טיול בתל אביב: 2 מקומות מומלצים לקיץ

טיול בתל אביב הוא הזדמנות לראות זווית מיוחדת של ישראל. מדובר בעיר הסואנת ביותר במדינה, אשר מציעה חיי לילה מעולים, מסעדות מפתות, וחוף ים זהוב וארוך. אחד מהחסרונות של טיול בתל אביב, הוא שקשה מאוד לטייל בה בעונת הקיץ. הטמפרטורות והלחות הגבוהות משתלבות עם צורת בנייה אשר לא מאפשרת לבריזה לחדור. במאמר זה נציג 2 מקומות מומלצים לטיול בקיץ בתל אביב.

 

שרידי העיר הישנה בנווה צדק

נווה צדק היא שכונה כפרית ונעימה בליבה של תל אביב. השכונה היא בעלת מראה כל כך ייחודי, שהיא למעשה הפכה להיות אזור בשימור, ואסור לבנות בה בנייני ענק כמו בכל האזורים שסביב לה. מאחר ומדובר בכפר עירוני, שערי צדק הפכה להיות כמעט ריאה ירוקה לתושבי האזור, ומקום מזמין לטיול רגלי ברחובותיה. מדובר בטיול נהדר לעונת הקיץ, מאחר ונווה צדק ברובה מוצלת בגלל הסמטאות הצרות והגגות הרחבים. בנוסף, בצמוד לכיכר המרכזית ניתן למצוא גלידרייה נהדרת, שתאפשר לכם לחדש כוחות ולהתרענן לקראת המשך הטיול. הטיול בשכונה אולי יעורר בכם קנאה בתושבים, אך זכרו שמדובר בחלומו הרע של כל אינסטלטור בתל אביב בגלל התשתיות הוותיקות, ובמקום בו התיירים הם מטרד קיומי תמידי.

 

החידוש העירוני של נמל יפו

כאשר חושבים על נמל יפו, מדמיינים סירות דייגים ישנות, מזח מעט מלוכלך, ואזור תעשייתי סביב בכל פינה. היום, אחרי שינויים ושיפוצים נרחבים, הפך נמל יפו לאחד המקומות הנעימים ביותר בכל העיר. המיוחד במקום הוא השילוב המנצח בין ישן וחדש. תוכלו להסתובב בין מסעדות ובתי קפה מעולים, לצאת לטיול הליכה לאורך המים, לטפס אל תוך העיר העתיקה, או פשוט לשבת על המזח ולהבית אל השקיעה. הדייגים הוותיקים עדיין פוקדים את הנמל, ופעמים רבות יציעו לכם למכירה דגים טריים היישר מהים במחירים משתלמים במיוחד. מסעדת פיש אנד צ'יפס בנמל מאפשרת לחסרי הסבלנות לטעום מתוצרת הים בלי להמתין ולבשל בעצמכם בבית. בקיצור, מדובר בבילוי מושלם בכל עונה, אשר אם תשלבו עם רחצה בים יהפוך לבילוי הקיץ הטוב ביותר בעיר.

 

אם נתקעתם בביקור בתל אביב יפו, חפשו אנשי מקצוע שיסייעו לכם

הביקור בתל אביב יפו הוא בלתי נשכח וחוויתי במיוחד. עם זאת, לעיתים במהלך טיולים עלולות להתרחש תקלות לא צפויות. הפתעות כמו הרס של הרכב, תקלות אינסטלציה בבית, או פשוט אבדן של מפתח, דורשות מענה מהיר ואיכותי. בדיוק בשביל זה הוקם אתר שיפוצים פלוס. האתר מאפשר לכם לאתר בעלי מקצוע ברמה מעולה בכל רחבי המדינה. בעלי המקצוע שהתמזל מזלם להופיע באתר, צריכים לשמור על רמת שירות מעולה, מאחר וביקורות שליליות מצד ציבור הלקוחות יגרמו להסרתם מרשימת נותני השירות באופן מידי. תוכלו לחפש את בעל המקצוע על פי מיקומכם הגיאוגרפי, או על פי דירוג לקוחות, כך שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם