לא רק ביג בן: אנגליה – מדינת נדל"ן מניב, ובגדול!

אנגליה היא כבר מזמן לא רק הביג בן, ארמון בקינגהאם ונהר התמזה, אנגליה בשנים האחרונות הפכה ובצדק עם כלכלה חזקה ופורחת לאחת מהמקומות המזמינים ביותר למשקיעי נדל"ן ברחבי העולם.

 

למה דווקא השקעות נדל"ן באנגליה ולא בתל אביב?

הכי קל למשקיע ישראלי לצאת מנקודת הנחה שהשקעה בנכס בארץ שלו הוא הפיתרון האולטימטיבי, אך עם זאת בעשור האחרון הדעה הזו מתחילה להתפוגג אט אט בקרב משקיעי נדלן בארץ.

לא מעט משקיעים מבינים שערוץ ההשקעה בארץ הוא לא הכי רווחי ומשקיע כמו כל משקיע לא רוצה שכספו יצבור אבק, במצב כזה יש להתחיל לחפש אלטרנטיבות. אחת מהאלטרנטיבות הבולטות והמניבות ביותר היא נדל"ן באנגליה.

בשונה ממדינות אחרות בהן אנו רואים משקיעים קל מאוד לבצע את כל ההתקשרות, קריאה וחתימה על חוזים ואף התקשרות עם דיירים וזאת תודה לשפה האנגלית.

כניסה לבית

 

נדל"ן זול, תשואה שעולה באופן קבוע – וחיוך אחד גדול!

לפני שאנו ניגשים לתחום נדל"ן באנגליה, אנו צריכים לשאול את עצמנו מי הם קהל הלקוחות שלנו? אחת מהדרכים היותר מומלצות היום היא לקנות דירות במעונות הסטודנטים, בשונה מהארץ כל הדירות במעונות נמצאות בבעלות פרטית ולא שייכים למדינה או לאוניברסיטה.

כיום בצפון אנגליה תוכלו למצוא נכסי נדלן עם תשואות גבוהות, לצורך העניין כיום דירת סטודנטים עולה לערך 290,000 ש"ח. אם תחליטו ללכת על עיר מרכזית יותר כדוגמת מנצס'טר תוכלו לכוון לבניין חדש ולדירת 2 חדרים בעלות של 700,000 ש"ח.

חשוב לנו לזכור שבמחירים אלו מדובר בבתים חדשים באזורים מרכזיים כאשר אנו יכולים להנות עלייה שנתית במחירי השכירות של בין 4-7% או במכירה עתידית.

 

צמיחה בתחום הכלכלה, החינוך והנדלן

אנגליה בשנים האחרונות זוכה לצמיחה שלא נראתה כמוהה בעבר בתחום הכלכלה ושומרת על יציבות בשונה משאר המדינות באירופה. בצפון אנגליה ניתן לראות את ההשקעה בתחום החינוך עם פתיחתם והקמתם של אוניברסיטאות חדשות שמושכות סטודנטים מאנגליה ומכל העולם. ריבוי של מקומות תעסוקה, אבטלה נמוכה ואיך אפשר לשכוח את כל מקומות הבילוי באיזור.

כיום בהמון מקומות בעולם הנדל"ן העסקאות מאופיינות במחירים מאוד גבוהים ותשואות נמוכות לאורך זמן. זה ממש לא הסיפור כיום באנגליה ובצפון אנגליה בפרט.

 

יתרון נוסף שאנו מעניקים לאנגליה הוא המרחק מישראל, במרחק של כ- 5  שעות טיסה בלבד בטיסה ישירה תוכלו להגיע אל הנכס ולתפעל אותו. לא שונה מנסיעה מצפון הארץ לאילת, אולי קצת פחות, טעות שלנו..

בנוסף, מדיניות המס באנגליה קורצת למשקיעים שרוצים לעשות השקעות נדל"ן באנגליה. לדוגמא, משקיעים זרים יכולים לקחת מימון של עד 70% מערך הנכס מותנה בנכס שני בממלכה. אופציה זו יחד עם אין ספור אופציות נוספות גורמות למשקיעים רבים לבצע השקעות נדל"ן באנגליה.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם