בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בגרמניה

בעולם של היום לא כולם קמים ב-6 בבוקר, מתלבשים יפה, לוקחים את תיק המזוודה שלהם, שמים אוזניות באוזניים ועושים את דרכם למשרד. בתי הקפה מלאים באנשים שעובדים מהבית ויכולים לשבת גם 6 שעות באין מפריע. ככה זה, העולם התקדם אל עבר ההבנה שעבודה יכולה להתרחש היום מכל מקום, ובתי הקפה מכוונים את עצמם לעניין הזה בהתאם. במאמר הקרוב אספנו עבורכם בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בגרמניה. תהנו!

 

מי עובד מבתי קפה?

ב-2019 השאלה הנכונה צריכה להיות – מי לא? כותבי תוכן, מנהלי רשתות חברתיות, מקדמי אתרים ועוד. איך הם עושים את העבודה מתוך בתי הקפה? פשוט מאוד, היכנסו לאתר https://organicgoogle.co.il ותוכלו להבין מה עושים אותם עובדים, ולמה זה כל כך פשוט עבורם.

 

ברלין, ברלין

אז אי אפשר לכתוב מאמר בנושא בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בגרמניה מבלי להתחיל עם עיר הבירה של גרמניה – ברלין. תתפלאו לדעת שברלין, העיר שוקקת החיים, הרעשים והתנועה, מחביאה בתוכה כמה פינות שקטות למדי שתוכלו לעבוד מהן בשקט.

בית הקפה Father Carpenter למשל שנמצא ברובע האלכסנדרפלאץ הוא בית קפה כמעט חבוי, שנמצא בסמטה של הרחוב הראשי. המיקום שלו מאפשר רגע של שקט מכל הרעש של ברלין, וחוץ ממיקום שקט שנעים לעבוד בו, תוכלו למצוא בו מלצרים דוברי אנגלית שוטפת (דבר לא מובן מאליו בכלל באירופה), קפה מעולה ולמי שרעב גם ארוחות מצוינות.

 

והמחירים? אפשר לסיים בכ-50 ש"ח לאדם, ולפעמים גם לצאת עם עודף.

 

בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בגרמניה – מינכן

מינכן, אחת הערים הגדולות בגרמניה אחרי ברלין והמבורג, מסתירה בתוכה גם היא כמה בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בגרמניה. במסעדת Simon Pure למשל תוכלו למצוא סנדוויצ'ים טריים עטופים היטב ששומרים על הטריות, במגוון מילויים – ממילויים צמחונים וטבעוניים ועד נתחי בשר מוקפצים עם בצל.

מעבר לאוכל הטעים, המקום מציע כסאות בר לישיבה על הדלפק הצופה לרחוב עם שקעי חשמל שיוכלו לשרת אתכם בזמן עבודת המחשב. גם בלי קשר לעבודה, המקום מומלץ מאוד לביקור גם אם סתם הזדמן לכם לטייל במינכן.

 

בתי קפה בהמבורג

בין אם מתחשק לכם ארוחת בוקר טובה, בין אם אתם פותחים את היום עם פאוור בול טעים ופירותי ובין אם אין בוקר אצלכם בלי פראנץ' טוסט עם תותים וקצפת, Nord Coast הוא המקום בשבילכם. בבית הקפה הזה תוכלו לבחור בין שלל מנות לצד קפה ותה מעולים המוגשים במקום, ובמקביל להנות ממקומות ישיבה מסודרים שיאפשרו לשבת לכם ולבצע את העבודה שלכם בקצב שמתאים לכם, באווירה טובה ונעימה.

אמנם יש עוד בתי קפה מומלצים שניתן לעבוד מהם בגרמניה רבים וטובים, אך אנחנו כתבנו לכם על המובחרים ביותר מביניהם. עבודה נעימה!

https://organicgoogle.co.il https://organicgoogle.co.il

מכונת קפה

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם