טיול חופים בסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו, מה אין בה? העיר הנפלאה עם הבתים הצבעוניים, בית העירייה המוזהב, רחוב "קסטרו" של הקהילה הגאה, לומברד סטריט – היא אחת מהערים המתוירות ביותר בעולם, והסיבות ברורות לחלוטין. מדובר בעיר יפהפיה עם מגוון רחב של אטרקציות להציע. אחד מסגנונות הטיול שתוכלו לעשות בה הוא טיול חופים בסן פרנסיסקו.

מזג האוויר בסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו מאופיינת במזג אוויר קריר בגדול, אך תוכלו למצוא פעמים שתבקרו בה ותזכו להתקשט בחולצה ומכנסיים קצרים. בכל אופן מדובר בעיר יפהפיה שנופיה נשארים מהממים בלי תלות במזג האוויר.

טיול חופים בסן פרנסיסקו

בסן פרנסיסקו מספר חופי ים מדהימים, רובם מהווים חלק מ"שער הזהב" – פארק הנופש הלאומי של העיר. כדי להיכנס לים תצטרכו לאזור אומץ רב, היות והמים, מי האוקיינוס השקט, הם קרים ביותר.

אז קודם, כל שווה לדעת – חברת אל על החלה ממש לאחרונה להציע טיסות ישירות לסן פרנסיסקו, כך שההגעה לאיזור החופים היא פשוטה יותר מאי פעם, אבל אם תגיעו מכיוון לוס אנג'לס – תוכלו להצפין לסן פרנסיסקו דרך כביש 1 – כביש שהוא צד אחד הר וצד אחד ים. מדובר על נסיעה מרהיבה עם נוף ים אינסופי, עם עצירות מדהימות בדרך. שווה ביותר.

טיול חופים בסן פרנסיסקו חייב לכלול את חוף אושן. בחוף אושן מתנקזים בדרך כלל הגולשים שבינינו, אבל בין אם אתם נמנים איתם ובין אם לא – מדובר בחוף שיספק לכם שקיעות מדהימות, ותוכלו לטייל לאורכו ולהנות מאוויר הנהדר שמגיע מן הים.

חוף נוסף הוא חוף בייקר, שהאווירה בו תרגיש לכם ממש כמו אחר הצהריים של שבת תל אביבית קלאסית. צעירים ממלאים את החוף במשחקי כדור ופריזבי, והנוף, מעבר לים הענק, הוא לעבר גשר הזהב, שלקראת השקיעה מתמלא באורות. מדובר כאן באחת החוויות המדהימות שחוף יכול לספק. 

חוף fort funston הוא חוף שמשלב גם פארק, ותוכלו למצוא בו המון בעלי כלבים מסתובבים, צמחיה נהדרת, מצוקים עם נוף מדהים ודיונות חול גדולות.

כמו שהבנתם, טיול חופים בסן פרנסיסקו יכול להיות חוויה מגוונת, שמשלבת כמה צורות של חופים ונופים.

טיול חופים בסן פרנסיסקו

לינה בסן פרנסיסקו

סן פרנסיסקו היא עיר יקרה יחסית, והמחירים בה יכולים להגיע גם ל-3,000 ש"ח ללילה לזוג. אמנם, אם תתרחקו קצת ממרכז העיר, תוכלו למצוא מלונות גם ב-400 ש"ח ללילה, כמו למשל מלון Twin Peaks Hotel המומלץ, שנמצא באיזור שכונת קסטרו, הנעימה גם לאנשי הקהילה הגאה.

מה אוכלים בסן פרנסיסקו?

אז אחרי הטיסות הארוכות והדרך שעברתם כדי להגיע לסן פרנסיסקו, מומלץ להגיע לרציף 39, רציף הדייגים שבסן פרנסיסקו. ברציף 39 תוכלו להנות ממרק חם המוגש בתוך לחם. המנה מומלצת לכל השנה, ולא רק לחורף. את המנה תוכלו למצוא, בין היתר, במסעדת Boudin Bakery & Cafe תמורת כ-30 ש"ח בלבד!

Hard rock cafe, הנמצאת גם היא ברציף 39, היא מסעדה שתוכלו למצוא בעוד המון ערים באירופה ואמריקה, והיא נחשבת לאחת המתוירות והמוצלחות בעולם. המסעדה מציעה מגוון של מנות – מנאצ'וס, דרך המבורגר, ועד פסטות נהדרות, במחירים נוחים של בין 50 ש"ח ל-150 ש"ח לאדם. במקום תוכלו גם להתפנק על כוס יין, או לבחור קוקטייל מהמגוון הרחב הקיים בתפריט.

אל תשכחו לעבור בצ'יז קייק פקטורי, הנמצאת ביוניון סקוור שבעיר, שם תוכלו להנות מתפריט מאכלים מגוון הכולל רול אבוקדו מדהים, לחם ביתי נהדר, סלטים מתובלים ברטבים מטריפים ועוד, וגם, כמובן, מעוגות הגבינה הנהדרות שבמקום, הנמכרות גם בפרוסות וגם כעוגות שלמות. המחירים נעים סביב ה-60 ש"ח לאדם ועד 150 ש"ח, כולל פרוסת עוגה!

טיול חופים בסן פרנסיסקו יביא איתו משב רוח רענן, נופים קסומים ושקיעות מרהיבות, וכל מה שנשאר לכם לעשות זה לבדוק שיש לכם ויזה בתוקף, לארוז בגדי ים וסוודרים במקביל, וניפגש בשדה!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם