5 דברים שצריך לדעת לפני שסוגרים מלון כשר בחו"ל

בחירת מלון היא אחת הבחירות החשובות בעת תכנון טיול לחו"ל. רמת המלון, מיקום המלון ופרמטרים נוספים יכולים להשפיע ולעשות את ההבדל בין חופשה מוצלחת לבין חופשה שרק רוצים שתסתיים. אז איך בוחרים מלון בחו"ל? במיוחד בשבילכם הכנו לכם את המאמר הבא – קבלו 5 דברים שצריך לדעת לפני שסוגרים מלון בחו"ל.

מיטה
מיטה

בין כיף גדול לכיתות רגליים – מיקום המלון

הראשון מתוך 5 דברים שצריך לדעת לפני שסוגרים מלון בחו"ל הוא מיקום המלון. מלון שממוקם במרכז העיר והאטרקציות שבה נמצאות דקות הליכה או נסיעה קצרה ממנו, יעשה לכם את החופשה. אתם ממש לא רוצים להגיע לעיר זרה ולהתחיל לחפש את עצמכם שעות על גבי שעות. נסעתם לטיול קצר? בחרו מלון שההליכה ממנו והחזרה אליו לא תשאב לכם את כל זמן החופשה.

מה המלון מציע?

אחד הדברים החשובים לבדיקה הוא מה המלון מציע במסגרת המחיר. מלונות מסויימים מציעים לינה בלבד, בעוד שאחרים מציעים גם ארוחת בוקר, שירותי ספא ולפעמים אפילו שירות העברות משדה התעופה למלון ובחזרה. בדקו אם המחיר ששילמתם כולל בתוכו דברים נוספים, או שליתר תצטרכו לדאוג בעצמכם.

כולל מיסים או בלי מיסים?

אז הזמנתם את החדר דרך האינטרנט, אבל בביצוע הצ'ק אווט אתם פתאום מגלים שאתם צריכים לשלם עשרות עד מאות יורו אקסטרה על מע"מ, מיסים, שירות ועוד דברים שנראה כאילו המלון המציא אותם בזה הרגע. אז זהו, שבדרך כלל המידע הזה, אודות תשלומי אקסטרה, מופיע באתרים שבהם תסגרו את המלון. בדקו היטב אם המחיר הנקוב באתר כולל מיסים ותשלומים נוספים, כדי שלא תופתעו.

חדר עם נוף לקיר

בינינו, כנראה שלא תשהו הרבה בחדר המלון, אבל עדיין מאוד לא נעים להיכנס לחדר ולגלות שמחוץ לחלון נשקף בפניכם נוף של… ובכן, כלום. בדקו היטב איזה חדר אתם מקבלים בזמן סגירת המלון. לפעמים בהבדל של כמה יורו בודדים תקבלו חדר משודרג עם נוף שנעים יותר לשהות בו.

5 דברים שצריך לדעת לפני שסוגרים מלון בחו"ל – אוכל

אמרתם 5 דברים שצריך לדעת לפני שסוגרים מלון בחו"ל? אמרתם אוכל. אנשים רבים יכולים להסתדר בכל מקום, אבל עבור מי ששומר כשרות ורוצה להבטיח לעצמו נופש כשר לחלוטין, כדאי לבדוק את נושא האוכל לפני סגירת המלון וההגעה אליו. כדאי שתדעו מראש האם יש אפשרות לקבל מנות כשרות במלון, או שתצטרכו להצטייד מראש עם קופסאות שימורים ואוכל מהבית, שאתם בטוחים בכשרות שלו.

ואם בנופש כשר עסקינן, הכירו את חברת שינפלד תיירות. החברה מציעה טיולים כשרים לחו"ל השומרים על האווירה היהודית, ויודעת להמליץ על מלונות כשרים בחו"ל, מסעדות כשרות באיזור ועוד, ושומרת כמובן על זמני התפילות, המוזיקה והמסורת.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם