אטרקציות שאסור לפספס בדרום אמריקה

כולנו מכירים את השלב הזה אחרי הצבא, שהוא הפעם הראשונה שבה אנחנו עצמאיים, חופשיים ונטולי מסגרות. הרבה מאיתנו בוחרים לעבוד לתקופה של שנה-שנתיים, ואז לקנות מוצ'ילה, נעלי הרים ובגדי ים, ולבחור – מזרח או דרום אמריקה? אז אם בחרתם באפשרות השניה – הנה אטרקציות שאסור לפספס בדרום אמריקה.

גלים גלים – איפה מטיילים?

אז בדרום אמריקה יש שתי אפשרויות טיול נפוצות – האחת "הגל עולה" והשניה "הגל יורד". למה הכוונה? "הגל העולה" מדבר על חבר'ה שבחרו להתחיל את הטיול שלהם מאיזור ארגנטינה וצ'ילה – הן המדינות הדרומיות ביותר בדרום אמריקה, לעבור דרך ברזיל בקרנבל הגדול, ולפעמים להגיע עד למקסיקו שבמרכז אמריקה.

"הגל היורד" מתאר את מסלול הטיול של חבר'ה שהתחילו דווקא מצפון – באיזור פרו או ברזיל, ויורדים אט אט לכיוון דרום היבשת.

אטרקציות שאסור לפספס בדרום אמריקה

לא משנה באיזה גל תבחרו לטיול שלכם, בסוף סביר שתעברו באותם המקומות יבשת דרום אמריקה כוללת בתוכה את כל סוגי הנופים – מחופי ים משגעים שיפנקו אתכם במים צלולים וחול לבן, ועד טרקים קצרים וארוכים שיחשפו ביניכם את היופי היערי והפתוח של היבשת.

אטרקציות בדרום אמריקה

"קרנבל, בנחל קרנבל"

אז כמובן שאי אפשר שלא להתחיל מה-אטרקציה מספר אחת של דרום אמריקה, הקרנבל בברזיל. הקרנבל הצבעוני והרועש סוחף אליו מאות אלפי תיירים ומקומיים כאחד משנה לשנה, ומהווה החגיגה הגדולה השנתית של ריו דה ז'נרו למשך ארבעה ימים שלמים של צבע, מוזיקה ואווירה משוגעת.

בארגנטינה, המדינה שזכורה לנו בעיקר בזכות "המורדים", תוכלו למצוא את העיר המהממת בואנוס איירס, שתאיר לכם את היום עם בתים צבעוניים, ריקודים ברחובות ומופעים. כאן תוכלו גם למצוא את האלפחורס המפורסם במחירים מצחיקים של בערך 2 ש"ח לעוגיה האלוהית.

בנוסף , אל תפספסו את העיר אושוואיה – העיר הדרומית ביותר בעולם, שם תוכלו להנות מנופים מושלגים ואגמים קפואים.

הגעתם לפרו? הגיע הזמן להציג את נעלי ההרים שלכם, ולהתחיל לטפס את עבר "העיר האבודה", הלוא היא מאצ'ו פיצ'ו – אחת האטרקציות שאסור לפספס בדרום אמריקה בפרט, ובעולם בכלל. במסלול תוכלו למצוא מבנים עתיקים, מזרקות וכמובן – נוף עוצר נשימה.

בצ'ילה הסמוכה תוכלו למצוא את עיר הבירה המפורסמת סנטיאגו, שם שווה לפתוח או לסיים את היום עם כוס יין מהיקבים המקומיים.

כמה עולה לי התענוג?

מדינות דרום אמריקה זולות ביותר למחייה, ותוכלו להשתכן בהן במגוון הוסטלים במחירים של כ30-40 ש"ח לאדם ללילה. התמורה אמנם לא תכלול שהות במלון חמישה כוכבים, אך ההוסטלים מקפידים על הסדר והניקיון במקום, ובעליהם אפילו יודעים קצת עברית, כך שאפילו בקצה העולם – תרגישו קצת בבית.

אם תקף אתכם הרעב – תוכלו להנות ממגוון דוכני האוכל בשווקים המקומיים, או להתפנק במסעדה יוקרתית, במחירים שבארץ נחשבים למחירי מסעדת פועלים בסיסית ביותר. לקרניבורים שבינינו – הבשר שבארגנטינה נחשב למשובח ביותר. מסעדת Calden del Soho שבבואנוס איירס למשל, מציעה תפריט סטייקים עשיר, ותוכלו להנות בה מסטייק טוב וכוס יין, עם עודף מ-100 ש"ח.

אז נכון, כרטיסי הטיסה לדרום אמריקה הם לא זולים, וכוללים מסע ארוך ומפרך הכולל קונקשנים ועצירות – אבל ברגע שתנחתו ותתחילו לגלגל את הספרדית על הלשון עם מילים כמו "קה קלור" (איזה חום) ו-"קומו אסטס?" (מה נשמע?), המקום ירגיש לכם כמו בית במהירות הבזק, וכרטיס הטיסה חזור שלכם עלול למצוא את עצמו מאריך את התוקף בעוד כמה חודשים טובים, כך שתוכלו להנות מכל האטרקציות שאסור לפספס בדרום אמריקה.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם