מה חשוב לדעת לפני שעושים ביטוח נסיעות לחו"ל

כל ישראלי שמחליט לצאת לחו"ל, בין אם מדובר בחופשה ובין אם מדובר בעבודה, לימודים או עסקים, מצטייד בדר כלל בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. פוליסת הביטוח הזאת אמורה לספק לו ביטחון והגנה, אם וכאשר ייקלע לבעיה ויזדקק לסיוע רפואי או אחר במהלך השהייה בחו"ל. עם זאת, לפני שרוכשים פוליסת ביטוח לחו"ל כדאי להתעמק קצת בנושא ולהבין כיצד זה עובד. מהו בעצם ביטוח נסיעות לחו"ל? האם ביטוח כזה הוא חובה? מה צריך לקחת בחשבון כאשר רוכשים ביטוח נסיעות מהסוג האמור לעיל? כדאי לקרוא – כל התשובות בשורות הבאות.

 

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא פוליסת ביטוח הכוללת מספר מצבים, שבהם המבוטח השוהה בחו"ל יוכל לתבוע פיצויים מהחברה המבטחת, אם הם כלולים בפוליסה. ההיגיון מאחורי הפוליסות הללו, הוא שמי ששוהה מחוץ למדינה שלו מנותק למעשה מהמערכת הרפואית והפיננסית שלה, ולפיכך מן הנמנע לבקש ממנה להעניק לו שירותים רפואיים ואחרים במקרה הצורך. ביטוח נסיעות לחו"ל מבטיל למבוטח לכל הפחות רמה מינימאלית של שירותים, בהתאם לצורך ובתנאי שהטיפולים או השירותים כלולים בפוליסת הביטוח. מדובר לרוב בסכומי כסף גדולים שבהעדר ביטוח עלולים לעלות למי שלקה בבעיה רפואית בחו"ל ממון רב, שספק אם הוא יכול לשלם.

ביוסף לשירותים וטיפולים רפואיים, ביטוח נסיעות לחו"ל כולל גם סעיף המתייחס למטען או לכבודה שנגנבו או נעלמו בזמן הנסיעה ליעד או ממנו או תוך כדי השהייה ביעד. הסעיף הזה הוא אחד הפופולאריים בביטוח הנסיעות, ורבים מגישים תביעות בעקבות אבדן מטען בחו"ל. החוק בישראל איננו מחייב, אמנם, רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. עם זאת, בפועל קורה שמרבית הישראלים רוכשים פוליסת ביטוח בדרך לצאת מהארץ.

 

מה צריך לקחת בחשבון ברכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שכבר הוזכר לעיל, ישנן סיבות רבות לישראלים לצאת לחו"ל, החל מטיול קצר, עבור דרך עסקים, עבודה או טיול ארוך שבמהלכו יגיע המבוטח למקומות רחוקים ומבודדים. עבור כל אחד מהמצבים הללו יש פוליסת ביטוח ספציפית המכסה אותו. בנוסף, מבוטחים רבים בונים לעצמם בעזרת החברה המבטחת פוליסה מותאמת אישית בהתאם לרמת הסיכון שהנסיעה כרוכה בה, ובהתאם לדרישות ולצרכים כפי שהם רואים אותם. למשל, ביטוח נסיעות לחו"ל עבור מי שנוסע לטייל ביערות האמזונס חייב לכלול גם את האפשרות לחלוץ ופינוי ממקומות מבודדים. ההנחה שהרשויות המקומיות או צוותים רפואיים מקומיים יעשו את העבודה היטב, לא עמדה בעבר במבחן המציאות. כיוון שכך, האופציה היחידה היא פינוי לישראל, מוקדם ככל האפשר לאחר שנוצרה הבעיה הרפואית. אם יש לך צורך ועניין להתעדכן בחידושים השונים בתחום ולדעת עליו יותר, אתה במקום הנכון.צור קשר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אליך בהקדם, לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית עבורך וברכישת הפוליסה עצמה.

זוג בטיול

תוכן עניינים

רוצים לתכנן את הטיול המושלם ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר למטיילים
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם