שלוש אטרקציות שניתן לעשות באי קורפו ביוון

דמיינו לכם את החופשה המושלמת. חופשה כזו שתשאיר אתכם פעורי פה ועם טעם של עוד.

ישנם אין ספור מקומות יפים ומיוחדים לטייל בהם עם נופים עוצרי נשימה ברחבי העולם.

אבל איך נדע למצות עד תום את החופשה שלנו וליהנות מכל רגע בה? לשם זאת, נבנה מדריך זה אשר יסייע לנו להבין על הדברים המדהימים שניתן לעשות באי קורפו אי שם, ביוון.

 

רקע קצר על האי המושלם

האי קורפו, נמצא בחוף היווני ונחשב לאחד האיים היפים ביוון, ולאי הכי ירוק בה. הוא מלא בעצי זית, עצי דפנה,עצי ברוש ועצי אלון, ומלא בהיסטוריה שלטונית נהדרת לאורך השנים. הוא היה תחת השלטון הרוסי, הצרפתי, האילטקי, הבריטי ועוד.

האי, עד היום, מעוצב לפי התרבות היוונית עם הכלאה איטלקית בלתי נפרדת. זה מתבטא במאכלים שנקלטו טוב מימי איטליה, ובמבטא האיטלקי. תיירים רבים מגיעים לאי קורפו להתרשם מאמנות הטבע וכמו כן ליהנות ממגוון רב של אטרקציות המוצעות כיום לתושבי המקום ולתייריו.

 

העיר העתיקה

גם אם אתם פחות מתחברים לעניין התרבותי באי, אתם חייבים לעבור דרך העיר העתיקה. היא מיוחדת במינה, כמעט ואין תייר שלא מבקר בה בשל הייחודיות שלה, שכן היא מרכז אדיר לתיירים באי קורפו. יש בה כ- 37 כנסיות ו3 בתי כנסת בלבד בכל האי. ההיסטוריה של העם היהודי מרתקת נורא, ואחד מבתי הכנסת נמצא בעיר העתיקה.

מומלץ מאוד להגיע ולהתרשם מהיופי הפשוט של תושבי האי, ומההיסטוריה שנוגעת לכל אחד מאתנו בכל מני צורות וצבעים. בנוסף, ישנן חנויות בהן ניתן לקנות ביגוד, תכשיטים, מזכרות מהאי, מוצרי קוסמטיקה וכו׳.

אל תשכחו לעבור בכל דוכן אוכל ולקחת לכם טעימה, ההתמכרות מובטחת.

 

מפרץ פליאוקסטריצה

אם לא עברתם במפרץ זה במהלך הביקור שלכם בקורפו, הוא לא שווה המון. המפרץ מרהיב ביופיו הטבעי, מימיו בצבע השמיים, נקיים וצלולים. ניתן להנות מהם גם בחודשים קרים יותר משיט בספינה מונעת עם טפטופי גשמים קלים. במפרץ נמצאים צוקים מרשימים המכוסים ביערות ירוקים שישאירו אתכם פעורי פה.

 

קצת אקסטרים לנשמה

אז אם הליכות והתבוננות בטבע פחות אתם, יש ספורט ימי בדיוק עבורכם. באי קורפו, לרוב המים רגועים ועל כן אטרקציה ימית בהחלט נשמעת שווה. ניתן להנות מקיאקים ושיט בחוף קלאמי ובחוף גליפדה, המספקים שירות אדיב עם מדריכים מקצועיים ומסבירי פנים. כמו כן, ניתן להנות מגלישה על סאפ, זו חוויה המתאימה לכל המשפחה בליווי צמוד של מדריכים מוסמכים. עיקר אטרקציה זו, הוא להתאזן על הגלשן ואז לעמוד ופשוט לחתור במים.

 

איך אפשר שלא להתאהב בך?

קורפו הוא לא רק אי בלב יוון, אלא הוא מקום עם היסטוריה שלמה מאחוריו, ועם מגוון רחב של תרבויות אליהן הוא נחשף במהלך שנות קיומו. הוא מקום עוצר נשימה וקשה שלא ליפול שבי בקסמיו.

בפעם הבאה שאתם מגיעים ליוון, אין לי ספק שהאי קורפו יספק לכם את החוויה המקסימלית.  

 

עיר תיירות

תוכן עניינים

רוצים לתכנן את הטיול המושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם