המדריך המלא לטיול קראוונים בארצות הברית

ארצות הברית, הנמצאת בשטחה של יבשת צפון אמריקה, מורכבת מ-50 מדינות שונות, לכל אחת הקסם שלה, האופי שלה והסטייל שלה. אז נכון, המדינות הבולטות יותר, כמו קליפורניה וניו יורק, הן בין המדינות שבהחלט אי אפשר לוותר עליהן, אבל אם תחליטו ללכת על טיול קראוונים –  תוכלו להספיק לראות בארצות הברית הרבה יותר ממה שאתם חושבים. ברוכים הבאים למדריך המלא לטיול קראוונים בארצות הברית.

טיול קרוואנים בארצות הברית

מה יש בארצות הברית?

ארצות הברית מתפרשת על פני שטח כל כך גדול, כך שחלק ממדינותיה הן מדינות חופים, חלק מדינות מדבר, חלקן חמות רוב השנה, וחלקן דווקא קרות. בארצות הברית תוכלו למצוא אטרקציות כמו מוזיאונים, ברים מגניבים ושדרות שופינג מפוארות, ומנגד תוכלו למצוא אתרי סקי, מסלולי טרקים ארוכים עם נופים משגעים, עמקים, הרי געש ועוד, ואם כבר בחרתם להשתמש במדריך המלא לטיול קראוונים בארצות הברית – ריכזנו עבורכם כאן כמה המלצות ודברים שחשוב לשים לב אליהם.

המדריך המלא לטיול קראוונים בארצות הברית

טיולי קראוונים הם נפוצים ביותר בארצות הברית, היות ומדובר על מדינות בהן מחירי השכרת מלון, רכב וכרטיסי טיסה הם יחסית יקרים. פתרון הקראוון יתן לכם את כל המכלול בקופסה אחת לבנה עם הגה וגלגלים – גם מקום לגור, לבשל ולהתקלח בו, וגם יחידה שתעביר אתכם בנינוחות ממקום למקום.

אנשים רבים עושים טיולי קראוונים בארצות הברית ומגיעים ממש מחוף לחוף. כלומר, הכלי הנוח יאפשר לכם לחצות את ארצות הברית לרוחבה ולאורכה, עם חניונים נוחים לעצירה ולמנוחה, במחירים אטרקטיבים ביותר. כך, למשל, תוכלו למצוא קראוון המתאים ל-6 אנשים, הכולל מקלחת, שירותים, מטבח, מושבי נסיעה וכמובן מיטות לשינה במחירים שנעים סביב ה-100-200 דולר ליום.

המחירים כמובן משתנים בהתאם לגודל הקראוון, כמות האנשים, מודל הקראוון ושנת העלייה שלו לכביש, אך בהחלט מדובר באלטרנטיבה נהדרת למי שלא רוצה להתחיל להתמקם כל שבוע במקום אחר, אחרי טיסות מעייפות וצ'ק אינים בלתי נגמרים בשדות התעופה השונים של ארצות הברית.

אז אפשר פשוט להחנות את הקראוון בכל מקום בין נסיעה לנסיעה ולישון?

לא. חשוב מאוד לדעת – התרבות האמריקאית היא שמרנית ביותר, ושלא כמו שאנחנו מכירים מאצלנו בישראל – אין דבר כזה לכופף חוקים. מי שעובר על החוק, נענש באותו רגע, בלי דין ודברים מול אנשי החוק. ולכן, בזמן טיול קראוונים, חובה להקפיד להחנות את הקראוון רק במקומות המותרים, ולהשתמש במדריך המלא לטיול קראוונים בארצות הברית, שלא יהיו טעויות.

בחניוני הקראוונים תוכלו למצוא שירותים נוספים כמו ריקון המים שהצטברו בקראוון ושימוש במקלחות החניון, מגרשי משחקים, שירותי כביסה, ואפילו אינטרנט אלחוטי.

גם כאן מחירי החניונים משתנים לפי השירותים בהם תרצו להשתמש בזמן שהותכם בחניון, אבל בגדול מדובר על סדר גודל של בין 10 ל-60 דולרים ליום שהייה.

ואם אתם כבר בארצות הברית…

כחלק מהמדריך המלא לטיול קראוונים בארצות הברית, אנחנו רוצים להמליץ לכם על מקומות שאין טיול קראוונים בארצות הברית מבלי לבקר בהם.

תוכלו להתחיל את הטיול שלכם בניו יורק, וכמובן לא לפספס את האטרקציות המרכזיות בעיר – פסל החירות, טיול קצר באיזור הוול סטריט, סיור באיזור מגדלי התאומים, מופע מלך האריות, או כל מופע אחר, בברודווי ואיזור הטיימס סקוור.

מניו יורק תוכלו להמשיך מערבה, דרך המדינות פנסילבניה, אוהיו, אינדיאנה ואילנוי, בהן תוכלו לשהות כמה ימים ולספוג את התרבות המאפיינת את מדינות מרכז ארצות הברית. משם, תוכלו לבחור אם להצפין לאיזור מינסוטה, או להדרים דווקא לאוקלוהומה וטקסס. כל מדינה והקסם שלה.

מה שאסור בשום אופן לפספס זה את ההגעה לנבדה, המדינה בה נמצאת העיר האחת והיחידה – לאס ווגאס! עיר ההימורים, שרק הטיול הרגלי בסטריפ שלה והמעבר ממלון למלון הם חוויה אדירה בפני עצמה. מעבר לכך, לאס וגאס מכילה בתוכה אתרים מופלאים כמו אגם מיד וסכר הובר, גראנד קניון ועוד.

משם – המשיכו ישירות אל קליפורניה, סעו מסן פרנסיסקו ללוס אנג'לס ותהנו מחופי המערב של ארצות הברית, בקרו בהוליווד, כנסו למוזיאון השעווה "מאדאם טוסו" והצטלמו עם ספיידרמן בנוף עצי הדקל הגבוהים. ואם התעייפתם – סעו אל חניון הקראוונים הקרוב ותפסו תנומה קלה. ארצות הברית היא גדולה וכיפית, וחבל שתפספסו את האטרקציות שבה בגלל עייפות.

טיול קראוונים הוא חוויה בלתי נשכחת, שגם תחסוך לכם הרבה כסף, וגם תאפשר לכם להנות מהמון מדינות ואטרקציות בטיול אחד. שימו לב להשכיר קראוון שמתאים לכם, הן בגודל והן בתכולה, הקפידו להחנות במקומות המותרים בלבד, ובעיקר – טיילו ותהנו!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם