מה כוללת חבילה ליורו 2020

היורו, אליפות אירופה בכדורגל, המתקיימת בכל ארבע שנים ובכל פעם במדינה מארחת אחרת, מציגה את הכישרונות המיוחדים ביותר ביבשת מאז הקמתה בשנת 1960.

בקיץ הקרוב, ארגון אופ"א יחגוג 60 שנה לאליפות אירופה הראשונה ולמעשה יקיים את טורניר ברחבי 12 מדינות וערים מארחות שונות לראשונה אי פעם. מדובר בסך הכל על 12 ערים ברחבי אירופה שיספקו 51 משחקים לאורך 31 ימי תחרות עמוסים ומותחים במיוחד.

מלבד הכמות הגדולה של המדינות המארחות את טורניר היורו השנה, השינוי הנוסף הוא שלעומת שנים קודמות בהן המדינה המארחת העפילה אוטומטית לשלב הבתים, השנה אין העפלה אוטומטית לשנים עשר המארחות. שלב המוקדמות שהחל במרץ 2019, יסתיים כשנה לאחר מכן, במרץ 2020, כ-3 חודשים לפני תחילת שלב הבתים.

כל אחת משניים עשר המארחות הלוקחות חלק בחגיגה הגדולה ביותר של הכדורגל בתולדות הטורניר, תביא אווירה חגיגית מיוחדת משלה, עם פסטיבלי מעריצים גדולים שיצוצו בכל פינה בעיר. מאות אלפי אוהדי כדורגל מושבעים מכל רחבי העולם יפקדו את 12 הערים האלו, ימלאו את האצטדיונים האירופאים וייקחו גם הם חלק בחגיגות ה-60 לטורניר.

אמנם אליפות אירופה בכדורגל (או בשמו המוכר יותר – היורו) בקיץ הקרוב תשוחק בכל רחבי אירופה, אך כל הדרכים יובילו בסופו של דבר ללונדון מכיוון שאצטדיון וומבלי המחודש הכולל כ-600,000 מקומות לאוהדים הדוקים, יארח שבעה משחקים כשאחד מהם הוא משחק הגמר הגדול ב-12 ביולי, 2020.

מגרש כדורגל

 

מה כוללת חבילה ליורו 2020 ?

אין אחד שלא היה רוצה להיות חלק מרגע היסטורי המתרחש אחת לכמה עשורים. בדרך כלל, היורו הוא אירוע מרגש שאין כמותו איך השנה, היורו שובר שיאים ויוצר את חגיגת הכדורגל הגדולה ביותר בעולם בעשורים האחרונים, המתפרסת על פני כל אירופה הקסומה.

בדיוק עכשיו, כשיש עוד מספר חודשים בודדים עד לפתיחת משחקי היורו ב-12 ביוני, 2020, זה הזמן הטוב ביותר למצוא דילים ליורו 2020. מה כוללת חבילת הנופש עם חבילת הספורט ליורו  2020 ?

  1. כרטיס כניסה למשחק בטורניר היורו 2020 – המהות של כל החופשה המיוחדת הזו היא לקחת חלק בפסטיבל הכדורגל הגדול בעולם, בקיץ הקרוב כל העולם ובעיקר אירופה, הולכים להתעסק 24/7 בטורניר היורו הגדול וגם אתם הולכים לקחת חלק בחגיגה זו בכך שתהיו באחד המשחקים (או יותר) השנה.
  2. טיסה – לא משנה לאיזה יעד מבין המדינות המארחות את הטורניר תבחרו לטוס אליו, במסגרת החבילה תיהנו מטיסה נוחה עם חברת תעופה מהמובילות בארץ.
  3. מלון – אמנם המטרה של החופשה הזו היא לצפות במשחק מבין המשחקים הגדולים בעשור האחרון, אך להגדלת החוויה מושלמת ביעד שלכם, תתארחו במלון מפנק ונוח, במיקום טוב בעיר המארחת.
  4. הסעה – החבילה כוללת הסעה משדה התעופה ביעד שלכם אל המלון ובחזרה.
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם