המדריך המלא לטיול בעיירות החוף באנגליה

כשחושבים על אנגליה, חושבים על הביג בן בלונדון,על ארל גריי חם בארבע אחרי הצהריים, על תאי הטלפון האדומים, וכמובן – על המלכה אליזבת. החלק שפחות חושבים עליו הוא עיירות החוף המדהימות שבמדינה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קבלו את המדריך המלא לטיול בעיירות החוף באנגליה.

אז אנגליה זה לא רק לונדון?

אז זהו, שממש לא. מעבר לזה שאנגליה היא מדינה שונה לחלוטין בנוף האירופאי, היא כוללת בתוכה כמה עיירות חוף ששווה מאוד להכיר. בין אם תכננתם ובין אם לא – שווה להציץ במדריך המלא לטיול בעיירות החוף באנגליה שהכנו לכם, לסגור כרטיס, לארוז, וקדימה – בואו נתחיל!

המדריך המלא לטיול בעיירות החוף באנגליה

על "שבע האחיות" שמעתם? אם כן – זכיתם, ואם לא – ברוכים הבאים לעולם שכולו טוב. בין עיירות החוף סיפורד ואיסטבורן, שתי עיירות מומלצות במיוחד לטיולים, ממוקם גן העדן בשם "שבע האחיות", שהוא חלק בלתי נפרד מהמדריך המלא לטיול בעיירות החוף באנגליה.

מדובר על רצועת חופים בתולית ומרהיבה, הכוללת חוף זהוב עם אבנים צהובות, צוקים ומים צלולים, ויופיה נשמר לאורך השנים – עוד מתקופת יוליוס קיסר, אי שם לפני הספירה. החוף אמנם אינו מוכרז וללא מצילים, ואם החלטתם להגיע – היו זהירים ואחראיים, אך בהחלט מדובר כאן באחד המקומות המדהימים באנגליה.

טיול בעיירות החוף באנגליה

קצת מערבה משם…

לא רחוק מסיפורד ואיסטבורן נמצאת העיר ברייטון, עיר קיט מהממת שתוכלו למצוא בה גם חופים וגם חיי עיר – שופינג מעולה, מסיבות, אקווריום וכמובן – "royal pavilion", הארמון המפואר. אם אתם בברייטון, תדאגו לעבור ב-The Station Hotel Pub and Kitchen. מדובר בבר-מסעדה אנגלי מסורתי, הכולל אוכל מצוין ושתיה מגוונת, במחירים שמתחילים בכ-50 ש"ח עד כ-120 ש"ח לאדם. תוכלו למצוא כאן המבורגרים עם צ'יפס מעולה, סטייקים מיושנים, סלטים מצוינים, וכמובן יינות ובירות בשפע.

קצת מערבה-צפונה משם נמצאת סאות'המפטון – ואין מדריך מלא לטיול בעיירות החוף באנגליה בלי להזכיר אותה. העיר, מעבר להיותה הגדולה ביותר במחוז המפשיר שבאנגליה, מתפקדת כאחת מערי הנמל החשובות והמשמעותיות במדינה.

בעיר תוכלו למצוא אטרקציות מגניבות כמו מוזיאון הרכב שבביולי, שם תוכלו למצוא אוסף ענק של מכוניות – ביניהן מכוניות מתוך סרטים כמו הארי פוטר וג'יימס בונד, וכמובן – אצטדיון סנט מרי השייך לקבוצת סאות'המטון המקומית. ואם כבר הגעתם, נסו להשיג כרטיסים למשחק – מדובר בחווית צפייה של פעם בחיים, שבלעדיה המדריך המלא לטיול בעיירות החוף באנגליה לא מלא באמת.

איפה ישנים?

לינה בעיירות החוף אינה סיפור זול, ובהזמנת לילה במלון מומלץ כמו Ennios Boutique Hotel, תיאלצו להיפרד מכ-1,600 ש"ח ללילה. אולם, החופים הקרובים, האטרקציות שבסביבת מקום, השירות והאוכל שבמלון מצדיקים את המחיר, ויקפיצו את החוויה שלכם בעיירות אלו בכמה רמות.

אז אנגליה היא בהחלט יותר מלונדון, ליברפול ומנצ'סטר, ויש בה יותר ממה שאפשר לדמיין. ואם נסעתם והייתם, אל תשכחו לארוז גם את הדריך המלא לטיול בעיירות החוף באנגליה, שלא תפספסו כלום. תהנו!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם