אלו האטרקציות החמות ביותר באבו דאבי

עשרות אלפי ישראלים טסים בשנתיים האחרונות לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות. היעד תפס מאוד לא רק בגלל העובדה שמדובר בעיר בירה של איחוד האמירויות, אלא בעיקר בשל שלל האטרקציות ואתרי הבילויים הקיימים בעיר.

 

אז איפה כדאי לבקר?

 

מסגד שייח זאיד

אין ספק שכשאומרים אטרקציות באבו דאבי, בראש הרשימה ניצב מסגד שייח זאיד. מדובר במסגד מרהיב, שנחשב לאחד מהיפים בעולם. מיליוני תיירים מגיעים אליו כל שנה. את המסגד בנו במשך שנים, ואמנים ועובדים מכל העולם השתתפו בהקמתו. הכניסה אליו ללא תשלום, ומדובר במקום עוצר נשימה. מומלץ לבקר בו יחד עם מדריך במסגרת סיור, כך מקבלים הרבה מידע, שאין לדעת ללא מדריך. חשוב לציין, המבקרים במסגד הם מכלל הדתות, לאו דווקא מוסלמים כמובן.

 

מוזיאון הלובר

אין מדובר במוזיאון הלובר בצרפת, אלא בשלוחה שלו. במסגרת הסכם בין איחוד האמירויות לצרפת, הוקם הסניף, באבו דאבי. האמירתים שילמו מאות מילוני שקלים על מנת שיוכלו להשתמש בשם זה, "הלובר", וביצירות אומנות השייכות לו. במוזיאון שמים דגש על חיבור בין עולם האומנות המערבי למזרחי, וגם המבנה של המוזיאון עצמו, נחשב כאטרקציה תיירותית. הכניסה בתלום של 15 יורו, כלל התערוכות והמתחמים.

 

פארק פרארי אבו דאבי

אם אתם באים למצוא אטרקציות באבו דאבי, אתם חייבים לבקר בפארק של חברת המכוניות פרארי. הוא נחשב כפארק השעשועים המקורה הכי גדול בעולם, כששטחו עומד על 86,000 מטר רבוע. יש בו המון מתקני שעשועים, רכבות הרים, ומתקנים נוספים, וכמובן ה"פורמולה רוסה", רכבת ההרים המהירה בעולם. מדובר בפארק שמומלץ מאוד למשפחות עם ילדים, אך כדאי לדעת שמחירו קצת יקר, ועומד על 70 יורו, אך ההנאה מובטחת ושווה כל רגע. כדאי לרכוש את הכרטיסים מראש באתר האינטרנט.

 

פארק המים YAS Waterworld אבו דאבי

ממקום באי יאס. מדובר בפארק מים מאוד גדול ומושקע, יש בו מעל 40 מתקני מים, כמו מגלשות, בריכות גלים, שלל מתקנים מהסוג הזה. הפארק בתוך האי יאס, מציע מגלשות בהן ניתן לגלוש בחושך או כשיש תאורה מרהיבה ומיוחדת. מדובר בפארק מים גדול בסדר גודל בינלאומי, ומחיר הכרטיס אליו עומד על 56 יורו לאדם, לכניסה לכל היום. גם זה, שווה כל רגע, לכם ולילדיכם, ההגעה אל האי יאס, מומלצת.

 

מגדלי איתיחאד

אמנם אין מדובר במגדל בורג' חליפה הגבוה בעולם הנמצא בדובאי, אך גם בניין זה מתנשא לגובה של מעל 300 מטרים (הגבוה ביניהם). במקום זה צילמו את הסרט "מהיר ועצבני 7". אם אתם מחפשים את התצפית, היא נמצאת במגדל 2, זכרו לקחת אתכם 20 יורו לאדם, עלות הכניסה לתצפית.

 

לסיכום

אלו רק האטרקציות המרכזיות, אבל אם ברצונכם לטוס לאבו דאבי, בוודאי שכדאי לכם לבדוק טוב טוב את מה אסור לכם לפספס. מדובר באטרקציות מהמתקדמות בעולם, המותאמות לכל המשפחה. חוויה אמיתית.

מגדלים

 

תוכן עניינים

רוצים לתכנן את הטיול המושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם