המדריך השלם לבילוי מושלם במקסיקו

מקסיקו זו מדינה מושלמת לביקור לאנשים שרוצים לשלב, גם אטרקציות, חופים, וחיי לילה עשירים, וגם ביקור בערים עתיקות עם המון היסוטריה ותרבות. אז מה הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות? ואיזה מקום אסור לפספס? כל התשובות.

 

למה מקסיקו?

גם אם אתם מחובבי ההיסטוריה ותרבות המאיה, וגם אם אתם מהבליינים שחוגגים במסיבות עד אור הבוקר בחוף היום, מקסיקו תענה לכם על כל הצרכים, החל ממסיבות בחופים, שנורקלים, צלילות וגלישות גלים, ועד ארכיאולוגיה ותרבות, במקומות מהיפים בעולם.

במקסיקו גם קיימים פלאי תבל ואתרי מורשת עולמיים, בעיקר ערי בני המאיה. בנוסף, מקסיקו היא בסיס טוב ליציאה או סיום טיול תרמילאים בדרום אמריקה, אלו המגיעים מדרום, בגל העולה, מסיימים בה, ואלו המגיעים מצפון, בגל היורד, פותחים בה את טיולים.

 

אז על מה אסור לדלג?

  • מקסיקו סיטי –  להכין למקסיקו סיטי מדריך, זו עבודה לא קלה בכלל, מדובר לגמרי בעיר ללא הפסקה, מהגדולות בעולם. יש בה יותר מעשרים מיליון תושבים, כולל כמובן כלל הכפרים והשכונות מסביב. במהלך הביקור בה על תוותרו על הPlaza de la constituction, המכונה סוקאלו, כיכר ענקית, מהגדולות ביותר בעולם. תוכלו לצפות שם במופעי רחוב, לאכול מהדוכנים ולהנות מאווירת העיר הססגונית. בנוסף, לכו למבנה הכי מפורסם בעיר – הארמון לאמנות יפה, ותהנו מהגלריה במקום. בקויואקאן, האזור היוקרתי של העיר, תהנו ממסעדות, ברים, ודוכני רחוב רבים. כמו שאמרנו להכין לכם מקסיקו סיטי מדריך מפורט, זה נושא בפני עצמו.
  • טאוטיווקאן – עיר האלים, מדובר בעיר הבנויה מפירמידות, אתר ארכיאולוגי גדול מאוד, בו ישנם גם ציורי קיר צבעוניים, והייתה נחשבת בעבר לעיר הגדולה ביותר באמריקה. על ציורי הקיר בה מצוירים אלים שונים, ולכן היא נקראת כך, עיר האלים.
  • פארקים להמונים – פארק המים Xel-Ha ופארק Xcaret הם שני פארקי מים מפורסמים מאוד, בפארק הראשון, תוכלו למצוא לגונה טבעית, בה אפשר לשחות עם דולפינים, לעשות אבובים, טיולי אופניים וקיאקים, וכמובן לשחות עם שנורקלים. כמובן שאוכל ושתייה יהיו שם ללא כל הגבלה. הפארק נמצאה ליד הפלאיה דל כרמן, ממש על הכביש הראשי. הפארק השני, ה Xcaret , כולל גם הוא את אותם דברים, ובו ניתן לשחות בין ביתני פרפרים וגנים בוטניים. גם הוא נמצא קרוב לפלאיה דל כרמן, כעשרה ק"מ משם.
  • צלילה בחצי האי יוקטן – חצי האי יוקטן במקסיקו נחשב כאחר המקומות המפורסמים לצלילה בכל העולם. מדובר בחצי אי מצפון לים הקאריבי, ותנאי הצלילה בו, טמפרטורת המים ובהירותם, מתאימה לצלילה בכל ימות השנה.
  • גלישה בעיירה פוארטו אסקונידידו – אתר גלישה שמושך גולשים מכל העולם, הבאים ליהנות מהים הסוער, מהגלים הגבוהים מחיי הלילה העשירים.

לסיכום, בילוי במקסיקו הוא בילוי שלא נגמר, בחרו לעצמכם את המסלול המתאים ביותר עבורכם, חשבו על האיזון המושלם בין הנאה בחופים, צלילה וגלישה, לביקור באתרים ארכיאולוגים. בסוף, ההנאה שלכם מובטחת, אל דאגה.

עיר במקסיקו

תוכן עניינים

רוצים לתכנן את הטיול המושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם