איך עובד תהליך המרת הנקודות לטיסות?

תגידו גם אתם אוהבים לטוס לחוץ לארץ? האמת שהשאלה הזו די מיותרת. אנחנו הישראלים מאוד אוהבים את הארץ שלנו וגאים בה, אבל אם יש משהו שאנחנו אוהבים יותר מאשר הארץ שלנו, זה לטוס ולצאת ממנה. נמל התעופה בן גוריון עמוס מאוד כמעט לאורך כל השנה, ובחופשות הוא פשוט מפוצץ.

אז אם גם אתם מתחילים לתכנן את הטיסה הבאה עוד לפני שחזרתם מהטיסה הנוכחית, הגעתם בדיוק למקום הנכון. אנחנו הולכים לספר לכם כאן על דיל סופר משתלם, שבו כל קנייה שלכם בכרטיס אשראי תהפוך לנקודות עבור טיסות.

 

קצת על כרטיס האשראי skymax

כרטיס אשראי skymax הוא כרטיס אשראי שמותאם ללקוחות כל הבנקים. כל עסקה שתבצעו בעזרת כרטיס האשראי הזה בעצם תזכה אתם בנקודות, שאיתן אפשר להזמין טיסות בכל חברת תעופה, או להזמין נופש במאות מלונות ברחבי הארץ. היחס של המרת נקודות לטיסות בכרטיס האשראי הוא די משתלם: על כל 160 ₪ שתשלמו בכרטיס האשראי תצברו נקודה.

בעסקאות מול גופי המדינה כמו חברת חשמל או דואר ישראל תצברו נקודה על כל 320 ₪ שתשלמו.

כרטיס אשראי

אז איך זה עובד בפועל?

המרת נקודות אשראי לטיסות היא עסק די פשוט שעובד באופן אוטומטי. אתם צוברים את הנקודות, ויכולים לרכוש איתן טיסות מתי שאתם רוצים ולאיזה יעד שמתחשק לכם. אם בא לכם לנפוש בישראל תוכלו לנצל את הנקודות גם להזמנה בשלל מלונות ברחבי הארץ.

 

מהם היתרונות של כרטיס אשראי skymax?

כמו שאתם בטח יודעים, skymax הוא לא כרטיס האשראי היחיד שבעזרתו ניתן לצבור נקודות טיסה. אבל לכרטיס האשראי הזה יש כמה יתרונות גדולים:

  1. יחס ההמרה מעסקאות שבוצעו לנקודות טיסה בכרטיס האשראי skymax הוא הכי משתלם, וכך תוכלו להגיע הכי מהר שאפשר לטיסה.
  2. בנקודות הטיסה שצברתם דרך כרטיס האשראי של skymax תוכלו להשתמש בכל חברות התעופה, ולא רק בחברות מסוימות, כולל חברות לואו קוסט, ובלי הגבלה על מועד הטיסה והיעד שלה. בנוסף, לא תצטרכו לשלם על דברים אחרים כמו מסי נמל ודלק.

 

אז איך אפשר להשיג כרטיס אשראי של skymax?

האמת שהתהליך ממש פשוט. כל אדם מעל גיל 18 שיש לו חשבון בנק יכול לבקש להצטרף לכרטיס אשראי, כאשר כמובן שהוא צריך לעמוד בתנאים ובתקנון. נקודה נוספת שכדאי להכיר היא שלכל אדם יכול להיות כרטיס אשראי skymax אחד ולא יותר.  אגב, בשנה הראשונה תזכו לפטור מדמי הכרטיס. בקיצור, אחלה דיל.

 

סיכום

אם אתם אנשים שאוהבים לטוס לחו"ל, ומנסים לנפוש בשלל יעדים בכל רגע פנוי שיש לכם, אתם כבר יודעים בדיוק איזה כרטיס אשראי הכי ישתלם לכם. כרטיס האשראי של skymax הופך על עסקה ורכישה שגרתית שלכם לנקודות טיסה שניתן לנצל איך ומתי שאתם רוצים. אז למה בדיוק אתם מחכים?

טיסות

תוכן עניינים

רוצים לתכנן את הטיול המושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם