יעדים פופלארים לחופשה עם המשפחה

בחירת יעד לחופשה משפחתית היא משימה לא פשוטה. היעד האידאלי צריך להתאים לכולם: לילד הקטן שעייף מהליכות ארוכות, לנערה שמתעניינת בעיקר בקניות וכמובן לכם, ההורים, שמבקשים לנוח מהשגרה ולייצר זכרונות משפחתיים שיישארו איתכם שנים ארוכות. איך נבחר לאן לטוס הפעם?

 

בטן גב באיי יוון

במרחק טיסה קצרה מישראל, מצא היעד המושלם לחופשת בטן גב משפחתית נעימה. קורפו, מיקונוס,זקינתוס, סנטוריני ורודוס הם חמשת האיים המפורסמים ביותר במגוון אפשרויות הנופש שהם מציעים. חופים שלווים נפרסים לאורכם של מפרצונים מרהיבים, אתרים היסטוריים ואתרי טבע הנחבאים ביערות ירוקים ואטרקציות המתאימות לכל הגילאים – חופשה באיי יוון מבטיחה זמן מנוחה מרגיע לכל המשפחה. בין הפעילויות שתוכלו למצוא באיים ניתן למנות שיט בסירה למערות ימיות (בזקינתוס), ביקור בפארק המים הגדול מסוגו באירופה (הנמצא ברודוס), רחצה במעיינות חמימים (בסנטוריני הגעשי) וקניות בשווקים בין בתים לבנים (במיקונוס).

רודוס

 

שווקים ומוזיאונים בלונדון

לונדון היא היעד המושלם למשפחה עם ילדים בגילאים שונים, שכן יש בה הכל מהכל. בעיר הבירה של אנגליה, העיר הגדולה ביותר בין מדינות האיחוד האירופאי, ניתן למצוא אתרי תיירות מפורסמים, שווקים ומתחמי קניות ססגוניים ומושכים, מוזיאונים לכל הגילאים, מחזות זמר מפורסמים וממתקני ספורט מהמובילים באירופה. בין האתרים שאסור לפספס בביקור בעיר: ארמון בקינגהאם, גשר מצודת לונדון, גשר המילניום, כיכר טרפלגר, כיכר פיקדלי, גן החיות של לונדון, האקווריום של לונדון, מוזיאון השעווה ומוזיאון ההיסטוריה של הטבע, הייד פארק, הגנים הבוטניים בקיו, ,קריסטל פאלס פארק, רחוב אוקספורד, קובנט גארדן מרקט, תחנת קינגס קרוס ורציף תשע ושלושה רבעים, ועוד אתרים רבים אחרים. חופשה משפחתית בלונדון מתאימה במיוחד למשפחה שאוהבת להסתובב בין אתרים ולמלא את היום בפעילויות רבות ככל האפשר.

 

טיול ביער השחור

בחלקה המערבי של גרמניה, סמוך לגבול עם צרפת ועם שוויץ, נמצא היער השחור. היער השחור הוא אחד מהיעדים התיירותיים הנחשקים ביותר בגרמניה, בעיקר בחודשי הקיץ, בהם מזג האוויר היער נוח במיוחד. בין עצי היער ניתן למצוא פארקים כגון פארקי חבלים אתגריים, פארק מים המציע מגוון עצום של פעילויות מים לכל המשפחה, עיירות ציורית עם בתי קפה קטנים וחנויות מקסימות המוכרות תוצרת מקומית, מוזיאונים במגוון נושאים, אגמים ומסלולי הליכה במגוון רמות. אפשרויות הלינה בפארק כוללות כפרי נופש, צימרים, לינה בחוות ומלונות. למשפחה שאוהבת בילויים ואטרקציות מגוונת בחיק הטבע, היער השחור יהיה בחירה נהדרת.

היער השחור

 

נופש אקזוטי בתאילנד

חשבתם שחופשה בתאילנד היא עניין לצעירים שמוכנים להתנייד עם מוצ'ילה על הגב למשך כמה חודשים ולישון בהוסטלים טחובים? לא עוד. פיתוח ענף התיירות בתאילנד, יחד עם טיסות ישירות מישראל במחירים מוזלים, הופכים את תאילנד ליעד נוח ובטוח לחופשה משפחתית. בנוסף לאיים האקזוטיים, למקדשים ולתרבות מרתקת ולנופים מרהיבים, התפתחו בתאילנד אטרקציות רבות המתאימות לילדים: פארקי שעשועים, גני חיות ובתי מלון המותאמים למשפחות. בעיר בנגקוק, מומלץ במיוחד לבקר בסיאם פארק סיטי – פארק שעשועים ומים הכולל מגלשות מים, רכבות הרים ואת בריכת הגלים בגדולה בעולם. גם האקווריום של בנגקוק, פארק לומפיני ומוזיאון המדע יעניינו ילדים במיוחד. כל אלו מתווספים למקדשים ולשווקים שיש לעיר להציע, והופכים את העיר ליעד מרתק למשפחות. ואם כבר נסעתם לתאילנד, מומלץ לשלב גם ביקור באייים המפורסמים של המדינה. באיים קוסמוי ופוקט תוכלו למצוא אטרקציות נוספות כגון מופע פילים, גן פרפרים, שייט קייאקים למערות ימיות – כל אלו לצד חופים מרהיבים ופירות צבעוניים וטעימים במיוחד שישמחו את כל המשפחה.

 

לסיכום

בין אם בנופש נינוח או בחופשה עמוסת אטרקציות והרפתקאות, מצפים לכם רגעים משפחתיים מרגשים ויחודיים. זיכרו לנצור את הרגעים הטובים ולא להתרגש מהרגעים המותחים שעשויים להגיע. החופשה היא הזדמנות נהדרת לחזק את הקשרים המשפחתיים ולייצר זכרונות יקרי ערך שילוו אתכם לאורך שנים רבות.

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם