לא רק מישראל: הכירו את חנויות הרהיטים סביב העולם שמשלחות לישראל

הכי כיף בבית, עם התה והלימון והפרקים החדשים שעולים לרשת כל שני וחמישי.

אבל אם אתם רוצים שהבית שלכם יהיה מקום מעוצב ומפנק במיוחד אך אין לכם רצון לשוטט בחנויות רהיטים עמוסות וצפופות, מדוע לא להזמין רהיטים ברשת? כיום ניתן למצוא חברות ששולחות פריטים לבית מכל

העולם.

הכתבה הבאה תמליץ לכם היכן כדאי להתחיל.

 

עלי אקספרס

כן כן, קראתם נכון, ענקית הקניות הסינית אשר מתמחה במגוון רחב של פיצ'יפקס ושלל גאדג'טים תמוהים, מחזיקה גם במבחר של פריטים לעיצוב הבית, לרבות רהיטים שונים, מדפים, תמונות ופוסטרים לקיר, מוצרי פרזול ועוד ועוד. כל דבר שתוכלו להעלות ברוחכם, סביר מאוד להניח שתוכלו למצוא ללא בעיה בעלי אקספרס.

חשוב לזכור כי לא מדובר בחנות אחת, אלא בפלטפורמה אשר נותנת במה למגוון רחב של חנויות, כך שתוכלו למצוא פריטים זהים או דומים, במגוון רחב של מחירים. אם כן, אל תמהרו לקנות לפני שערכת סקר שוק בין החנויות השונות בעלי אקספרס, ואל תשכחו לבדוק אם אתם זכאים לקופונים שיכולים לתת לכם הנחות שוות.

 

NEXT

רוב הישראלים גולשים לאתר של נקסט כדי לקנות בגדים במחירים משתלמים במיוחד. ואכן ניתן למצוא שם מבחר רחב של בגדים לכל מידה, סגנון וטעם ובאיכות טובה ביותר. עם זאת כדאי לדעת שב- NEXT ניתן למצוא עוד סוגי מציאות מלבד בגדי ים בדוגמאות מגניבות וגרבי כותנה נעימות במיוחד.

בחנות האינטרנטית של NEXT, יש מחלקה שלמה אשר מוקדשת לפריטים לבית. מחלקת הבית סווגה לשישה קטגוריות שונות: פריטים לחדר השינה, פריטים לחדר האמבטיה, פריטים לסלון, פריטים לחדר הילדים, כלי מטבח ואקססורייז.

אם אתם מאלו שאוהבים לישון, והרבה, מומלץ במיוחד לרכוש ב- NEXT מצעים למיטה. NEXT מחזיקה בקולקציות של מצעים למיטה העשויים מ- 100% כותנה איכותית, קניה שאין ספק שתהיו מרוצים ממנה.

 

Amazon

אפשר לומר כי Amazon, אשר התחילה את דרכה כחנות ספרים אינטרנטית, תאמינו או לא, היא כעת הפכה להיות המקבילה האמריקאית של עלי אקספרס. אומנם ניתן להניח שגם מרבית המוצרים ב- Amazon התחילו את דרכם בסין, תוכלו למצוא בה מגוון רחב של רהיטים ואביזרים לבית.

 

היתרונות והחסרונות בקניית רהיטים ופריטי נוי מחנויות אונליין בין לאומיות

אחד היתרונות הבולטים של קנייה אונליין בחנויות בין לאומיות, הוא המחיר, שלעיתים זול בהרבה מהמחירים הנפוצים במרבית החנויות בארץ. יחד עם זאת, למעשה ניתן לומר שמדובר בקניית חתול בשק, שכן אין כל ערובה לגבי האיכות של אותם מוצרים.

בעוד יש אנשים אשר אוהבים את הריגוש שבהימור, אחרים אוהבים ללכת על בטוח ולקנות בחנויות רשת ישראליות כדוגמת הבית של עידה. בחנויות של כאלה גם נהנים ממחירים נמוכים בהשוואה לחנויות פיזיות אשר להן הוצאות רבות, וגם מבצעים את הרכישה בנוחות מבלי לצאת מהבית.

בין אם אתם סקרנים לראות מה יש לחנויות און ליין מחו"ל להציע ובין אם אתם מעדיפים לגשת לחנות ולמשש את הסחורה, לחצו כאן למעבר לחנות של הבית של עידה, והתרשמו ממבחר יפה במיוחד של רהיטים ופריטי נוי לבית.

 

אתר מכירות

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם