רשימת המלונות שאסור לפספס בתל אביב

מבקרים בקרוב בתל אביב? ובכן, במדריך הבא נציג בפניכם את רשימת המלונות שאסור לפספס בעיר ללא הפסקה, לצורך חופשה מושלמת ובלתי נשכחת אשר משלבת נופש במלון מפנק.

מלונות שאסור לפספס בעיר תל אביב: הרשימה המלאה

רק לאחרונה זכתה העיר תל אביב במקום השני בערים שהכי כיף לבקר בהן, ולא בכדי. למעשה, מעבר לאתרי תרבות, בילוי וחוף ים יפהפייה תל אביב מציעה מגוון רחב של מלונות מצוינים אשר מדורגים ברמה של חמישה כוכבים. יתרה מכך, האצת הבנייה בעיר הובילה לפתיחה של מלונות יוקרה בתל אביב אשר מציעים חוויה בלתי נשכחת בעיר, בהתאם לתקציב ועם שימת דגש על חוויה הוליסטית ייחודית אשר משלבת בין נוף עוצר נשימה לבין מתקנים כמו בריכות חיצוניות ופנימיות, ספא מפנק וכן אפשרות להשכרת אופניים אשר הפכה לנפוצה יותר, בשל פיתוח של שבילים ברחבי הארץ אשר מאפשרים לתיירים ולתושבי העיר לנוע בחופשיות בעיר ללא הפסקה. להלן רשימת המלונות שאסור לפספס בתל אביב, בדיוק בזמן לקראת החופשה הבאה שלכם בעיר באמצעות מונית גדולה בחולון:

  • Suites Apartments – אם אתם מחפשים מלון יוקרתי אשר משלב סטנדרטים גבוהים וכן סוויטות יוקרתיות במיוחד אשר עוצבו ע"י מעצבי פנים מקצועיים, אין ספק כי בחירה במלון הזה היא הבחירה הטובה ביותר אותה תוכלו להעניק לעצמכם. מדובר במלון יוקרתי אשר ממוקם כמרחק של 200 מטר בלבד מחוף הים, ובסמוך למרכזי תרבות ובילוי בעיר. צוות העובדים של המלון נחשב למקצועי מאוד ומעניק לכל לקוח יחס VIP, ולכן מדובר במלון אשר נותן תמורה הולמת למחיר. מומלץ בחום ע"י מבקרים מהארץ ומהעולם, כפי שניתן לראות באתרי מדרג בתחום.
  • ארטיסט – מלון חדש אשר הוקם ממש בשנה האחרונה. המלון משלב אומנות מודרנית, באווירה אינטימית אשר מתאפשרת בזכות בנייה של 56 חדרים מעוצבים במיטב חפצי האומנות אשר נאספה באופן אישי ע"י מעצבי הפנים של המלון. יחד עם זאת, מדובר במלון חדש אשר לו כמעט ואין המלצות, ועל כן מומלץ להמתין מעט עם ביקור במלון עד לקבלת מידע דרך מבקרים אשר בילו מספר ימים במלון.
  • לייטהוס – מלון יוקרתי ואורבני אשר ממוקם בלב לבה של העיר. הבריכה של המלון נחשבת לכיפית במיוחד, וזאת בשל הנוף המהמם אשר נשקף מהגג. בנוסף, ארוחות הבוקר של המלון נחשבות למצוינות, והוא מומלץ מאוד ע"י מבקרים. אולם יש לקחת בחשבון כי מדובר במלון צעיר יחסית ולכן במידה והנכם זוג אשר מחפש מלון יוקרתי או רגוע, הלייטהוס פחות מתאים לדרישותיכם.
  • רוטשילד 65 – אחד המלונות היוקרתיים של העיר תל אביב. המסעדה של המלון נחשבת למצוינת, ובייחוד ארוחות הבוקר והבראנצ', כמו גם בר אלכוהולי משובח אשר פתוח לרשותכם בכל שעות היום.

חופשה

תוכן עניינים

רוצים לתכנן את הטיול המושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם