חופשה זוגית בחו"ל – לאן כדאי לטייל

חופשה זוגית היא ההזדמנות המושלמת ליהנות מקרבת בן או בת הזוג ולחלוק רגעים וחוויות מופלאות. כדי להפיק את המיטב מההפסקה הזוגית משגרת היום יום, מומלץ למצוא יעד שמאפשר לחלוק ארוחה רומנטית במסעדה אינטימית, לחזות יחדיו בנוף מרהיב, לטייל שלובי ידיים בסמטאות ציוריות, ולשבת על ספסל בגן מטופח על מנת להביט אחד בעיניי השניה. אירופה עשירה ביעדים המספקים את הרקע המושלם לרומנטיקה ולאהבה צעירה או ותיקה.

 

פריז

אולי זו קלישאה, אבל יש לכך סיבה. פריז, עיר האורות, היא ללא ספק העיר הרומנטית ביותר בעולם. גשרים מעל הנהק, גנים מטופחים, מסעדות מובחרות ומאפים מתוקים, וכמובן  – מגדל אייפל והשאנז אליזה מבטיחים תפרואה רומנטית במיוחד לחופשה הזוגית שלכם. שיט על נהר הסן לעת ערב, פיקניק של באגט וגבינות מהמעדנייה השכונתית לצד בקבוק יין צרפתי בגני לוקסמבורג, תצפית לשקיעה מגשר האמנויות וטיול שליו בסמטאות סן ג'רמן – כל אלו ועוד הן חוויות רומנטיות שמחכות לכם בעיר ברומנטית בעולם. אורוור!

 

פראג

משמעותית זולה יותר מפריז, אך לא רחוקה ממנה במדד הנופים הרומנטיים ורחובות הציוריים, פראג מציעה רקע שכמו נלקח מסיפורי אגדה לתיירים המבקרים בה. ארכיטקטורה יפייפיה, כיפות מוזהבות, גשרי אבן החוצים את הנהר הרחב – וכל אלו במחירים המאפשרים להינות ממלונות נהדרים ומסעדות מפנקות ועדיין לחזור עם עודף הביתה. שיט לילי בנהר המלווה בארוחת ערב או טיול בכרכרה רתומה לסוסים יספקו את החוויה הרומנטית האולטימטיבית, אך גם שיטוט רגלי בין הסמטאות, לאורך הנהר ובין הגשרים החוצים אותו מבטיח הנאה גדולה ושפע של רגעים רומנטיים מושלמים.

פראג

 

ונציה

בין התעלות המתפתלות, הבתים הציוריים, הכנסיות, הפיאצות עטורות היונים, המסיכות הצבעוניות והגשרים הקטנים – ונציה כולה נראית כתפאורה של סרט רומנטי במיוחד. קשה לבחור את האתר או החוויה הרומנטיים ביותר בעיר: המקפידים לא יוותרו על שייט בגונדולה בלווית שירתו של הגונדלייר (למרבה מבוכת בני זוגם, לעיתים), אך גם אם תבחרו בשיט בסירת האוטובוס הפרקטית, טיול בסמטאות היוצאות מכיכר סן מרקו המפורסמת, טיפוס אל מגדל הפעמונים של ונציה, וצילום התמונה המתבקשת על גשר האקדמיה שמעל התעלה המרכזית – בונציה, כל דבר שתעשו וכל מקום שתבקרו בו יקבל נופך רומנטי במיוחד.

ונציה

 

פורטוגל

חופים, טבע ועיירות מהאגדות – פורטוגל מושלמת לזוגות המבקשים חופשה רומנטית באווירה קלילה ומשוחררת. תוכלו לבחור להישאר בבתי הקפה האינטמיים בליסבון, לחלוק מנות טאפס ויין מקומי משובח ולהצטלם למול טירת סנט ג'ורג'. אם זמנכם בידכם, תוכלו לצאת לחקור עיירות הרים ציוריות כגון סינטרה, לטייל לחופיו הפראיים של מחוז אלגרבה או לחקור את חיי הלילה בפורטו, בירת הבילויים של פרוטוגל. כך או כך, מובטחת לכם חופשה רומנטית תוססת וצבעונית.

 

וימוטייר, נורמנדי

אם חשקה נפשכם לצאת אל האזור הכפרי, תמצאו את מבוקשכם בחופשה סתווית בעיירה וימוטייר שבחבל נורמנדי. העיירה נחשבת לבירת הסיידר הצרפתית, המופק מתפוחי עת הנקטפים במקום. בחודש אוקטובור תוכלו להצטרף לקטיף עצמו במספר חוות, או להסתפק בטעימת תוצרת הסיידר מהיבול השנתי, ולהשתתף בפסטיבל התפוח שמתקיים בסוף החודש. לאחר מספר ימים רווי תפוחים, תוכלו לטייל אל העיירה השכנה ולטעום מהגבינה המקומית המיוצרת בה באופן מסורתי כבר יותר ממאתיים שנה.

 

אם הגעתם עד כאן ואתם מתלבטים בין היעדים בלי להצליח לגבש החלטה, נוכל רק להמליץ לכם לזכור שאת הבחירה החשובה ביותר, בחבר או בחברה למסע, כבר עשיתם בהצלחה. כל שנותר הוא לבחור היכן תוכלו להינות מחברת בן או בת הזוג – ובינינו, כשהחברה נהדרת, היעד כבר לא כל כך משמעותי.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם