הטיסות החדשות של אל על – היעדים החמים

בקיץ האחרון אל על הכריזה על שלושה יעדים חדשים שטיסות סדירות אליהם יושקו בשנת 2020: דיסלרודף- המצטרפת לברלין, פרנקפורט ומינכן ברשימת יעדי החברה בגרמניה, דבלין בירת אירלנד וטוקיו בירת יפן. מה אסור לפספס ביעדים החדשים של חברת התעופה הישראלית?

 

אדריכלות מודרנית, עיר עתיקה ובירה מקומית  – ביקור בדיסלדורף

העיר היפה דיסלדורף, השוכנת על נהר הריין, מאחדת בתוכה מגדלים מודרניים בתכנונם של גדולי האדריכלים בימינו עם כנסיות, פארקים, עיר עתיקה וכיכרות שוק כמיטב המסורת בערים האירופאיות. בין המסילות והמזחים באזור הנמל, ה-"מדיה האפן" (MediaHafen), נמצא מרכז העסקים העכשווי והשוקק של העיר.

דיסלדורף

באזור זה תוכלו לחזות במגדלים בתכנונם של פרנק גרי (The Dancing Towers"") של דיוויד צ'יפרפילד ("The Kaistrasse Studios") ושל קלוד וסקוני ("The Grand Bateau"). לאחר הסיור בין הבניינים והביקור המגדל הריין המפורסם תוכלו לבקר במרפסת התצפית בבניין ולהינות מקוקטייל מוקדם בבר הקוקטיילים הפועל במקום.

מכאן תוכלו להמשיך אל העיר העתיקה דרך גנים וסימטאות, ובדרך להינות מהצצה בחלונות הראווה של חנויות היוקרה באזור Königsallee. בעיר העתיקה מומלץ להיכנס לאחד מעשרות הפאבים וללגום  מהבירה המקומית, Alrbier, בירת אייל כהה ומתקתקה.

 

דבלין – מונומנטים היסטוריים ותרבות עשירה

אווירה צעירה, יופי בסגנון טירות שכמו נלקחו מסט הצילומים של הארי פוטר וכמובן, הבירה הטובה בעולם – כל אלו נמצאים בדבלין, בירתה של אירלנד . בלב העיר נמצא טרינטי קולג' – המוסד האקמי העתיק באירלנד. בין הבניינים המרשימים משתרעות מדשאות רעננות וכיכרות מזמינות המלאות בדרך כלל בסטודנטים צעירים.

דבלין

שווה לשוטט באזור הקמפוס ולהינות מהאווירה השוקקת על רקע המבנים העתיקים, ולאחר מכן להמשיך אל "החוד של דבלין" – פסל שנראה כמחט ענקית המופנית לשמיים שגובהו כ-120 מטרים. בסיסו של הפסל נמצא מול בניין הדואר המרכזי ברחוב או'קונול, אך בזכות גובהו ניתן לצפות בו מכל נקודה בעיר.

אחרי בוקר של שיטוט ברחובות העיר, אפשר לגשת לעניין העיקרי. אמרתם אירלנד, אמרתם בירה – וככל הנראה התכוונתם לבירת "גינס" שהפכה למותג הבירה האירי הידוע בעולם. מומלץ לגשת למרכז המבקרים של מבשלת בירת "גינס", לסיור מודרך בין התחנות השונות שעוברת הבירה עד להגעתה לכוס שלכם, רצוי בבר שבקומת הגג של המפעל, בו מסתיים הסיור. באזור נמצא גם המוזיאון לאומנות מודרנית של דבלין ששווה ביקור.

 

טוקיו – עיר האפשרויות הבלתי נגמרות

את הקו הישיר לטוקיו פותחת אל על בדיוק בזמן לאולימפידת הקיץ 2020 שתתארח בעיר. מעל 20 אצטדיונים ומרכזי ספורט יארחו את התחרויות ברחבי העיר, שצפויה להיות תוססת במיוחד בתקופה זו. בין אם החלטתם לטוס לצפות במשחקים האולימפיים ובין אם אתם מבקרים בעיר כתיירים מן המניין, מחכים לכם אינספור אתרים, חנויות, מסעדות, מוזיאונים ותיאטראות בעיר המדהימה המשלבת קו רקיע עמוס בגורדי שחקים מודרניים, תחבורה ציבורית מעוררת קנאה ותרבות מזרחית עתיקה.

טוקיו

מומלץ במיוחד לפתוח בביקור בגשר הקשת בענן (ביפניתレインボーブリッジ) לתצפית אל העיר, משם לקחת רכבת אל העיר העתיקה של טוקיו (בשכונת Asakusa ) שבה נמצא מקדש סנג'וי (Sensoji) ורחוב Nakamise  שבו חנויות המוכרות ממתקים מסורתיים וכמובן, מזכרות לתיירים.

מומלץ לבקר גם  Shinjuku Station העצומה, באזור הקניות העמוס של Shibuya, ולאחריו להירגע בטיול נעים בפארק  Yoyogi הגדול, שנמצא בקרבת גדול. גם תחנת הרכבת העתיקה של טוקיו, שוק הדגים, שלל המוזיאונים בעיר ביניהם מוזיאון מורי, מוזיאון העיצוב, והמוזיאון לאמנות עכשווית שווים ביקור. אם הצלחתם למצות את הביקור בעיר, דבר שעשוי לקחת כמה חודשים טובים בגלל המגוון האינסופי של דברים לראות ולעשות בעיר הבירה של יפן, תוכלו לצאת ולחקור את שאר חלקי מדינת האיים המרשימה.

תוכן עניינים

רוצים לתכנן את הטיול המושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם