מסעדות מומלצות בבודפשט

אוכל מקומי בבודפשט 

שם המסעדה: Frici Papa

על המקום בקטנה: כשבא לכם על איזה גולש טוב בלי הרבה התחכמויות ועם הרבה מסורת בואו לפריצי פאפא. השירות מהיר ואדיב, המנות ממיטב המסורת והמחיר- כזה שיגרום לכם לקחת עוד מנה to go. סתם ככה, שיהיה. 

מה לכתוב בgoogle maps:  

Kiraly utca 55, בודפשט 1077,‎ הונגריה.

 

 

שם המסעדה: Porc & Prezli Budapest

על המקום בקטנה:  מסעדה שמעוצבת באופן מאוד חמים. כבר כשתיכנסו תרגישו  בבית. המפות המשובצות, האח ואף גרמי המדרגות הם שנותנים את האוירה הנינוחה שכה מאפיינת את המסעדה. בנוסף, תהנו מצלילים נעימים של פסנתר. מעבר לכך, המנות מוגשות בצורה מאוד אסתטית ונעימה ואף תוכלו להיווכח למנות מיוחדות כגון פנקייק עם בשר, פולקע עם דמפלינגס וכמובן גם הגולש הנודע. 

מה לכתוב בgoogle maps:  

Lázár utca 1, בודפשט 1065,‎ הונגריה.

 

 

 

שם המסעדה: Hungarikum Bisztro

על המקום בקטנה :  אחלה מסעדה למי שרוצה חוויה של אוכל הונגרי כמיטב המסורת. אולם, חשוב להזמין מקום מראש, לפעמים אף טרם יציאתכם לחופשה היות והמקום מאוד פופולרי ומוזמן שבועות קדימה. 

מה לכתוב בgoogle maps:  

Steindl Imre u. 13., בודפשט 1051,‎ הונגריה

 

 

 

שם המסעדה: Paprika

על המקום בקטנה : אחת המסעדות היותר מיוחדות שנתקלתי בהן. שולחנות ארוכים מעץ וכיסאות בעלי חיתוך יוצאי דופן. מעבר לכך ישנו גג מקש/עץ שמשווה למסעדה הרגשה קסומה. מעבר לכך, מוגשות מגוון מנות טעימות ואותנטיות אולם כדאי להזמין שולחן מבעוד מועד. מומלצת בחום למי שרוצה קצת לברוח מהמציאות.  

מה לכתוב בgoogle maps:  

Dozsa Gyoergy ut 72, בודפשט 1071,‎ הונגריה.

 

 

 

שם המסעדה: Kadar Etkezde

על המקום בקטנה: נכון, זה לא מקום שנראה יוקרתי והמנות לא בדיוק מוגשות כמו במסעדת גורמה. אולם אם אתם חושבים על אוכל אותנטי ואווירה מסורתית, אז זו התשובה האידאלית בשבילכם. המנות גדולות ועשירות, האוירה חמימה ומסורתית והטעם טעיייים.  

מה לכתוב בgoogle maps: 

Klauzál Ter 9, בודפשט 1072,‎ הונגריה.

מסעות מומלצות בבודפשט

מסעדות יוקרתיות בבודפשט

שם המסעדה:  Kakas Etterem

על המקום בקטנה: אז נכון, היא לא נראית כמו מסעדה יוקרתית קלאסית, אבל כשיגיעו המנות- לא תוכלו להתבלבל. האווירה חמימה וביתית והישיבה בחוץ נותנת הרגשה של סצנה מסיפור אגדות. באשר לאוכל, במסעדה מגוון מנות מכל קשת המטבח האירופאי. ממנות מסורתיות ועד למנות מיינסטרים. והכל טעים טעים טעים. אולם המחירים, מה לעשות, בהתאם . 

מה לכתוב בgoogle maps:  

1184 Budapest Jozsef utca 55, בודפשט 1184,‎ הונגריה.

 

 

 

שם המסעדה: Nobu Restaurant

על המקום בקטנה: חלק מרשת ענפה של מסעדות עם סניפים בכל רחבי העולם. אז קודם כל כבר בכניסה למסעדה מרגישים שהיא בליגה אחרת. מאוד מסוגננת ומעוצבת כמיטב המסעדות בשורה הראשונה. מבחינת האוכל , התפריט מגוון, משלב מנות מסורתיות יחד עם סושי ומנות בשריות. בנוסף, מגישה קוקטיילים מצוינים. המחירים, יקרים אמנם ביחס למסעדות בבודפשט אם כי יחסית סבירים ביחס למסעדות מהשורה הראשונה. 

מה לכתוב בgoogle maps:  

Kempinski Hotel Corvinus | Erzsebet Ter 7-8, בודפשט 1051,‎ הונגריה.

 

 

 

שם המסעדה: **Onyx

על המקום בקטנה: מסעדה בעלת 2 כוכבי מישלן. 

אם אתם חובבי ז'אנר המסעדות המעוטרות, בודפשט היא המקום בשבילכם. ביחס למסעדות מישלן במקומות אחרים, המחירים בבודפשט יחסית נורמליים והחוויה יוקרתית ומיוחדת. באשר לטעם המנות, זה יותר  אינדבידואלי היות ויש כאלה שפחות מתחברים למנות יוצאות הדופן (והיחסית מינימליסטיות) המוגשות במסעדות הללו. אם כי, על פי רוב, המנות כאן מאוד משובחות וטעימות. לטעמי, שווה לנסות, זו חוויה שכנראה לא תחוו עוד הרבה פעמים, ומסעדת מישלן בנינו, היא בהרבה מקרים הרבה יותר מהאוכל המוגש בה. 

מה לכתוב בgoogle maps: 

 1051 Budapest Vörösmarty tér 7-8. (Entrance from Harmincad street).

 

 

שם המסעדה:  Stand Restaurant*

על המקום בקטנה:  מסעדה בעלת כוכב מישלן . 

האמת? עוד לא שמעתי מילה אחת רעה על המסעדה הזו, והאמינו לי שחיפשתי. מסעדה חדשה יחסית שבתוך חודשים ספורים קיבלה את כוכב המישלן שלה. מעבר לחוויה שבמסעדות הללו, כאמור שווה ללכת למסעדות מישלן בבודפשט היות והן לא נופלות ברמתן מהאחרות ואילו המחיר- לא דורש משכנתא. המנות טעימות באופן יוצא דופן והאווירה נותנת טעם של עוד. יש שמגדרים אותה כמסעדה הטובה ביותר בבודפשט אם לא בהונגריה כולה. אני במקומכם, לא הייתי מרשה לעצמי לפספס. 

מה לכתוב בgoogle maps: 

Szekely Mihaly ucta 2.‬, בודפשט 1061,‎ הונגריה.

 

 

שם המסעדה: *Babel Budapest

על המקום בקטנה: מסעדה בעלת כוכב מישלן.

על המסעדה הזו אני לא רוצה להכביר במילים.  לפעמים less is more. המסעדה המושלמת. מסעדה יפיפייה, אווירה קסומה, אוכל טעים ושירות  מדהים. נו, אתם עוד פה? טוסו לשם!. 

מה לכתוב בgoogle maps: 

Piarista koz 2.‬, בודפשט 1052,‎ הונגריה.

 

 

מסעדות זולות ושוות בבודפשט

שם המסעדה: Bellozzo Oktogon

על המקום בקטנה: כשמתחשק לכם קצת אוכל איטלקי אבל לא בראש שלכם לקרוע את הכיס, זהו המקום המושלם.  מסלטי פסה, דרך פיצות ועד לפסטות חמות ומוקרמות. מעבר לכך, המנות מגיעות מהר ויש שטוענים שהפסטה שם היא מהטעימות שיצא להם לטעום!. וכמובן המחיר, זול ושווה כיאה לקטוגריה. צריך לומר: המנות לא מאוד גדולות. 

מה לכתוב בgoogle maps: 

Oktogon 1., בודפשט 1066,‎ הונגריה.

 

 

שם המסעדה: Halkakas

על המקום בקטנה: אם אתם בעניין של דגים?- מומלץ בחום! מה שמושך בהתחלה הוא אולי העיצוב המיוחד והמתוק של המקום, אולם מנות הדגים במחירים השווים הן אלו שיחזירו אתכם לשם גם בפעם השנייה. 

מה לכתוב בgoogle maps: 

Dohány utca 36. | entrance from Nagydiófa utca, בודפשט 1074,‎ הונגריה.

 

 

שם המסעדה: Bank3

על המקום בקטנה:  מסעדה על טהרת הבלינצ'ס, אך אל תתבלבלו- לא כל המנות בה הן קינוחים.  המנות אסתטיות ומיוחדות והטעם מצוין. צריך להגיד: בלינצ'ס הוא אינו פנקייק! הוא לא מתוק מטבעו ואפשרי לשלב אותו במגוון מנות עם שלל טעמים. אז פשוט בואו בראש פתוח ותזכו לחוויה מהממת במחיר שווה לכל כיס. שלא תגידו שלא אמרנו.   

מה לכתוב בgoogle maps: 

Bank utca 3, בודפשט 1054,‎ הונגריה.

 

 

 

שם המסעדה: Olive Tree Hummus Original

על המקום בקטנה: אז איך אפשר בלי איזה חומוס טוב כשאנחנו ממש ממש מתגעגעים הביתה ונגמרה אספקת הבמבה שהבאנו מהארץ? . המסעדה מגישה חומוס אותנטי וטוב, במחירים זולים ואווירה חמימה. המקום לטעמי אמנם נראה קצת כמו פאב, אולם אל תתבלבלו- הוא מגיש חומוס משובח במיוחד. 

מה לכתוב בgoogle maps: 

Paulay Ede utca 46. | בודפשט 1061,‎ הונגריה.

 

 

שם המסעדה: Duran Szendvics

על המקום בקטנה: לא תמיד בא לנו לשבת עכשיו על איזה מנה כבדה ולפעמים בא לחטוף משהו טעים וזול על הדרך בלי הרבה  טקסים מסביב. אם זה המצב, אז זהו המקום בשבילכם. הסנדוויצ'ים טעימים וזולים בטירוף, ובעיקר מאוד מגוונים. יש עשרות סוגי סנדוויצ'ים ומה שנותר לכם הוא רק לבחור. 

מה לכתוב בgoogle maps: 

  1. kerulet Bajcsy – Zsilinszky ut 7, בודפשט,‎ הונגריה.
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם