נוסעים צפונה – המלונות בצפון שיהיו שווים את הנסיעה

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו הוא מחליט לסגור חופשה בצפון, אבל הוא מוצא את עצמו מתלבט אל מול בחירה של מלון. שכן, יש בחירה לא קלה בעניין הזה. מלונות חדשים נפתחים כמו פטריות לאחר הגשם ומותירים אותנו, המטיילים באי וודאות. כדי להקל על מי מכם שמזדהים עם הסיטואציה, יצאנו לבדוק מהם המלונות הטובים ביותר, אלו שיהיו שווים את הנסיעה בוודאות. רוצים לדעת מהם? הישארו אתנו ותגלו.

המלון ה – 1 שיהיה שווה את הנסיעה: פנדה – נווה אטיב

אם אתם רוצים ליהנות מלינה במלון מפנק ומאובזר במיוחד, כדאי שתכירו מקרוב את פנדה. זו בחירה מומלצת עבור משפחות וזוגות אוהבים. המיקום שלו מאפשר להגיע בקלות אל החרמון, כך שהוא מומלץ בכל עונות השנה. מדובר במלון רחב ידיים שמשתרע על שטח עצום של כ – 40 דונם! הנוף שנשקף מהמלון יאפשר לכם לשכוח מצרות היום – יום וליהנות מחופשה נעימה במיוחד. החדרים במלון הם בעצם בקתות אירופאיות.

אם אתם בעניין של בריכה אישית או ג'קוזי בחדר, כדאי שתדעו שיש כמה בקתות מאובזרות. אתם רק צריכים לבדוק את הזמינות שלהם לפני ההגעה. רגע לפני שנעבור אל האופציה ה – 2, נציין בפניכם כי תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים מפנקים במקום.

שווה את הנסיעה

המלון ה – 2 שיהיה שווה את הנסיעה: כפר הנופש מרום גולן

אי אפשר לכתוב על מלונות בצפון ולא לציין את כפר הנופש מרום גולן שנמצא בקיבוץ מרום גולן. הכפר מציע חופשה מרגיעה במחירים נוחים. הוא נמצא בתוך הקיבוץ ומתאים לזוגות ומשפחות כאחד. משפחות יוכלו ליהנות מאוד מהמיקום בגלל שיש מסביב כל מיני אטרקציות, למשל:

  • קטיף פירות
  • טיול טרקטורונים
  • טיולי אופניים ועוד

 

המלון ה – 3 שיהיה שווה את הנסיעה: מלון פרא

המלון השלישי שבחרנו להציג בפניכם הוא מלון בוטיק חדש שנבנה על גבי מבנה בית המכס הישן. הושקעו בו כספים רבים והוא מעוצב בסגנון בוהו שגירום לכם לרצות להיכנס אליו ולא לעזוב. אם אתם רוצים חופשה רומנטית – זה המקום עבורכם. שכן, אין כניסה לילדים. יש כניסה לעומת זאת אל בריכה מרהיבה עם מיטות שיזוף, ספא פנק, ג'קוזי וסאונות.

מלון פרא

לא בטוחים לגבי המלון הנבחר? יש לנו טיפ בשבילכם

אם אתם רוצים לקבל הצעות נוספות על מלונות בצפון הארץ, כדאי שתדעו שיש עוד המון אפשרויות שיכולות להיות מוצגות בפניכם. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולתשאל אנשים שטיילו וישנו לאחרונה בצפון. את הבירור ניתן לבצע בפורומים או קבוצות פייסבוק שעוסקות בתחום הטיולים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את האפשרויות ללינה מומלצת בצפון. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק לבחור את המקום המתאים ביותר עבורכם. נאחל לכם שתיהנו מכל רגע!

בתי מלון

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם