המקומות שחייבים לבקר בהם ביבשת אסיה

לכל יבשת בעולם יש את ה"מאסט בי" שלה. כך למשל לאירופה יש את לונדון וברצלונה, ולצפון אמריקה את ניו יורק ולוס אנג'לס. ומה יש לאסיה? ובכן, הנה המקומות שחייבים לבקר בהם ביבשת אסיה.

בתור ישראלים שנמצאים במזרח התיכון עם ניחוח אירופאי, אנחנו חושבים שיש לנו הכל. חופי ים יש, הרים יש, מכתשים, שווקים, נופים – מה רע לנו? אז במרחק כמה שעות טיסה, קצרות או ארוכות ככל שיהיו, נמצאות כמה פנינים אמיתיות, מקומות שאנחנו מכירים בעיקר מהישרדות, כמו הפיליפינים והאיים המדליבים, ומהמירוץ למיליון, כמו נפאל וסין.

המקומות שחייבים לבקר בהם ביבשת אסיה

אז אם החלטתם שבטיול הבא שלכם אתם נשארים ביבשת שבה אנחנו נמצאים – תוכלו לתכנן לעצמכם מסלול מדהים, שכולל כמה מהמקומות המרכזיים באסיה, המרכזים בתוכם את כל האטרקציות שתייר יכול לחלום עליהם. נופים, אוכל, מלונות, מסאג'ים, ובקיצור – פינוקים מפה לפה, ובמחירים שיגרמו לכם לא לבזבז אפילו עוד שניה ולסגור כרטיס.

לבקר באסיה

ארצות שאסור לפספס – מסלולים אפשריים

אז כחלק מהמסלול המדהים שתתכננו, אנחנו ממליצים בחום לשלב את הודו, נפאל, ויטנאם, הפיליפינים וכמובן – תאילנד. כרטיסי הטיסה לכיוון הם אמנם יקרים, מחירים שנעים סביב ה-1,600 דולר ליחיד, אבל השהות בהם תאפשר לכם את רמת הפינוק המקסימלית במינימום כסף. כך למשל, במלון the nai harn שבתאילנד, מלון עם חוף פרטי, בריכות וספא המציע גם ארוחת בוקר כלולה במחיר תשלמו סכום של פחות מ-500 ש"ח לזוג.

בהודו מומלץ לנסוע עד להרי דראמסללה שבצפון המדינה, שם תמצאו הוסטלים ברמת אירוח גבוהה במחירים זולים במיוחד (כ-50 שקלים ללילה), כאשר כל הוסטל מציע נופים שמשתלבים עם העננים בשל הגובה המטורף שלהם.

בהוסטלים אלו תמצאו מארחים נחמדים במיוחד, שיפתחו בפניכם את המטבח שלהם לבישול עצמי, ותוכלו למצוא את עצמכם נחים עם מוזיקה מרגיעה ברקע, וחבר'ה צעירים שעושים ג'אגלינג באווירה הקסומה והאוויר הנעים. בנוסף, תוכלו למצוא באיזור סדנאות מקרמה, צורפות, מדיטציה, יוגה – הכל בנופים המושלמים של דראמסללה.

ומה עם יפן, סין, הונג קונג?

אז כאן מדובר על מסלול טיול שונה לחלוטין. גם כאן מדובר על כרטיסי טיסה במחירים גבוהים יחסית, בטווח מחירים של בין 900 ל-1400 דולר, ומחירי המלונות יהיו יקרים יותר מבהודו לדוגמה. זאת בגלל שמדינות אלו הן מהמתפתחות ביותר באסיה, ומהוות מרכזים תרבותיים בעלי אופי מערבי יותר.

העיר שנגחאי שבסין, למשל, היא העיר שמרכזת בתוכה את האוכלוסיה הגדולה ביותר בעולם, המונה בסביבות ה-25 מיליון בני אדם. העיר מאופיינת בעיקר בבניינים גבוהים ומרכזי סחר גדולים, ובין האטרקציות שבה תמצאו את המרכז הפיננסי העולמי, מגדל פנינת המזרח, ומגדלים נוספים.

ביפן לעומת זאת, תוכלו להנות גם מהנופים האורבניים, אך גם מפריחת הדובדבן המאפיינת את ערי יפן כל כך, המרכזית בהן – טוקיו. בשביל להנות מפריחת הדובדבן, תצטרכו לכוון את הטיול שלכם לעונת האביב, בערך בין פברואר למאי, ולדאוג להגיע למקומות המרכזיים בה מתרחשת פריחת הדובדבן, כמו למשל פארק אואנו.

המקומות בהם מתרחש פסטיבל הסאקורה – פסטיבל פריחת הדובדבן, הם לחלוטין מהמקומות שחייבים לבקר בהם ביבשת אסיה, ותוכלו להנות בהם מנופים ורודים ומריח מתוק באוויר.

אז אחרי שריכזנו כאן את המקומות שחייבים לבקר בהם ביבשת אסיה, אנחנו מקווים שברור לכם איפה תהיה החופשה הבאה שלכם. תהנו!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם