טיול ביער השחור בגרמניה

בגרמניה אפשר לטייל בלי סוף – ברלין המהממת ושוקקת החיים, פרנקפורט המרכזית והמבורג הקלאסית. אולם טיול ביער השחור בגרמניה ייתן לכם חוויה מסוג אחר לגמרי, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קבלו את ההמלצות לטיול ביער השחור בגרמניה.

מה זה היער השחור?

היער השחור הוא למעשה איזור בדרום גרמניה הגובל בשוויץ. ההרים שביער הם הרים בינוניים בגובהם, לדוגמה פסגת ההר הגבוהה ביותר עומדת על גובה של כ-1500 מ' מעל פני הים. ביער נהרות, עצים מפלים ואגמים.

טיול ביער השחור בגרמניה

אז קודם כל חשוב לציין – טיול ביער השחור בגרמניה הוא חוויה באירופה שלא מזכירה בכלל את החוויה העירונית האירופאית. נוהגים להגיד שהמאפיינים של המקומות באירופה הם – כיכר מרכזית, שער נצחון ושדרת קניות מרכזית, אולם כאן מדובר על סיפור אחר לחלוטין.

ראשית נמליץ לישון באיזור היער השחור ולא להתרחק, כך שתוכלו להנות מהיער ומהעיירות שבסביבתו מרגע שתפקחו את העיניים ועד הרגע שתעצמו אותן שוב. למשל, לינה במקום האירוח "רומלהוף" תעלה לכם כ-6800 ש"ח ל-5 לילות עבור זוג, מחיר סביר לחלוטין שישאיר אתכם קרובים להכל.

היער השחור הוא חגיגה לאוהבי הטבע, הטיילנים – גם מטיבי הלכת וגם הבינוניים, ומהווה פינת קסם משגעת בגרמניה, המתאימה לטיולי זוגות, קבוצות וגם לטיולי משפחות.

בשביל להגיע ליער השחור אנחנו ממליצים להשכיר רכב. סיפור כזה יעלה לכם כ-50 יורו ליום, ותאפשר לכם להגיע אל היער, לצאת ממנו, וגם לטייל בתוכו.

טיול ביער השחור

מה עושים ביער השחור?

טיול ביער השחור בגרמניה כולל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות טיול. היער כולל בתוכו מסלולי הליכה נוחים ומסודרים, מהם משתקפים נופים נהדרים ביותר. מי מכם שרוכב על אופניים – יוכל למצוא את עצמו מפדל במרכזו של נוף ירוק, גבוה ומרהיב.

היער השחור הוא גם נקודת יציאה טובה לאטרקציות שמסביב – פארק אירופה למשל הוא אחת האטרקציות המעולות באיזור, הכולל מתקני אקסטרים, מסעדות, הופעות ועוד.

אי הפרחים "מאינאו" שנמצא כשעה וחצי נסיעה מהאיזור, כולל מזרקות מים, גנים עמוסי צבע וצמחיה, תצפיות ואפילו בית פרפרים!

מי שנחשבת לבירת היער השחור היא העיר פרייבורג, בה תוכלו למצוא נוף קצת יותר עירוני. תוכלו להגיע לכיכר הקתדרלה שם פועל, מלבד בימי ראשון, השוק המקומי, בו תוכלו לשוטט בין מזכרות, לטעום גבינות ונקניקים, ועוד ממגוון המרכולת הגרמנית המקומית.

אוכל, קדימה אוכל

אז אחרי שנשנשנו קצת בעיר פרייבורג, בואו נבין מה אוכלים בקרבת היער השחור. בכל אופן, מחכה לכם טיול ביער השחור בגרמניה של כ-8 ימים, ומי אנחנו שלא נחזור עם כמה קילוגרמים עודפים?

אז פיצרייה פינוקיו למשל, הנמצאת בתחומי היער, כ-23 דקות נסיעה ממרכזו, תציע לכם פיצות, פסטות ובשרים במחירים נוחים ביותר. המסעדה נמצאת ברחוב הראשי של טריברג, ובאיזורה מפלים משגעים.

באופן כללי, איזור היער השחור עמוס במסעדות ומרכזי מבקרים – ותוכלו למצוא את עצמכם מסתדרים בקלות, עם אוכל טוב, בירה מעולה ומחירים סבירים בהחלט.

יאללה, אתם עוד כאן?

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם