די אנד אס – יבואנית של חברות המובילות בעולם הגרילים ומעשנות

כאשר מתכוונים לרכוש גריל או מעשנת כחלק ממטבח חוץ או בנפרד אסור להתפשר על יצרן הגריל ושמו הטוב. קבלו את די אנד אס היבואנית המובילה בעלת השם העולמי ומותגי הגרילים השונים.

 

מדוע לרכוש גרילים של די אנד אס?

די אנד אס היא יבואנית פופולרית בעלת מוניטין בכל הקשור לגרילים ולמעשנות. הפופולריות שלה באה לידי ביטוי באיכות המוצר, מגוון הדגמים, העיצוב שלהם, הפונקציות השונות והעמידות לאורך שנים. מדובר על דגמים המותאמים לגינות פרטיות, מרפסות, לטיולים ועוד המגיעים כחלק ממטבחי חוץ או בנפרד.

המותגים שהחברה מייבאת כוללים מנגלים העובדים על חשמל, פחם, גז או עישון. BBQ למשל, מוכרים את הדגמים של די אנד אס במבצעים חסרי תקדים תוך אמונה שחברה המייבאת גרילים עם אחריות כ-30 שנה, היא החברה הטובה ביותר.

 

איפה מוצאים גרילים ומעשנות של די אנד אס?

את הגרילים והמעשנות של די אנד אס ניתן לרכוש בחנות המקוונת של בי.בי.קיו. תוכלו לקרוא בעיון את המפרט של הדגם הרצוי המלווה בתמונות, להשוות מחירים בין המבצעים השונים, להשוות עם חברות נוספות ולהקליק להזמנה ורכישה מאובטחת באמצעות אשראי. החברה מתחייבת לספק את הגריל עד הבית תוך 14 ימי עסקים במשלוח. האחריות ניתנת ל-5-10 שנים בהתאם למוצר אותו רוכשים ואתם יודעים בוודאות שרכשתם מחברה וותיקה, מקצועית ואמינה.

 

אלו פונקציות כוללות מעשנות של די אנד אס?

המעשנת היא אופציה נפלאה לשוחרי הבשר שאוהבים לצלות אותו לאורך זמן ולהעניק לו ארומה מיוחדת. ניתן לבחור במעשנת קטנה או גדולה על פי השטח בו תמקמו אותה עם חומרים מבודדי חום ושליטה על מידת הצלייה בהתאם למד טמפרטורה המובנה במעשנת. בנוסף, חשוב לבחור במעשנת הכוללת גם פתרונות אחסון, משטח עבודה, ווי תלייה ועוד. על המעשנת תוכלו להכין גם פיצות, פוקצ'ות או פיתות וליהנות מחוויה קולינרית ייחודית.

 

אלו פונקציות כוללים גרילי הגז של די אנד אס?

בדומה למעשנות של די אנד אס, גם גרילי הגז שלהם מגיעים בעיצובים ודגמים שונים כחלק ממטבחי חוץ או בנפרד. הבחירה בדגם הרצוי תעשה על פי הצרכים שלכם בין אם מדובר במנגל לטיולים שצריך להיות קל לנשיאה ומתאים בגודלו לרכב שלכם ובין אם מדובר על מנגל לגינה עם תוספת גלגלים כדי שתוכלו לנייד אותו ממקום למקום. למנגל הגז ניתן לחבר בלון גז או חיבור צנרת גז קבוע.

 

אלו מותגי גרילים די אנד אס מייבאת?

לסיכום, די אנד אס מייבאת לארץ מותגים בעלי שם עולמי כמו: וובר, דיגרדן, דישף או אפקס שעברו באופן מקיף בקרת איכות שאינה משתמעת לשתי פנים ולכן זוהי סיבה מספיק טובה לרכוש את המותגים שלה בין אם רוכשים גריל גז ובין אם מעשנת.

צלייה מובילה

 

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם