אלו הדברים שחובה לדעת על השכרת רכב בארה"ב

השכרת רכב בארה"ב יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את אחת המדינות הגדולות והמעניינות ביותר בעולם, אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתם שוכרים רכב בארצות הברית. על מנת שתוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, ולוודא שהטיול שלכם יוצא לדרך בדיוק כפי שתכננתם.

 

מסמכים ודרישות

על מנת להשכיר רכב בארצות הברית, קודם כל עליכם להיות מעל גיל 25 כדי לשכור רכב בארה"ב. דרישת גיל זו נובעת מתקנות הביטוח ועשויה להשתנות ממדינה למדינה. שנית, עליכם להיות בעל רישיון נהיגה בתוקף, שאינו רישיון של נהג צעיר. כאזרחים ישראלים תצטרכו לדאוג להדפיס אישור נהיגה בינלאומי, במשרד הפנים.

שלישית, תצטרכו לספק כרטיס אשראי עבור חברת ההשכרה כדי לחייב את הפיקדון וחיובים אחרים שיכולים להתלוות לתקופת ההשכרה שלכם, ובמטרה לכסות נזקים שונים שעלולים להיגרם לרכב שהשכרתם. רוב חברות ההשכרה יקבלו את כל כרטיסי האשראי הישראלים, אבל עדיף לבדוק מראש כדי לוודא ששיטת התשלום שבחרתם תתקבל בסוכנויות ההשכרה בארצות הברית.

השכרת רכב

הכירו את החוק ואת הסכם השכירות שעליו אתם חותמים

עליכם לדעת את הפרטים של הסכם השכירות שלכם. ודאו שאתם מבינים את התנאים וההגבלות של ההשכרה שלכם, לרבות אורך ההשכרה, מספר הקילומטרים שאתם רשאים לנהוג וכל עמלה נוספת שעשויה להתלוות לדברים או פעולות שונות. למשל, אם אתם מתכננים לנסוע עם הרכב בתנאי שטח בדקו אם ההסכם השכרה מתייחס לנושא על מנת לעמוד בהסכם שעליו אתם חותמים.

לבסוף, עליכם להיות מודעים לחוקים, לתקנות ולדרישות הביטוח במדינה שבה אתם שוכרים, כאשר מדינות שונות בארצות הברית דורשות כיסויי ביטוח שונים להשכרת רכב. וודאו שאתם מכירים את מגבלות המהירות המקומיות וכל חוק אחר שעשוי להיות רלוונטי להשכרה שלכם.

 

 השכרה דרך סוכנות ישראלית

לסוכנויות סוכנות רכב יש בדרך כלל צוות מנוסה ובעל ידע שיכול לענות על כל שאלה או דאגה שיש לכם לגבי המכונית שאתם שוכרים בארצות הברית. בנוסף למידע והכוונה השכרת רכב מסוכנות רכב בארץ, על ידי צוות מנוסה שיכול לבנות יחד איתכם את הטיול שלכם מתוך היכרות עם הדרישות של השכרת רכב במקומות שונים בארצות הברית.

על כן זה לא מפתיע שיותר ויותר ישראלים דואגים לסגור את השכרת הרכב שלהם דרך חברות ישראליות שיכולות לספק את המעטפת המושלמת להשכרת רכב בארצות הברית.

 

לסיכום

השכרת רכב בארה"ב יכולה להיות דרך מצוינת לחקור את המדינה, אך חשוב להכיר את הכללים והתקנות לפני שאתם שוכרים. על ידי הבנת הפרטים של הסכם השכירות שלגם וחוקי המדינה בה אתם שוכרים והמדינה שבה תחזירו את הרכב, אתם יכולים לוודא שחווית ההשכרה שלכם תהיה מהנה ובטוחה כאחד.

עם שירותים של השכרת רכב בארה"ב, גם אתם יכולים לסגור את כל הקצוות לפני הטיול ולוודא שיש לכם את כל המסמכים הדרושים להשכיר רכב בארצות הברית.

השכרת רכב

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם