מהעובדה שבדרך כלל יש אבטחה במקום. בצורה כזאת אתם משלבים בין טיול בקרוואן, ניידות בהתאם לקצב שלכם ונוחות שיא, אז למה שתתפשרו על משהו אחר? אם עד היום לא קניתם קרוואן ותמיד חלמתם על זה, אל תדחו את העניין כי אתם יכולים להיות בטוחים שעם קרוואן נוח ומפואר תגיעו לאינספור חניונים מקסימים ברחבי הארץ כולה.

בית על גלגלים

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם