קרוואנים – טיולים בדרך אחרת

מאסתם בטיולים הרגילים? אנו שמחים להציג בפניכם טיול שונה וייחודי אותו תוכלו להעניק לעצמכם ולבני המשפחה – טיול קרוואנים. במאמר הבא נסביר מה חשוב לדעת אודות טיולי קרוואנים, מהי העלות של השכרת קרוואן ומהם המסלולים הטובים ביותר לטיול.

קרוואנים – הגיע הזמן לצאת לטייל קצת אחרת

אם בעבר טיולי קרוואנים נחשבו למיטיבי לכת בלבד, כיום מדובר באחד הטרנדים החמים של עולם הטיולים. טיולי קרוואנים אינם עניין חדש, כאשר בארה"ב לבדה עומד מספר המטיילים באמצעות קרוואן על מיליונים, ובאירופה מדובר בטיול הכרחי כמעט אשר מתבצע בחיק המשפחה בחופשות החג, במגוון אתרים ייעודים ברחבי היבשת. בישראל ניתן לראות כבר עכשיו כיצד הוקמו אתרי קמפינג ייעודים. על כן מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם לצאת לטיול בדרך אחרת. כיצד יש להיערך ומהי העלות של השכרת קרוואן? להלן כל הפרטים אשר יאפשרו לצאת לטיול מושלם – עם קרוואן.

מבנה הזזה

מה חשוב לדעת לגבי טיולי קרוואן?

אם ברצונכם לצאת לטיול משפחתי, הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא השכרה של קרוואן. בישראל ישנן חברות ספציפיות אשר מאפשרות לבצע השכרה של קרוואן למשך זמן קצר או ארוך, כאשר העלות של ההשכרה מתבססת על סוג הקרוואן אותו בחרתם וכן משך זמן ההשכרה. בחו"ל מדובר באופרציה שונה לחלוטין אשר מצריכה בדיקה מדוקדקת של החברה, כאשר רק באירופה לבדה ישנן מאות חברות אשר עוסקות בתחום השכרת קרוואנים. בהקשר לסוגי קרוואנים, יש לבצע הבחנה בין שני סוגים: קרוואן נגרר אותו ניתן לגרור באמצעות הרכב וקרוואן נפרד אשר מאובזר במטבח, חדר שינה וכן אגף נהיגה נפרד. השכרה של קרוואן נגרר היא זולה יותר, אולם אם אתם מתכננים טיול אשר נערך במשך מספר ימים, מומלץ להשכיר קרוואן נפרד אשר ישרת אתכם כהלכה, הן מבחינת הנוחות, הנהיגה והאווירה הכללית של שהות ממושכת בקרוואן ומחוצה לו. כלל הקרוואנים אותם ניתן להשכיר מותאמים בעבור מספר נוסעים, כאשר הקרוואנים הגדולים יכולים להכיל 8-10 נוסעים. נדבך נוסף אותו חשוב לציין בטרם מבצעים השכרה של קרוואן הוא נושא התחזוקה. חשוב לבדוק כי הקרוואן תקין לנסיעה, וכי אתם מקבלים מהחברה זמינות מיידית בעבור כל תקלה או שאלה אשר עלולה לצוץ במהלך הטיול. היערכות מראש הכוללת את בדיקת הקרוואן, תכנון מסלול וכן מקומות לינה ייעודים לקרוואנים הינם הכרחיים לצורך טיול קרוואנים בלתי נשכח.

מהם המסלולים המועדפים לצורך טיול קרוואנים?

אם אתם מתכננים לטייל בישראל באמצעות קרוואן, אתר מומלץ הינו כפר הנוקדים. בסמוך לעיר ערד תוכלו לתכנן טיול קרוואנים, כאשר מהחלון נשקף נוף עוצר נשימה של מדבר. את המנוחה תוכלו לבצע באתר הייעודי בכפר המותאם לחניית קרוואנים. בחו"ל, ניתן לתכנן מסלול בהתאם להמלצות גולשים באתרים מתמחים, וכן בקבוצות ייעודיות אשר הוקמו בדיוק למטרה הזו.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם