הצעה לטיול רוחני בירושלים

ירושלים היא עיר יוצאת דופן. אין ערים רבות בישראל ובעולם כולו אשר משלבות היסטוריה, תרבות, טעמים, ריחות ועושר כמו שהעיר ירושלים משלבת. במסגרת הטיולים השונים לירושלים, כדאי שתכירו טיול יום בירושלים המלצה.

טיול בסגנון קצת שונה מהטיולים הרגילים שרבים מבצעים בעיר. במסגרת טיול זה, יש דגש על החלק הרוחני בירושלים. מה הטיול כולל אתם בוודאי שואלים? להלן כל הפרטים החשובים.

 

ירושלים

 

  1. מאה שערים – במסגרת הטיול הרוחני, מתחילים את המסע דרךך השכונה המיוחדת והיוצאת דופן בעיר, שכונת מאה שערים. יחד עם המדריך תעברו דרך רחבות, סמטאות וריחות של השכונה. במהלך הטיול תקבלו הסבר על ההתנהלות היום יומית של החרדים בשכונה, על ההיסטוריה וכמובן על החלק הדתי והרוחני בשכונה. נדגיש כי יש להתלבש בצניעות בזמן התנועה בשכונה, על מנת לכבד את התושבים.
  2. הר הזיתים – הר הזיתים נחשב לאחד האתרים החשובים בדתות המרכזיות בעולם כולו. דת האיסלאם, דת היהדות ודת הנצרות. ההר ממוקם במזרח העיר העתיקה בירושלים, מגיע לגובה של 826 מטרים וממנו ניתן לצפות במחזה יפהפה – מחזה של העיר העתיקה והר הבית. להר, היסטוריה מרתקת וארוכה המשלבת את סיפורם של אנשים, גיבורים, דתות ותפילות. במסגרת הסיור בהר הזיתים, תוכלו לצפות בנוף המשגע ולשמוע על אותה היסטוריה מרתקת.
  3. הכותל המערבי – כמובן שטיול רוחני בירושלים חייב לעבור בכותל המערבי.  הכותל המערבי הינו קיר מרכזי אשר תמך בהר הבית עוד מתקופת בית שני. ליהדות הכותל הינו מקום תפילה חשוב וסמלי ומשמש לאירועים משמחים רבים: חתונה, חגים וכן בר ובת מצווה.  על הכותל נכתבו אגדות וסיפורים, אותם תכירו ותשמעו במהלך הסיור. כומבן, במסגרת הטיול ינתן לכם זמן אישי להנות מהכותל בצורה פרטית.
  4. הרובע היהודי – מסע מרתק לרובע אשר עבר תהפוכות ומלחמות רבות. הרובע הקדוש ליהודים טומן בחובו סיפורים, מראות ועתיקות שכדאי להכיר.
  5. בית קתרוס – בית קתרוס אשר שימש כביתם של בני משפחת קתרוס, משמש כיום משמש כמוזאון למבקרים. בני המשפחה, היו בנים של משפחת כהונה, שעבדו ימים ולילות בבית המקדש בתקופת בית שני. בית קתרוס נשרף על פי הערכות בשנת 70.
  6. אזור עין כרם – סיור אשר משלב קלילות, צחוק, היסטוריה ורוחניות. אזור מעניין ויפה בו ניתן להנות משוק מחנה יהודה וממספר שכונות נוספות.
  7. אזורים נוספים – בהתאם לתכנית, לסיור ולתקופה, תקבלו הזדמנות לבקר באזורים רוחניים נוספים.

 

הצעה לטיול רוחני בירושלים – מה חשוב להביא.

  1. מים – הטיול עובר דרך מספר רב של יעדים, והוא נמשך מספר שעות. על כן חשוב להביא עבור כל אדם לפחות 3 ליטרים של מים.
  2. כובע וקרם הגנה – יהיו אזורים במהלך הטיול אשר חשופים לשמש, מומלץ להביא כובע וקרם הגנה על מנת להמנע ממכת שמש ומכוויות.
  3. אמצעי זיהוי – על מנת להכנס לאזורים מסוימים ייתכן ותדרשו להציג תעודה מזהה.
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם