באתי לארץ לחופשה ארוכה עם מלא דברים – מי יעזור לי?

חופשה בארץ היא אחד הדברים הכי כיפיים ומרעננים למגיעים מחו"ל. הייחודיות של ארץ קטנה, בה ניתן לראות נופים ירוקים, פריחה מגוונת וקרירות מצד אחד, מול ים וחופים אין סופיים, ערים אורבניות תוססות, מדבר שקט ואין סופי ולבסוף – עיר מדברית עם ים מיוחד ואווירה שאין שנייה לה.

כל אלו גורמים לאנשים רבים – ישראלים המתגוררים בחו"ל או תיירים – להגיע לחופשות, קצרות וארוכות בארץ. המגיעים לחופשות ארוכות עם ציוד רב לפעמים נתקלים בקושי להעביר אותו ממיקום שהייה אחד לשני. כדי להפוך לכם את השהות לקלה ומהנה, במאמר הבא נציג עבורכם את הפתרונות הנוחים והקלים ביותר למגיעים לחופשה ארוכה עם ציוד רב.

 

העברת ציוד בזמן חופשה ארוכה

כשמדובר על כמות ציוד סבירה, פעמים רבות ניתן להיעזר בקרובים, מכרים או חברים בארץ. העמסה לבגאז' של מכונית ועוד מזוודה במושב האחורי היא אפשרית ואף רצויה, אך מה כדאי לעשות כאשר מדובר על כמות ציוד גדולה יותר?

 

העברת ציוד בזמן חופשה בעזרת חברת הובלות מקצועית

פעמים רבות, כשמדובר בהעברת ציוד כחלק מחופשה ארוכה בארץ, חברת הובלות היא לא המקום הראשון אליו תפנו. אך כאשר מדובר בכמות ציוד גדולה, שלא נכנסת במכונית או כוללת ציוד רגיש הדורש העברה עדינה ומנוסה, זה הזמן לפנות לחברת הובלות מקצועית.

 

הובלות קטנות – למה זה כדאי?

כשמדובר בהובלות קטנות, לרוב המחיר יהיה נמוך בהתאם. הובלת ציוד, רב ככל שיהיה, במהלך חופשה, לרוב לא דורשת אמצעים מיוחדים או כוח אדם רב, ולכן נקבעת ומתבצעת יחסית בקלות. היתרון של חברת ההובלות על פני הובלה בעזרת חברים ברכב הפרטי הוא הניסיון בביצוע ההובלה.

הן משלב סחיבת החפצים והציוד, דרך הרכב המותאם להובלות ועד הפריקה – חברת הובלות מומחית גם בהובלות קטנות, ומבצעת אותן בצורה מקצועית, יעילה ומהירה.

 

מחירי הובלות קטנות להעברת ציוד במהלך חופשה

טווח המחירים של הובלות קטנות, דוגמת ההובלות הרלוונטיות לציוד במהלך חופשה, נובע מכמה שיקולים – האם נדרש לפרק ולהרכיב, האם הציוד מועבר כחלק מהובלה גדולה יותר (אפשרות טובה וחסכונית) או כחלק מהובלה נפרדת, האם יש צורך באמצעים ייחודיים ועוד.

ממוצע הובלת דירת חדר (כולל כל הרהיטים והציוד הנמצא בה) עומד על הטווח בין 700 – 1,400 ₪. לרוב, לאור העובדה כי נמצאים בחופשה, המחיר יימצא בטווח התחתון בגלל כמות הציוד המצומצמת.

 

איך ניתן להוזיל מחיר של הובלת ציוד?

חופשה מביאה איתה הוצאות רבות, ועל כן חשוב לדעת כמה טיפים להוזלת מחיר הובלת הציוד:

  • תאריכי הובלה – ההובלות היקרות ביותר הן בחודשי יולי – אוגוסט ובתחילת או סוף החודש. מעבר בתאריכים גמישים יוריד את המחיר אוטומטית.
  • הצטרפות להובלה גדולה – קיימת אפשרות להצטרף להובלה גדולה שנקבעה, ובכך להוזיל את הובלת הציוד.

 

 

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם