טיול ג'ונגל באוסטרליה

אוסטרליה היא יבשת כל כך רחוקה, שמי שלא היה בה, מכיר אותה בעיקר בתור המקום בו התרחשה האולימפיאדה בשנת 2000, ובתור מקום עם חופי ים מטריפים וגלישת גלים משוגעת. אבל לא הרבה יודעים שאפשר לקיים טיול ג'ונגל באוסטרליה, ביערות גשם מדהימים, הרים ומדבר.

לא בדיוק קפיצה לאירופה

טיול ג'ונגל באוסטרליה יתחיל קודם כל בטיסה ארוכה שתעלה לכם מחיר ממוצע של כ-2,500 דולרים, שהם כ-9000 שקלים חדשים. מדובר ביעד מרוחק ואטרקטיבי ביותר, וחשוב לקחת בחשבון את המחירים שלו, עוד לפני שמתכננים טיול.

דבר נוסף שתצטרכו הוא רכב. מחיר השכרת רכב ל-7 ימים עומד על סכום של כ-500 דולרים אוסטרליים, שהם כ-1200 ש"ח.

טיול ג'ונגל באוסטרליה

אז אחרי שהבנו שאוסטרליה היא יעד שמציע מגוון רחב מאוד של אטרקציות, נתמקד בטיול ג'ונגל באוסטרליה.

טיול ג'ונגל באוסטרליה

אז מה זה בעצם ג'ונגל?

לפי אתר מילוג, ג'ונגל הוא " אזור טרופי בעל צמחייה רבה וצפופה ששוכנות בו חיות בר". ובכן, נתחיל בפארק הלאומי אולורו, שהוכרז על ידי אונסק"ו לאתר מורשת עולמית. הפארק נמצא בלב אוסטרליה, והאטרקציה הבולטת והחשובה שבו היא סלע אולורו.

הסלע המרהיב בגודלו וביופיו, מושך אליו תיירים רבים, שגם מנסים לטפס עליו ולהגיע לפסגתו. היום, לאחר מקרי מוות קשים ורבים, קיים איסור מוחלט לטפס על הסלע, ולמען האמת, אין בטיפוס כל ערך מוסף, ותוכלו להנות ממנו גם בצפייה מלמטה וטיול רגלי באיזור.

יעד מומלץ נוסף הוא פאלם קוב. פאלם קוב הוא איזור של יערות גשם מרהיבים, ובעונות הקיץ תוכלו להנות משילוב הנוף הירוק עם חופי הים המדהימים. יש המגדירים את פאלם קוב כגן עדן עלי אדמות, ובו תוכלו למצוא מגוון טיפולי ספא. אם תרצו להישאר לישון כאן, תיאלצו להיפרד מכמה מאות שקלים, ולכן רוב התיירים בוחרים לטייל בפאלם קוב טיול יום בלבד, וללון במקומות אחרים.

דיינטרי – יער הגשם המפורסם, גם הוא נחשב אתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו, כולל בתוכו צמחיה ייחודית, ציפורים ממגון סוגים, פטריות יער, נהרות ומפלים רבים. מדובר על פנינה קסומה של ממש, שתוכלו להנות ממנה במשך לפחות כמה שעות טובות. באיזור ניתן אפשר לעלות על סיור בסירה על נהר הדיינטרי, בהדרכה מלאה של מדריכי המקום.

דברים שחשוב לקחת בחשבון

היעדים באוסטרליה רחוקים יחסית אחד מהשני. יש מקומות שתוכלו להגיע אליהם בנסיעה ברכב ששכרתם, אך יש יעדים שביניכם לבינם מפרידה טיסה פנימית באוסטרליה.

יש אוכל באוסטרליה?

בוודאי, באוסטרליה תוכלו למצוא גם רשתות מזון מהירות כמו פיצריות, מקדונלדס ועוד, אך גם מסעדות נהדרות, עם דגים שנמשים מהים הסמוך, פירות ים, בשרים ומגוון סלטים. מסעדת Nu Nu Restaurant למשל, הנמצאת בפאלם קוב, תציע לכם גם נוף משגע, וגם מנות איכותיות ומגוונות במחירים של בין 30-200 ש"ח לאדם.

אז פתחו את הראש והפיצו את הבשורה, טיול ג'ונגל באוסטרליה הוא אלטרנטיבה נהדרת למי שמחפש את השקט ואת הפראיות במקביל. ואם אתם כאלה – קדימה, צאו לדרך!

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם