איך לצאת לטיול בלי הוצאות מיותרות

טיולים ארוכים ומגוונים יכולים לגרום להוצאות גדולות ומיותרות, לפעמים בזבוזים והוצאות שבכלל לא תיכננו להוציא, אך עם תחושת הטיול ״ידנו קלה על ההדק״. אז איך כן ניתן לחסוך כמה שיותר בטיול?

 

טיילו במקומות ללא תשלום 

בארץ יש המון מקומות נפלאים ויפים ללא כל תשלום, כמו מעייני מים שפרוסים לכל הארץ. ככל שתוסיפו לטייל במקומות הארץ תגדלו מקומות קסומים. יש נהרות ונחלים המתחילים בגובהה יחסית מאוד נמוך אך ככל שתוסיפו ללכת הלאה בנחל תגלו גובהה של מים גבוהה יותר עד מצב של שחייה ממש. מסלול נחשב לאתר והליכה בו יכולה לקחת מספר שעות וכל זאת ללא עלות.

 

טיול ביפו בשווקים 

גם אם פחות בא לכם לשחות בנהר, טיול בשווקים יכול להיות מאוד חסכוני. אחת מהאפשרות היא להגיע ליפו. טיול ביפו העתיקה, בין אן זה מסלול מכוון או סתם לטייל לכם בין הסמטאות זה תמיד חוויה מהפנטת. כל התרבות, התיירים, הים, מזרקת המזלות, כנסיות ומרפסות העץ. יפו מגוונת מאוד בהיסטוריה ובצורתה במיוחד לאור פתיחה של שווקים חדשים בנמל. שוק הפשפשים יכול להציע לכם מציאות ובזול.

 

חוף הים 

חוף הים יכול להיות אחד מהאטרקציות הכיפיות ביותר. בישראל יש חופי ים מרהיבים ביופיים ולמעשה אפשר להעביר כמה שעות טובות בחוף הים, כמובן עם שמשיות, מקדמי הגנה, שתיה מרובה וגם אוכל שיכול להספיק לכמה שעות. חוף הים יכול להכיל קבוצות שונות לא משנה מה גודלן. גם זאת ללא עלות כלל.

 

טיול הרים ברמת הנדיב 

בקצה הדרומי של הר ירוק, המכונה גם ״חוטם הכרמל״ שוכן גן שהוקדם לזכרו של הנדיב הברון רוטשילד. ברמת הנדיב תוכלו להגיע ולטייל ולהנות מביקור פרחוני ומהנה במיוחד בלי להוציא כסף מיותר. לפי צוואתו של הברון, הוא רצה להיקבר במקום שטוב לנוח בו ומשפחתו החלטה להביא את גופתו לארץ – לכרמל שהוא כל כך אהב. מלבד ביקור באחוזת הקבר של הברון ואשתו, ניתן לטייל בגנים מיוחדים מאוד במתחם כמו גן חרדים, גן המפלים וגם הריחות שיכולים להתאים גם לאנשים עם מגבלות והם עיוורים. הסיור בגנים יכול להתאים לעגלות. כל הכניסה לגנים ללא תשלום.

 

לינה באוהלים 

אחרי כל הטיולים הרבים שניתן לעשות בארץ, צריך גם למצוא מקום שבו נוכל להניח את הראש בלילה לאחר כל הפעילויות הללו. לינה לקבוצה גדולה יכולה להיות הוצאה מאוד משמעותית, אך לינה באוהלים משנה את התמונה. כיום יש אוהלים להשכרה שניתן ללון בהם בקבוצות גדולות ולחסוך בגדול את הכסף על מלונות וצימרים.

 

לסיכום

בארץ יש מגוון מקומות ללא עלות שנוכל להנות מהם. בכל מה שקשור לעלות, יש מקומות שבהם נוכל לקבל יותר תמורת הכסף שלנו, כמו לטייל בשווקים אם רוצים לבזבז או ללון באוהלים להשכרה שזה הוא פתרון מעולה ללינה.

 

קופת חיסכון

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם